WEB DEV & SEO

  • Головна
  • Портфоліо
  • Розробка сайту
  • SEO
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог
  • UAUA
    • EN EN
  • Home
  • Блог
  • Новини в ІТ
  • 15 ідей контенту для email-розсилок.
Admin
Вівторок, 09 Березня 2021 / Published in Новини в ІТ

15 ідей контенту для email-розсилок.

Email-розсилки залишаються ефективним інструментом для просування бізнесу і збільшення продажів. Але створюючи розсилки на регулярній основі, маркетологи можуть зіткнутися з проблемою, що писати в листах і де взяти ідеї для контенту. Листи від бізнесу, написані в стилі «Купіть у нас за привабливою ціною» і «Ми найкраща компанія на ринку», швидко набридають підписникам. Користувачі хочуть бачити щось цікаве, цінне для себе. 

У статті пропонуємо 15 ідей контенту, які допоможуть зробити email-маркетинг ефективнішим. 

1. Розповідь про галузь 

Ви добре знаєте галузь, в якій працюєте, але що знають про неї ваші користувачі? Розкажіть в листі про особливості своєї сфери, поділіться рекомендаціями, дайте знати, чим живе ваш бренд, чому ви пропонуєте саме такі продукти. Така інформація може зацікавити підписників і залучити до вас більше уваги.

Приклад : інформаційна розсилка Charitywater.org, з якої користувачі можуть більше дізнатися про діяльність некомерційної організації. 

що писати в email-розсилках

2. Інструкції

Покрокові інструкції – той тип контенту, який дуже подобається аудиторії. Інструкціями можна ділитися і в розсилках. Створіть корисний покроковий гайд – у вигляді тексту, відео або серії фотографій – і оціните, як користувачі відреагують на нього. 

Приклад : відеоурок від Design Files по використанню графічного редактора Figma. 

Ідеї ​​для email-розсилок

3. Новини компанії 

Оновили продукт? У компанії з’явився новий партнер? Розкажіть про це аудиторії. Запросіть користувачів на захід, який організуєте, повідомте про запуск нових продуктів або послуг. 

Приклад : американський виробник електричних скейтбордів і електросамокатів Boosted створює інтригу, перед тим як представити свій новий продукт. 

Ідеї ​​листів

4. Пости з блогу 

Якщо хочете привернути більше уваги до постів блогу, діліться ними в розсилках. 

Приклад : Trunk Club анонсує в листі пост з блогу. 

ідей контенту для email-розсилок

5. Статті-списки 

Статті-списки – ще один популярний у аудиторії тип контенту. Складіть свій «ТОП-10 продуктів або інструментів …» і не забудьте десь там розповісти про свій бізнес. 

Приклад : Стаття-список «10 ресторанів, де можна смачно пообідати» в розсилці. 

15 ідей, про що писати в email-розсилках

6. Користувацький контент з соцмереж 

Ніколи не думали про те, щоб ділитися користувацьким контентом в розсилці? А дарма. Аудиторії це може сподобатися. Зберіть добірку популярних постів або відгуків, залишених користувачами в ваших соцмережах. Це приверне увагу і підвищить довіру до компанії. 

Приклад : одна з компаній регулярно збирає найпопулярніші твіти та публікує їх в розсилці. 

Про що писати в email-листах

7. Реферальная програма 

У листах можна розповідати про свою реферальну програму, влаштовувати акції «Запрошення», просити користувачів рекомендувати ваші продукти / послуги рідним і знайомим. 

Ви також можете співпрацювати з іншими компаніями і робити крос-постинг, публікуючи свій контент у партнерів, а партнерський – у себе. Це дозволить вийти на нову аудиторію і залучити нових клієнтів. 

Приклад : SelfWealth розповідає про переваги своєї реферальної програми і запрошує підписників до неї приєднатися. 

15 ідей, про що писати в email-розсилках

8. Купони, знижки, акції

Одна з причин, чому користувачі підписуються на розсилки компаній – бажання отримувати інформацію про акції та знижки. Періодично даруйте купони, анонсуйте акції. Щоб простимулювати покупки, створіть терміновість: обмежте за часом дію пропозиції. 

Приклад : Blue Apron дарує покупцям купон на першу покупку. 

