
Аналітична компанія Seo Clarity опублікувала результати нового великого дослідження щодо розподілу кліків у видачі Google. У ньому було проаналізовано понад 750 млрд показів по 17+ млрд унікальних ключових слів для аналізу CTR за позицією, пристроєм (мобільним та настільним), країною, сезонністю і навіть галузями.

Ключові результати дослідження:
- CTR ТОП 10 органіки значно знизився.
- Приблизно 65% пошуків залишаються без натискання на органіку.
- Користувачі мобільних пристроїв рідше кликають на результати, що добре ранжуються, ніж користувачі з десктопу.
- Мобільні результати одержують на 85,8% більше показів, ніж десктопні.
- CTR ТОП 1: для робочого столу в середньому 8,17%, для мобільних пристроїв – 6,74%

- Якщо ділити країнами, то найнижчий CTR як ТОП 10, так ТОП 20, спостерігається США – 9,13%.
- Користувачі почали скролити: CTR 17-20 позицій фактично більше, ніж CTR 11-16 позицій.
- У травні та грудні спостерігається мінімальний CTR. З липня по вересень – максимальний.
- CTR позицій залежить від тематики.
- «Нерухомість» має найвищий середній CTR – 2,45%, а «Одяг та мода» – найнижчий (1,43%).
Переглянути повний звіт у PDF можна тут.
Джерело: SEO Clarity