КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА
В GOOGLE

Для будь-якого онлайн-ресурсу важливо залучити на сайт
максимальну кількість цільового трафіку. Зробити це
можна за допомогою контекстної реклами.

Тривалість роботи:
залежить від тарифу та побажань клієнта

Вартість проекту:
залежить від тарифу та побажань клієнта

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ?

Реклама, що гарантовано виконує основні 3 дії:

Найвищі позиції

Ваші рекламні оголошення
гарантовано будуть на перших
позиціях в Google пошуку

Клікабельність

CTR реклами буде точно > 15%.
Ваша реклама буде максимально
клікабельна

Якісний результат

Кількість заявок із сайту
зросте на 100-500%.
Налаштовуємо ремаркетинг на
всіх хто не купив

ІНФОРМАЦІЯ ТА СЕРТИФІКАТИ

Про нашого спеціаліста:

Сертифікований спеціаліст Google реклами

Офіційний статус Google Partner

Виконано 100+ замовлень у різних нішах. Ефективно витрачено
понад 1,5 млн грн

Вчився у GM, БМ, Олексій Латенко, Тарас Левчик, Орест Зуб,
GoldCoach, Pro Стратегії

4 роки налаштовує рекламу в Google Ads

Кожен другий клієнт приходить по рекомендації

ПОСЛІДОВНІСТЬ СПІВПРАЦІ

РЕЗУЛЬТАТИ КЛІЄНТІВ

НІША: ВАНТАЖНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ У ЛЬВОВІ

Середній денний бюджет 150 грн; Ціна за клік: 8,29 грн; 
Середня кількість переходів на сайт 20 шт/день; CTR: 14,3%;
ЗАВДАННЯ: Клієнт звернувся із проханням налаштувати йому пошукову рекламу в Google Ads бо кількість замовлень з дошок оголошень була малою. Автомобіль півдня простоював.

РЕЗУЛЬТАТ: Через 3 дні реклама була запущена. Результат перевершив усі сподівання. При бюджеті 150 грн/день було отримано 20 переходів і 3 замовлення. Дуже конкурентна ніша, але як видно з графіка клієнт включає рекламу всього на кілька годин і навіть не кожного дня. Отримує своїх замовників і працює з ними. 
НІША: МАГАЗИН КЕРАМІЧНОЇ ПЛИТКИ

Середній денний бюджет 660 грн; Ціна за клік: 1,83 грн; 
Середня кількість переходів на сайт 150 шт/день; CTR: 13,43%;
ЗАВДАННЯ: Клієнт звернувся із проханням аудит і оптимізацію йому реклами в Google Ads.

РЕЗУЛЬТАТ: Через 5 днів реклама була запущена вже з новими налаштуваннями і кампаніями. Завдяки перегрупуванню ключових слів, роботі з типами відповідності і написанню нових оголошень вдалося знизити середню ціну за клік у 2 рази, підвищити CTR на 5% і при бюджеті виділеному замовником втримувати дуже хорошу позицію. Робота по оптимізації ведеться на постійній основі.
НІША: ОФОРМЛЕННЯ РОБОЧИХ ВІЗ

Середній денний бюджет 200 грн; Ціна за клік: 1,60 грн;
Середня кількість переходів на сайт 150 шт/день; CTR: 27,05%;
ЗАВДАННЯ:Клієнт звернувся із проханням налаштувати йому пошукову рекламу в Google Ads. До цього замовлення отримував по "сарафанному радіо".

РЕЗУЛЬТАТ:Через 4 дні реклама була запущена. Гео: Ціла Україна. Грамотно продумана структура акаунта дала змогу отримувати дуже релевантних клієнтів. При бюджеті 200 грн/день середня кількість відвідувачів сайту складала 150 переходів/день. Подальше ведення і оптимізація дозволила зменшити вартість конверсії до 15 грн/шт. Як видно з графіка клієнт включає рекламу всього на день-два. Отримує своїх замовників і працює з ними і їхніми друзями.
TOP