
Як виявилося, 26% українців залишилися незадоволені своїм досвідом під час минулорічних розпродажів – і це один з найвищих показників по світу. У 2020 році середньостатистичний українець планує витратити на розпродажах: 3800 грн ($ 139), поляк – $ 247, а американець – $ 476.
В Україні пік інтересу до «Чорної п’ятниці» і «Кіберпонеділка» припав на 2018 рік. У минулому 2019 році зацікавленість інтернет-користувачів була не найвищою, а в 2020 році пандемія і викликана нею ситуація на ринку праці і в економіці можуть знизити купівельну активність споживачів.

У 2019 в Україні під час розпродажів Black Friday ріст кількості транзакцій склав 691% від середньорічного показника. У свою чергу в Cyber Monday активність покупців в порівнянні з звичайному днем більше на 197%.

Як змінювалися продажі день у день?
- Найактивнішою була п’ятниця: на цей день довелося 24% всіх транзакцій в період з 25 листопада по 2 грудня.
- Понеділок після «Чорної п’ятниці» відзначився найменшою кількістю продажів за аналізований період.
- Всього на вісім днів акцій припало 9% від річного обсягу продажів.
Що найбільше розчарувало покупців?
- Серед людей, що негативно оцінили розпродажі, 59% вказали, що знижки були недостатньо великими.
- Наступною за популярністю причиною (53%) була відсутність знижки на товари, що зацікавили.
- 35% відзначили, що продукти зі знижкою розкуповувалися дуже швидко.
- А 10% анкетованих залишилися незадоволені непрацюючими купонами.
Що купляють?

Скільки українці готові витратити на розпродажах?
З опитування, проведеного серед жителів 44 країн, слід зауважити, що українці готові до відносно невисоких витрат: під час розпродажів ми готові витратити приблизно: 3800 грн ($ 139). Подібну суму віддадуть мешканці ПАР ($ 130) і Угорщині ($ 145).
Найбільше на розпродажах планують витратити жителі США ($ 476), Швейцарії ($ 454) і Англії ($ 430). Найскромніші покупки здійснять в Пакистані ($ 62) і Нігерії ($ 67).
