• UAUA
    • EN EN

WEB DEV & SEO

  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    • Розробка сайту
    • SEO
    • UI/UX Дизайн
    • Реклама
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог
  • UAUA
    • EN EN
  • Home
  • Блог
  • SEO просування сайтів
  • Реклама в телеграм-каналах без ризику і в «білу». Біржі реклами в Telegram.
Admin
Вівторок, 01 Грудня 2020 / Published in SEO просування сайтів, Новини в ІТ

Реклама в телеграм-каналах без ризику і в «білу». Біржі реклами в Telegram.

Ви все ще берете на себе ризик і купуєте рекламу в Telegram безпосередньо? Або боїтеся спробувати цей рекламний канал через непередбачуваний результат?

Біржа реклами в Telegram – рішення ваших проблем. Це простий і ефективний спосіб отримати нових підписників або клієнтів за кілька годин.

Чому потрібно спробувати Telegram, як новий рекламний канал?

У Telegram є круті і унікальні для бізнесу особливості, які допомагають «достукатися» до зацікавленої аудиторії:

👉1. Формат миттєвих повідомлень і максимальне охоплення серед підписників. 

Telegram – це Instant Messenger. Напишете пост в Facebook – він загубиться в «алгоритмах» і майже ні в кого не висвітиться на телефоні. Напишете в Telegram – вся ваша аудиторія миттєво отримає повідомлення.

👉2. Тільки активна аудиторія і довірливе ставлення

Якщо блогер веде канали в різних соцмережах, то в Telegram у нього, швидше за все, буде найменше підписників, але вони будуть найактивнішими. Реальний приклад: телеграм-канал на 30 000 підписників дорівнює за охопленням профілю в Інстаграм на 180 000 підписників і YouTube-каналу на 240 000 підписників.

👉3. Висока ефективність за низькою ціною

Ціни на рекламу в телеграм нижче щодо інших рекламних каналів. Ви можете отримати об’єми як з таргетинга в Facebook або Instagram охоплення, але за нижчою вартістю.

Як запустити рекламу в Телеграм без ризику і рутинної роботи?

  1. Зареєструватися на біржі (є безліч варіантів в Інтернеті по запиту “Біржа Реклами в Телеграм”)
  2. За допомогою спеціальних тематичних фільтрів, вибрати цікаву для вас тематику, наприклад, «Маркетинг», «Інвестування» або «Краса і мода». Відзначити канали, які влаштовують вас за охопленням і коефіцієнту залучення (ER). ER – це усереднене ставлення перегляду поста до загальної кількості підписників, зазвичай орієнтуються на 20% і більше.
  3. Поповнити баланс будь-яким зручним способом. Якщо ви юридична особа і вам важливо отримати закриваючі документи, на таких біржах можна виставити рахунок для банківського переказу.
  4. Написати рекламні пости і докласти зображення або відео, а також не забути посилання на сайт або ваш телеграм-канал.
  5. Розмістити заявку і протягом 24 годин чекати підтвердження від адмінів каналу на розміщення. У разі скасування заявки, менеджери вручну підберуть аналогічні за тематикою і вартості канали або повернуть гроші на рахунок.

Важливо відзначити, що в каталозі зібрані тільки «живі» канали. На постійній основі технічна підтримка біржі проводить ручні перевірки і виключає канали з накрученими показниками.

Tagged under: Варто уваги

What you can read next

Що таке органічний пошук
Тренди SEO на 2021 рік | Частина 2.
SEO в цифрах: актуальна статистика, яку корисно знати в 2021 році.

Останні записи

  • Органічний пошук – це безкоштовні результати пошуку, які пошукова система вважає найбільш релевантними до пошукового запиту користувача ᐉ Детальніше в статті #

    Що таке органічний пошук

    Органічний пошук – це безкоштовні результати по...
  • З 16 липня всі сайти та інтерфейси програм в Україні мають бути українською мовою, — це черговий етап імплементації «мовного закону», який ухвалили у 2019 році #

    З 16 липня всі українські сайти мають бути державною мовою

    З 16 липня всі сайти та інтерфейси програм в Ук...
  • Грайливості в дизайні можна досягти, вільно експериментуючи з формою, кольором і типом, а також шляхом введення дитячих тем у свою роботу #

    Що таке грайливість у дизайні?

    Грайливості в дизайні можна досягти, вільно екс...
  • Один із ефективних способів залучити постійних клієнтів – програми лояльності ⭐ Які бувають програми лояльності ⭐ Яка вигода для вашого бізнесу #

    Програми лояльності клієнтів для інтернет-магазину

    Один із ефективних способів залучити постійних ...
  • Як вибрати ключовий колір для сайту ⭐ Що означають кольори? ⭐ Найкращі кольори для вашого бізнесу | WebDev&SEO #

    Як підібрати кольори для сайту?

    💭Як вибрати ключовий колір? -Червоний, ...

Категорії

  • SEO просування сайтів
  • Без категорії
  • Веб-дизайн
  • Новини в ІТ
  • Розробка сайтів

Ми завжди
на зв'язку!

Ми завжди на зв'язку!

Зателефонувати
DigitalOcean Referral Badge
Розробка та просування сайтів - WEB DEV & SEO
Розробка та просування сайтів
WEB DEV & SEO
TOP
  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    ▼
    • Розробка сайту
    • SEO
    • UI/UX Дизайн
    • Реклама
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог