БЛОГ

Необхідність перенести магазин на іншу платформу виникає зазвичай в трьох випадках: Ви розумієте, що ваші очікування від CMS не виправдалися: на практиці недоліків виявилося більше, ніж переваг. На даному етапі розвитку вашого проекту можливості “движка” повністю себе вичерпали. Змінилися умови платформи, політика адміністрації по відношенню до власників інтернет-магазинів, тарифи, функціонал і т. п. Використовувати її
Tagged under:
Під час останньої відеозустрічі для вебмайстрів Джон Мюллер відповів на питання про ймовірне попадання сайту під BERT Update і пояснив, що представляє собою алгоритм і чи може він впливати на позиції в ранжуванні. Питання від вебмайстра звучало так: Ми бачили кілька сайтів, які постраждали від поновлення Google BERT, і вони досі ще не відновилися. Чи
Tagged under:
Тренд №1: BERT і оптимізація під користувача В жовтні 2019 року Google запустив новий алгоритм BERT (допомагає пошуку краще розуміти нюанси і контекст слів в пошукових запитах і підбирати для них релевантні результати). Новий алгоритм почав діяти для кожного десятого запиту на англійській мові і поступово буде викочуватися і на інші мови. Однак замість того
Tagged under:
Google запустив інструмент Rising Retail Categories в рамках домену ThinkWithGoogle. За допомогою цього інструменту рітейлери і інші компанії зможуть відстежувати, як змінюються інтереси споживачів і попит на різні категорії товарів в пошуку. Новий інструмент чимось схожий на Google Trends, але дозволяє оцінювати зростання попиту на категорії товарів на основі запитів і географії. В даний час
Tagged under:
Авінаш Кошик, керівник зі стратегічного аналізу в маркетинговому відділі Google, дав кілька рекомендацій, як аналізувати рекламні кампанії в період пандемії. За словами Кошика, зараз є п’ять стратегій відстеження, які потрібно призупинити, а також п’ять стратегій, які як і раніше ефективні. Неактуальні стратегії в період пандемії коронавірусу Порівняльні дослідження ринку Кошик зазначає, що порівнювати поведінку користувачів
Tagged under:
Останнім часом в мережі поширюється новий вид вірусних повідомлень. Якщо ви отримали повідомлення “PLEASE FORWARD THIS EMAIL TO SOMEONE IN YOUR COMPANY WHO IS ALLOWED TO MAKE IMPORTANT DECISIONS!” – не реагуйте. Як це працює? Аферисти заходять на ваш сайт, шукають контактну форму для клієнтів, і відправляють вам відповідне повідомлення. Ось приклад даного листа: В
TOP