Що таке органічний пошук

Органічний пошук – це безкоштовні результати пошуку з пошукової системи. Рекламодавці не можуть купувати ці результати чи впливати на них. Саме ці результати пошукова система вважає найбільш релевантними до пошукового запиту користувача. Які типи органічних результатів пошуку? У Google більшість звичайних результатів пошуку виглядають так: Вони відомі як результати “з синім посиланням”.  Багато років тому всі органічні результати пошуку Google виглядали саме так. Сьогодні існує більше варіантів, і ви будете часто бачити різні нові “типи” результатів. Давайте обговоримо деякі з них. Блоки з відповідями Блоки з відповідями – це невеликі блоки, які коротко відповідають запитання користувача. Вони з’являються у верхній частині органічних результатів пошуку Google або поряд з ними, а фрагмент витягується з одного з результатів, що ранжуються в топі. Відеокаруселі Відеокаруселі містять відео, пов’язані з пошуковим запитом. Уся карусель посідає одну позицію в органічних результатах. Головні новини У блоках головних новин відображається нещодавно опублікований контент на певну тему. Зазвичай вони з’являються в органічних результатах
З 16 липня всі сайти та інтерфейси програм в Україні мають бути українською мовою, — це черговий етап імплементації «мовного закону», який ухвалили у 2019 році. Про це нагадав на своїй фейсбук-сторінці Уповноважений із захисту державної мови. Це означає, що з 16 липня 2022 року: будь-який товар, на якому встановлено комп’ютерну програму — від автомобіля до пральної машини чи електрокавоварки, повинен бути «локалізований» для реалізації в Україні; усі інтернет-ресурси (вебсайти, сторінки в соцмережах, ютюб-, вайбер-, телеграм-канали, мобільні застосунки тощо), які використовуються в якості інтернет-представництв суб’єктів господарювання, зареєстрованих в Україні, повинні мати основну версію українською мовою, яка має завантажуватися для користувачів в Україні за замовчуванням. За невиконання закону Уповноважений із захисту державної мови зможе накладати штраф від 3400 до 8500 грн., якщо порушення вчинено вперше. За повторне порушення накладатиметься штраф від 8500 до 11900 грн.

Що таке грайливість у дизайні?

Грайливості в дизайні можна досягти, вільно експериментуючи з формою, кольором і типом, а також шляхом введення дитячих тем у свою роботу. Оскільки споживачі все частіше звертаються до дитячих видів діяльності та продуктів — ігор, іграшок та мультфільмів — щоб розслабитися й уникнути думок, бренди усвідомлюють, що ігровий підхід до дизайну може бути як комерційно корисним, так і корисним для відчуття радості їхньої аудиторії. Чотири підтенденції загального руху до грайливості в дизайні: 🔫 ІгриІгри – це величезна міжкультурна тенденція 2022 року, коли більше дорослих і різних демографічних груп знайдуть своє місце в світі ігор, ніж будь-коли. Тож не дивно, що естетика гри увійшла в дизайн. У 2022 році ми побачимо відхід від темної сторони ігор, оскільки дизайнери залучаються до більш дитячої та невинної естетики. Очікуйте, що ілюстрації в стилі аватарів з’являться помітно в рекламі та соціальних мережах, а персонажі, натхненні мангою в 3D-стилях, додадуть привабливий елемент маркетинговим кампаніям. ✨ МагіяЯкщо ви
Один із ефективних способів залучити постійних клієнтів – програми лояльності. Програми лояльності інтернет-магазинів спрямовані на те, щоби завоювати довірче ставлення своїх клієнтів . Для того, щоб люди поверталися до вас знову і знову, ви повинні підвищити їхню зацікавленість, і запропонувати щось більше, ніж є у ваших конкурентів. Мається на увазі не асортимент, а умови його придбання, якісь дуже приємні, корисні та вигідні покупцям бонусні програми. Вигода для вашого бізнесу: Збільшення кількості реальних покупців та зниження кількості випадкових відвідувачів; Утримання найвигідніших клієнтів; Зростання показника суми середнього чека; Підвищення частоти угод, що здійснюються; Більш персоналізоване спілкування, що дозволяє дізнатися про клієнтів більше, і ефективніше налаштувати свою рекламу, інтерфейс і т.д., орієнтуючись на їх запити та побажання; Додаткову рекламу від постійних клієнтів задоволених програмами лояльності вашого інтернет-магазину; І, як результат всього перерахованого вище, – підвищення прибутку. Як показали дослідження закордонних фахівців, програми лояльності інтернет-магазинів на 30% знижують плинність клієнтів. Та ж неупереджена статистика

Як підібрати кольори для сайту?

💭Як вибрати ключовий колір? -Червоний, помаранчевий, насичений синій та чорний – відтінки, що підштовхують до спонтанних покупок, тому їх часто використовують у кафе, у бутіках одягу, під час розпродажів. -Темний синій та бірюза мотивують зробити покупку людей з обмеженим доходом. Так що таке поєднання часто застосовується в оформленні банків та великих супермаркетів. -Лазурний, салатовий, яскраво-рожевий і малиновий – відтінки для всіх категорій покупців, вони часто зустрічаються в магазинах товарів не першої необхідності, які прагнуть підвищити якість життя, наприклад, бутики одягу. 💭Варто також враховувати значення кольорів -Зелений символізує здоров’я, спокій, достаток та природу. Цей колір приємний для сприйняття, допомагає розслабитись. До речі, за статистикою зелений – один із найприємніших відтінків як для чоловіків, так і для жінок. -Червоний – символ любові, пристрасті чи небезпеки та тривоги. У маркетингу часто використовується, щоб підштовхнути людину до покупки, повідомити про вигідні умови, необхідність угоди. У громадському харчуванні допомагає викликати апетит. -Жовтий уособлює молодість, свіжість,
Як відгуки впливають на рішення про купівлю:💭більше 90% респондентів підтвердили, що знайомляться із відгуками в інтернеті;💭більше 70% не готові зробити покупку до ознайомлення з коментарями інших покупців;💭до 97% (цифра незначно відрізняється залежно від регіону дослідження) користувачів, які цікавляться думкою покупців, визнають, що відгуки вплинули на їхній вибір;💭майже 85% користувачів не роблять відмінностей між оцінкою товарів знайомих та незнайомих людей;💭наявність на сайті відгуків про товар підвищує конверсію до 4 разів. Найбільший вплив коментарі покупців мають на вибір таких товарів:💭мобільні гаджети;💭аудіо- та відеотехніка;💭комп’ютери;💭побутова техніка. Користувачі уважніше ставляться до досвіду експлуатації, коли йдеться про наступні товарні категорії:💭безпека; медицина та охорона здоров’я;💭продукція для дітей;💭товари тривалого користування;💭техніка та електроніка. Джерела публікації відгуків про покупку можна розділити на дві групи:💭власний сайт інтернет-магазину;💭зовнішні джерела:-сайти-відгуки;-блоги покупців;-соціальні мережі;-сайти конкурентів та агрегатори інтернет-торгівлі. Результати маркетингових досліджень та опитувань покупців показують, що джерело публікації істотно не впливає на ступінь довіри потенційних клієнтів до відгуків. Тому не варто боятися наповнювати оцінками та

Сайт на Tilda не працює – Що робити?

Tilda Publishing — російська компанія, що створила й підтримує візуальний конструктор сайтів. Дозволяє створювати сайти, інтернет-магазини, посадкові сторінки, блоги та email-розсилки. Зараз всі сайти, створені на основі Tilda, перестали працювати в Україні.Оскільки Tilda Publishing — це російська компанія, в якої більшість серверів знаходяться в росії, більшість українських провайдерів та операторів заблокували доступ до сайтів, створених на цій платформі. Як вийти з ситуації? 1. Якщо у вас статичний сайт, то можна спробувати експортувати код сайту та завантажити його на інший хостинг (даний сайт не можна буде адмініструвати через зручну адміністративну панель, так як ми обходимо сам сервіс Тільди). 2. Якщо у вас динамічний сайт (типу інтернет-магазину) тут також можливий варіант з експортом, але ми не впевнені в гарантованій якості роботи. 3. Час для нового сайту. Ми розробляємо сайти на безпечній та надійній платформі WordPress, тому можемо створити вам новий сайт за найоптимальнішою ціною. WordPress – система керування вмістом з відкритим кодом, яка через свою простоту в установленні

Чому реклама не окупається

Реклама – ефективний інструмент продажу та розвитку бізнесу. Але не завжди він приносить очікувану користь. Нерідко вкладення взагалі не окупаються, виснажуючи бюджет проекту. Коли контекстна або таргетована реклама не ефективна, важливо чітко визначити проблему та вирішити її у найкоротші терміни. Нижче ми розглянемо ключові проблеми, що заважають розвитку бізнесу. Чому реклама не окупається: 💭Непривабливий сайтВкладення в рекламу не окупляться, якщо користувач побачить застарілий дизайн, застаріле оформлення, дратівливі елементи, непродумане юзабіліті та інші недоробки веб-ресурсу. Все це з перших секунд дратує та відлякує. 💭Низький рівень довіри користувачів Навіть найкрасивіша реклама не буде ефективною, якщо сайт не викликає довіри. Але відсутність поганої історії та негативних відгуків не роблять компанію надійною в очах потенційних клієнтів. Не створивши враження серйозного і чесного продавця, складно сподіватися на вибір покупців. Довіра – один із ключових факторів вибору. 💭Невідповідна ціна Вартість вашої пропозиції не відповідає уявленням покупця про правильну ціну, що є однією з основних причин, чому

Чому інтернет-магазин не продає?

Why doesn't an online store sell?
ЧОМУ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН НЕ ПРОДАЄ 😒 Інтернет-магазин працює, але показники продажів залишають бажати кращого. Така ситуація є досить поширеним явищем. Розглянемо основні причини нижче: На сайті недостатньо відвідувачів Переконайтеся, що всі основні канали трафіку задіяні. Використовуйте всі доступні інструменти залучення користувачів : ⭐SEO-оптимізація впливає на формування пошукової видачі та залучення цільової аудиторії, що бажає придбати товар або дізнатися про нього якнайбільше з пошукових систем (Детальніше тут https://webdevandseo.com.ua/seo/);⭐SMM-просування залучає найбільш активну та відкриту для інформації аудиторію через соціальні мережі;⭐Контент-маркетинг за допомогою різних типів контенту впливає на користувачів, зароджуючи інтерес до товару та магазину, створюючи репутацію та бажання здійснити покупку саме у вас;⭐Контекстна реклама дає додаткову можливість залучити користувачів пошукових систем за допомогою платних об’яв;⭐Маркетплейси та агрегатори допомагають покупцям вибрати найцікавішу пропозицію, яка має бути вашою. Погане юзабіліті Іншими словами, сайт незручний для здійснення покупок. Користувачі не купують товари в інтернет-магазині, тому що це зробити складно чи неможливо. Хороший сайт:⭐зовні привабливий та зручний
Розробник сервісів із безпеки Nord Security опублікував рейтинг 200 найпопулярніших паролів в Україні та світі за 2021 рік. Для створення списку проаналізували базу даних на 4 терабайти, що включає дані користувачів із 50 країн. У всьому світі найпопулярнішим паролем став «123456», його в досліджуваних країнах використовували 103 мільйони разів. 💭 СПИСОК НАЙПОПУЛЯРНІШИХ ПАРОЛІВ У СВІТІ 🌏 :123456 – його використали понад 103 мільйони разів.123456789 – 46 мільйонів разів.12345 – майже 33 мільйони використань.qwerty – понад 22 мільйони.password – майже 21 мільйон людей обрали паролем “пароль”. 💭 НАЙПОПУЛЯРНІШІ ПАРОЛІ В УКРАЇНІ 🇺🇦 :qwerty123456123456789123456789012345678 Усі ці паролі можна зламати менш ніж за 1 секунду. Також серед паролів, які ввійшли у топ-200 України, можна зустріти імена, написані латинкою: marina, andrey, sergey, natasha, oksana, svetlana або natali. Окрім того, трапляються й просто відомі слова: samsung, adidas, vkontakte, naruto, nirvana.
Аналітична компанія Seo Clarity опублікувала результати нового великого дослідження щодо розподілу кліків у видачі Google. У ньому було проаналізовано понад 750 млрд показів по 17+ млрд унікальних ключових слів для аналізу CTR за позицією, пристроєм (мобільним та настільним), країною, сезонністю і навіть галузями. Ключові результати дослідження: CTR ТОП 10 органіки значно знизився. Приблизно 65% пошуків залишаються без натискання на органіку. Користувачі мобільних пристроїв рідше кликають на результати, що добре ранжуються, ніж користувачі з десктопу. Мобільні результати одержують на 85,8% більше показів, ніж десктопні. CTR ТОП 1: для робочого столу в середньому 8,17%, для мобільних пристроїв – 6,74% Якщо ділити країнами, то найнижчий CTR як ТОП 10, так ТОП 20, спостерігається США – 9,13%. Користувачі почали скролити: CTR 17-20 позицій фактично більше, ніж CTR 11-16 позицій. У травні та грудні спостерігається мінімальний CTR. З липня по вересень – максимальний. CTR позицій залежить від тематики. «Нерухомість» має найвищий середній CTR – 2,45%, а «Одяг та мода» – найнижчий

Інструменти для підбору кольору.

Сайти та додатки, що допоможуть знайти потрібну палітру кольорів, що поєднуються. 💭 New Flat UI Color Picker – підбір кольорів в стилі flat з кодами для копіювання. 💭 Flat UI Colors – сайт зі схожою системою, дозволяє підбирати палітри кольорів за насиченістю і яскравістю. 💭 Color Extraction Effect – інструмент для визначення колірної гами з картинки. Він сканує зображення, визначає всі його кольори і з них вибирає невелику палітру відтінків, що вдало поєднуються один з одним. Вимагає скачування. 💭 Coolors – генератор колірних схем для дизайнерів, можна підбирати поєднуючі відтінки і копіювати коди кольору. 💭 Couleurs – простий додаток для визначення кольорів на екрані. Вимагає скачування, безкоштовно. 💭 Material UI Colors – палітра для вебу, Android і iOS в різних стилях. 💭 Brand Colors – колекція кольорів, якими користуються знамениті бренди.

Найкращі веб-шрифти від Google Web.

З огляду на останню тенденцію використовувати типографіку в якості основного елемента дизайну, можна сміливо говорити, що для дизайнерів цінність сервісу Google Fonts зросла багаторазово. Його інтерфейс і система завантаження інтуїтивно зрозумілі і зручні. Він дозволяє вам порівнювати всі доступні шрифти і стилі, щоб легше було відповідати цьому творчому задуму, в якому, наприклад, можуть поєднуватися жирна типографіка, шрифти із зарубками і акцидентні шрифти, великі абзаци, декоративні стилі і багато іншого. Всі шрифти ви можете переглянути тут: https://fonts.google.com/ Найкращі веб-шрифти Google Fonts: Alegreya B612 Muli Titillium Web Varela Vollkorn IBM Plex Crimson Text Cairo BioRhyme Karla Lora Frank Ruhl Libre Playfair Display Archivo Spectral Fjalla One Roboto Montserrat Rubik Source Sans Cardo Cormorant Work Sans Rakkas Concert One Yatra One Arvo Lato Abril FatFace Ubuntu PT Serif Old Standard TT
Що робить блог? ⭐ Сприяє SEO-просуванню за рахунок: Зростання відвідуваності і поліпшення поведінкових факторівВикористовуючи в текстах цільові запити, ви залучаєте користувачів, які цікавляться вашою продукцією та її властивостями. В результаті вони затримуються на сторінці і переходять по інших розділах сайту. Регулярного додавання та оновлення контентуНаявність свіжих і актуальних статей також позитивно оцінюється пошуковими системами. Збільшення к-сті природних зовнішніх посилань і різноманітності трафікуВідвідувачі самостійно діляться цікавим контентом в соціальних мережах і на інших майданчиках. В результаті збільшується посилальна маса сайту і кількість переходів. Перелінковки і розподіл посилальної ваги між сторінкамиУ блозі можна робити посилання не тільки на інші статті, а й категорії інтернет-магазину, супутні або схожі товари. ⭐ Покращує репутацію компанії, формує образ експерта і підвищує ступінь довіри Корисні статті, огляди, демонстрація способів застосування товарів, рейтинги та думки фахівців допомагають відповісти на запитання користувачів. В результаті відвідувачі сайту отримують додаткову вигоду, підписуються на сайт і відвідують його сторінки знову і знову.
Щоб створити свій інтернет-магазин, для початку потрібно дати йому унікальну назву, яка буде ідентифікувати сайт в мережі, – доменне ім’я. Зазвичай ми купляємо доменні імена на таких сайтах: ua.godaddy.com та imena.ua. На вибір домену впливають: назва компанії (якщо вже існує); направлення бізнесу; бренд реалізованої продукції (при наявності єдиного виробника і / або постачальника);▪️милозвучність; зрозумілість і простота запам’ятовування; зручність для користувачів. Крім того, відповідне доменне ім’я має бути вільним і мати незаплямовану репутацію або не мати історії взагалі. Вибір хостинг-провайдера впливає на багато показників сайту. В першу чергу мова йде про безперебійну роботу сервера і можливих функціях як для власника, так і для кінцевих користувачів веб-ресурсу. Порівняйте різні типи хостингів , оцініть їх можливості і тільки після цього приймайте рішення. Зміна хостингу можлива , але вона пов’язана з низкою складнощів і в будь-якому випадку зажадає від власника сайту додаткових тимчасових і фінансових витрат. Краще все передбачити заздалегідь , і відразу створити

Як видалити SITEMAP.

Джон Мюллер, співробітник пошуку Google, розповів чому для пошукової системи важливий файл Sitemap і як його видалити, якщо виникла необхідність. Файл Sitemap дозволяє Google ефективніше сканувати сайт і швидше знаходити нові та оновлені сторінки. Тому Google рекомендує використовувати його. Однак при необхідності видалення карти сайту, потрібно перейти в звіт про файлах Sitemap, знайти потрібний файл в основній таблиці звіту і натиснути «Видалити файл Sitemap». Після цього Google перестане відстежувати цей файл в Search Console. Інший варіант – видалити файл Sitemap з сайту, щоб сторінка повертала код помилки 404 або 410, який означає, що файл недоступний. Згодом Google перестане намагатися використовувати цей файл. Варто пам’ятати, що видалення файлу Sitemap не зупинить сканування тих URL, які були в ньому перераховані.
Продажі будь-якого магазина починаються з формування асортименту. При цьому робота над поповненням товарів носить постійних характер і вимагає уваги як на старті, так і протягом функціонування бізнес-проекту. Тільки характер цього процесу буде змінюватися разом з розвитком компанії. Вплив асортименту на продаж Обсяг продажів залежить не тільки від якості продукції і рівня клієнт-сервісу, але і від асортименту інтернет-магазину. Найбільший вплив надають : -Цінове відповідність очікуванням цільової аудиторії Виходити на ринок недорогого сегмента з елітними товарами безглуздо. Також не варто очікувати високих продажів, намагаючись залучити багатого покупця дешевим ширвжитком. -Тематичне відповідність Якщо інтернет-магазин не є гіпермаркетом, краще зосередити свою увагу на певних вузьких категоріях товарів. Завалений різнокаліберною продукцією сайт буде сприйматися як посередницький майданчик, який заробляє на перепродажі. -Наявність суміжних товарів Наприклад, в книжковому інтернет-магазині цілком доречно продавати канцелярію. Покупці сприймають таке розширення асортименту як турботу і далекоглядність компанії. -Сезонність і ситуативність Багато сегментів ринку визначають попит відповідно до особливостей пори року
Веб-дизайн пройшов величезний шлях за останні кілька років. Ця практика існує на стику творчості і технологій – двох найбільш швидких галузей, що розвиваються у світі, тому не дивно, що в веб-дизайні постійно з’являються нові тренди. Отже, які ж останні тенденції в веб-дизайні? темна колірна схема колаж антидизайн мінімалізм органічний дизайн ілюстрації функціональність, інклюзивність і доступність моушн-дизайн і інтерактивність 3D і геометричний дизайн У веб-дизайні завжди будуть підходи, які залишаються надовго, наприклад, зручна для користувача навігація, безпека даних, швидке завантаження сторінок. А модні тренди будуть приходити і йти. При цьому якщо ви в курсі останніх тенденцій, стилів і інновацій, ваш сайт завжди буде виділятися серед інших навіть за умови, що онлайн-екосистема постійно змінюється. Темна колірна схема Довгий час в веб-дизайні білий фон вважався єдиним способом створити вільний простір на сайті або в додатку. Кілька років тому дизайнери почали додавати темніші елементи і теми, в 2021 році цей тренд захопив індустрію, і ми очікуємо, що він збережеться
Контент-стратегія для локального SEO: чи потрібен блог малому і середньому бізнесу, який просувається на конкретний географічний регіон. Часто малий і середній бізнес працює на невелику географічну область, так що локальне SEO – його вибір. У матеріалі розберемо, чи потрібно таким компаніям крім іншого створювати блог і вкладатися в створення і просування контенту. Для кого блог – це злив бюджету Є бізнеси, яким з великою ймовірністю не потрібно навіть починати вести блог. Справа в сфері роботи, стан сайту і поточної діяльності компанії.  Блог не потрібен: У дуже вузькому сегменті, де працює здебільшого сарафан і число осіб, котрі приймають рішення, реально мало. Наприклад, ви надаєте дуже складну послугу в спеціалізованій сфері. У прикладних темах типу оренди будівельної техніки або продажу комбікормів. Інформація може бути корисна, але підібрати хорошу тему буде дуже важко. Якщо ваші клієнти навряд чи захочуть вивчати тему, пов’язану з вашим бізнесом. Комусь довелося найняти компанію по боротьбі з шкідниками, щоб позбутися від мурашок в
Ще недавно головним аргументом прихильників «реальних» торгових точок був рівень довіри покупців, які побоювалися здійснювати покупки «наосліп». Необхідність передоплати і велике число інтернет-шахраїв також гальмували розвиток онлайн-продажів. Поступово тенденція змінилася. Переваги інтернет-магазинів як для компаній, так і для покупців ставали все більш очевидними. А в умовах пандемії COVID-19, онлайн-магазини перестали бути альтернативою, перетворившись в деяких країнах єдиним доступним варіантом для покупців. Давайте розберемо основні переваги інтернет-продажів для бізнесу і споживачів не тільки в умовах карантину. Плюси створення інтернет-магазину Головні переваги онлайн-торгівлі для бізнесу можна розділити на три блоки. 1. Економія бюджету Витрати на оренду торгових площ Інтернет-магазину не потрібно торговий зал , офіс продажів і навіть склад, якщо бізнес використовує метод прямих поставок (дропшиппінг). Необхідність таких вкладень особливо вдаряє по підприємцю на самому початку розвитку. Регулярні витрати на обслуговування магазинуКомунальні платежі, прибирання приміщень та інші необхідні витрати на забезпечення роботи офлайн точки часто вельми обтяжливі для власників. Сайт вимагає мінімальних
TOP