
Email-розсилки залишаються ефективним інструментом для просування бізнесу і збільшення продажів. Але створюючи розсилки на регулярній основі, маркетологи можуть зіткнутися з проблемою, що писати в листах і де взяти ідеї для контенту. Листи від бізнесу, написані в стилі «Купіть у нас за привабливою ціною» і «Ми найкраща компанія на ринку», швидко набридають підписникам. Користувачі хочуть бачити щось цікаве, цінне для себе.
У статті пропонуємо 15 ідей контенту, які допоможуть зробити email-маркетинг ефективнішим.
1. Розповідь про галузь
Ви добре знаєте галузь, в якій працюєте, але що знають про неї ваші користувачі? Розкажіть в листі про особливості своєї сфери, поділіться рекомендаціями, дайте знати, чим живе ваш бренд, чому ви пропонуєте саме такі продукти. Така інформація може зацікавити підписників і залучити до вас більше уваги.
Приклад : інформаційна розсилка Charitywater.org, з якої користувачі можуть більше дізнатися про діяльність некомерційної організації.

2. Інструкції
Покрокові інструкції – той тип контенту, який дуже подобається аудиторії. Інструкціями можна ділитися і в розсилках. Створіть корисний покроковий гайд – у вигляді тексту, відео або серії фотографій – і оціните, як користувачі відреагують на нього.
Приклад : відеоурок від Design Files по використанню графічного редактора Figma.

3. Новини компанії
Оновили продукт? У компанії з’явився новий партнер? Розкажіть про це аудиторії. Запросіть користувачів на захід, який організуєте, повідомте про запуск нових продуктів або послуг.
Приклад : американський виробник електричних скейтбордів і електросамокатів Boosted створює інтригу, перед тим як представити свій новий продукт.

4. Пости з блогу
Якщо хочете привернути більше уваги до постів блогу, діліться ними в розсилках.
Приклад : Trunk Club анонсує в листі пост з блогу.

5. Статті-списки
Статті-списки – ще один популярний у аудиторії тип контенту. Складіть свій «ТОП-10 продуктів або інструментів …» і не забудьте десь там розповісти про свій бізнес.
Приклад : Стаття-список «10 ресторанів, де можна смачно пообідати» в розсилці.

6. Користувацький контент з соцмереж
Ніколи не думали про те, щоб ділитися користувацьким контентом в розсилці? А дарма. Аудиторії це може сподобатися. Зберіть добірку популярних постів або відгуків, залишених користувачами в ваших соцмережах. Це приверне увагу і підвищить довіру до компанії.
Приклад : одна з компаній регулярно збирає найпопулярніші твіти та публікує їх в розсилці.

7. Реферальная програма
У листах можна розповідати про свою реферальну програму, влаштовувати акції «Запрошення», просити користувачів рекомендувати ваші продукти / послуги рідним і знайомим.
Ви також можете співпрацювати з іншими компаніями і робити крос-постинг, публікуючи свій контент у партнерів, а партнерський – у себе. Це дозволить вийти на нову аудиторію і залучити нових клієнтів.
Приклад : SelfWealth розповідає про переваги своєї реферальної програми і запрошує підписників до неї приєднатися.

8. Купони, знижки, акції
Одна з причин, чому користувачі підписуються на розсилки компаній – бажання отримувати інформацію про акції та знижки. Періодично даруйте купони, анонсуйте акції. Щоб простимулювати покупки, створіть терміновість: обмежте за часом дію пропозиції.
Приклад : Blue Apron дарує покупцям купон на першу покупку.

9. Відгуки та огляди
Огляди та відгуки допомагають завоювати довіру. Не бійтеся розміщувати відгуки в розсилках, але не переборщіть – неприкрита реклама дратує. Публікуйте такі відгуки, які будуть корисні іншим.
Приклад : бренд Le Tote використовує відгуки в розсилках, щоб докладніше розповісти про бізнес.

10. Опитування
Користувачам подобається давати зворотний зв’язок. Проведіть опитування в розсилці. Таким чином ви зможете дізнатися думку клієнтів і підвищити залученість.
Приклад : Kate Spade Saturday пропонує користувачам взяти участь в опитуванні та дарує за це знижку.

11. Лист від імені генерального директора
Лист від керівника компанії можна відправляти, щоб привітати нових підписників, подякувати клієнтів за замовлення, розповісти про плани. Такий тип листів дозволяє встановити і підтримувати довірчі відносини з користувачами.
12. Запрошення підписатися на соцмережі
Час від часу можна відправляти передплатникам листи із запрошеннями підписатися на акаунти компанії в соціальних мережах.
Приклад : Stein Mart запрошує підписників стежити за компанією в Instagram.

13. Відео
Якщо у компанії є канал в YouTube, ви можете робити добірки роликів в розсилці. Статистика свідчить, що посилання на відео в листі збільшує показник Open Rate на 6%.
Приклад : Later анонсує свій відеокурс, додаючи відео в лист.

14. Відповіді на типові запитання
Напевно у ваших клієнтів є питання, тому ви можете давати відповіді на найпоширеніші з них в розсилці. Аудиторія дізнається більше про ваш бізнес і отримає корисну інформацію.
15. Конкурси і вікторини
Конкурси, квізи, тести – залучаючий тип контенту, який привертає увагу навіть в розсилках. Придумайте відповідний конкурс або вікторину для своєї аудиторії і запросіть підписників взяти участь.
Приклад : Mod Cloth за допомогою тесту запрошує користувачів знайти свій унікальний стиль.

Представлені ідеї для контенту дозволять урізноманітнити ваші email-розсилки, збільшити залученість і зробити email-маркетинг ефективнішим.