15 ідей, про що писати в email-розсилках

9. Відгуки та огляди 

Огляди та відгуки допомагають завоювати довіру. Не бійтеся розміщувати відгуки в розсилках, але не переборщіть – неприкрита реклама дратує. Публікуйте такі відгуки, які будуть корисні іншим. 

Приклад : бренд Le Tote використовує відгуки в розсилках, щоб докладніше розповісти про бізнес. 

15 ідей, про що писати в email-розсилках

10. Опитування 

Користувачам подобається давати зворотний зв’язок. Проведіть опитування в розсилці. Таким чином ви зможете дізнатися думку клієнтів і підвищити залученість. 

Приклад : Kate Spade Saturday пропонує користувачам взяти участь в опитуванні та дарує за це знижку. 

15 ідей, про що писати в email-розсилках

11. Лист від імені генерального директора 

Лист від керівника компанії можна відправляти, щоб привітати нових підписників, подякувати клієнтів за замовлення, розповісти про плани. Такий тип листів дозволяє встановити і підтримувати довірчі відносини з користувачами. 

12. Запрошення підписатися на соцмережі

Час від часу можна відправляти передплатникам листи із запрошеннями підписатися на акаунти компанії в соціальних мережах. 

Приклад : Stein Mart запрошує підписників стежити за компанією в Instagram. 

15 ідей, про що писати в email-розсилках

13. Відео 

Якщо у компанії є канал в YouTube, ви можете робити добірки роликів в розсилці. Статистика свідчить, що посилання на відео в листі збільшує показник Open Rate на 6%. 

Приклад : Later анонсує свій відеокурс, додаючи відео в лист. 

15 ідей, про що писати в email-розсилках

14. Відповіді на типові запитання 

Напевно у ваших клієнтів є питання, тому ви можете давати відповіді на найпоширеніші з них в розсилці. Аудиторія дізнається більше про ваш бізнес і отримає корисну інформацію. 

15. Конкурси і вікторини 

Конкурси, квізи, тести – залучаючий тип контенту, який привертає увагу навіть в розсилках. Придумайте відповідний конкурс або вікторину для своєї аудиторії і запросіть підписників взяти участь. 

Приклад : Mod Cloth за допомогою тесту запрошує користувачів знайти свій унікальний стиль. 

Ідеї ​​для email-листів

Представлені ідеї для контенту дозволять урізноманітнити ваші email-розсилки, збільшити залученість і зробити email-маркетинг ефективнішим.

Tagged under: Варто уваги

What you can read next

50 років ігрової індустрії. Основні етапи розвитку бізнесу ігор.
Оновлений рейтинг найпопулярніших браузерів у світі.
Google запустив інструмент для відстеження трендових запитів в рітейлі.

Останні записи

  • Чи потрібно малим та середнім компаніям створювати блог і вкладатися в створення і просування контенту ✅ Чим корисний блог малому бізнесу ✅ Як працює контент ✅ #

    Чи потрібен блог малому та середньому бізнесу?

    Контент-стратегія для локального SEO: чи потріб...
  • Онлайн тип торгівлі дає масу переваг 🌟 Якщо ви плануєте зайнятися реалізацією товарів, зверніть увагу на можливості, які пропонує онлайн-ринок 🌟 #

    Переваги інтернет-магазину над звичайною торговою точкою.

    Ще недавно головним аргументом прихильників «ре...
  • Опис товару - це відмінна можливість показати себе в якості надійного постачальника, мотивувати до покупки та поліпшити позиції в пошуковій видачі 🌟 #

    Як скласти опис товару для інтернет-магазину.

    Ефективний опис товару діє відразу в двох напря...
  • За допомогою корисних і цікавих відео можна істотно збільшити відвідуваність і відсоток конверсії 🌟 Для цього необхідно зайнятись оптимізацією відео для сайту #

    Як оптимізувати відео для сайту.

    Відео – ідеальний формат контенту практич...
  • Що таке сайт-візитка та кому він підійде ✅ Детально про ціль та функції сайту такого типу. Головні переваги та недоліки сайту-візитки 2021 #

    Сайт-візитка: практичне керівництво і приклади

    Сайт-візитка представляє собою простий невелики...

Категорії

  • SEO просування сайтів
  • Новини в ІТ
  • Розробка сайтів

Завжди на зв'язку

Зателефонувати
Розробка та просування сайтів - WEB DEV & SEO
TOP
  • Головна
  • Портфоліо
  • Розробка сайту
  • SEO
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог