Контекстна реклама в Google

Для будь-якого онлайн-ресурсу важливо залучити на сайт максимальну кількість цільового трафіку. Зробити це можна за допомогою контекстної реклами.

Термін та вартість роботи:

Залежить від тарифу та побажань клієнта

Що ви отримаєте?

Реклама, що гарантовано виконує основні 3 дії

Найвищі позиції

Ваші рекламні оголошення гарантовано будуть на перших позиціях в Google пошуку

Клікабельність

CTR реклами буде точно > 15%. Ваша реклама буде максимально клікабельна

Якісний результат

Кількість заявок із сайту зросте на 100-500%. Налаштую ремаркетинг на всіх хто не купив

Інформація та сертифікати

Про нашого спеціаліста:

Сертифікований спеціаліст Google реклами

Офіційний статус Google Partner  

Виконано 100+ замовлень у різних нішах. Ефективно витрачено понад 1,5 млн грн

Вчився у GM, БМ, Олексій Латенко, Тарас Левчик, Орест Зуб, GoldCoach, Pro Стратегії

4 роки налаштовує рекламу в Google Ads

Кожний другий клієнт приходить по рекомендації

Послідовність співпраці

Залиште заявку

01

Заповніть і надішліть заявку на сайті і з Вами зв'яжуться протягом 30 хвилин.

Консультація

02

Консультація, відповідь на всі питання. Заповнення брифу і старт роботи.

Виконання

03

Робота над проектом. Погодження всіх етапів. Запуск через 5 днів

Оптимізація реклами

04

Робота над проектом протягом 30 днів після запуску. Отримання бонусних 2 000 грн.

Результати клієнтів

Ніша: ВАНТАЖНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ У ЛЬВОВІ

Середній денний бюджет 150 грн; Ціна за клік: 8,29 грн; 

Середня кількість переходів на сайт 20 шт/день; CTR: 14,3%;

 Завдання: Клієнт звернувся із проханням налаштувати йому пошукову рекламу в Google Ads бо кількість замовлень з дошок оголошень була малою.
Автомобіль півдня простоював.

Результат: Через 3 дні реклама була запущена. Результат перевершив усі сподівання. При бюджеті 150 грн/день було отримано 20 переходів і 3 замовлення.

Дуже конкурентна ніша, але як видно з графіка клієнт включає рекламу всього на кілька годин і навіть не кожного дня. Отримує своїх замовників і працює з ними. 

Ніша: МАГАЗИН КЕРАМІЧНОЇ ПЛИТКИ

Середній денний бюджет 660 грн; Ціна за клік: 1,83 грн; 

Середня кількість переходів на сайт 150 шт/день; CTR: 13,43%;

 Завдання: Клієнт звернувся із проханням аудит і оптимізацію йому реклами в Google Ads.

Результат: Через 5 днів реклама була запущена вже з новими налаштуваннями і кампаніями. Завдяки перегрупуванню ключових слів, роботі з типами відповідності і написанню нових оголошень вдалося знизити середню ціну за клік у 2 рази, підвищити CTR на 5% і при бюджеті виділеному замовником втримувати дуже хорошу позицію. Робота по оптимізації ведеться на постійній основі.

Ніша: ОФОРМЛЕННЯ РОБОЧИХ ВІЗ

Середній денний бюджет 200 грн; Ціна за клік: 1,60 грн;

Середня кількість переходів на сайт 150 шт/день; CTR: 27,05%;

 Завдання: Клієнт звернувся із проханням налаштувати йому пошукову рекламу в Google Ads. До цього замовлення отримував по "сарафанному радіо".

Результат: Через 4 дні реклама була запущена. Гео: Ціла Україна. Грамотно продумана структура акаунта дала змогу отримувати дуже релевантних клієнтів. При бюджеті 200 грн/день середня кількість відвідувачів сайту складала 150 переходів/день. Подальше ведення і оптимізація дозволила зменшити вартість конверсії до 15 грн/шт.

Як видно з графіка клієнт включає рекламу всього на день-два. Отримує своїх замовників і працює з ними і їхніми друзями.

TOP