БЛОГ

Як видалити SITEMAP.

Джон Мюллер, співробітник пошуку Google, розповів чому для пошукової системи важливий файл Sitemap і як його видалити, якщо виникла необхідність. Файл Sitemap дозволяє Google ефективніше сканувати сайт і швидше знаходити нові та оновлені сторінки. Тому Google рекомендує використовувати його. Однак при необхідності видалення карти сайту, потрібно перейти в звіт про файлах Sitemap, знайти потрібний файл в основній таблиці звіту і натиснути «Видалити файл Sitemap». Після цього Google перестане відстежувати цей файл в Search Console. Інший варіант – видалити файл Sitemap з сайту, щоб сторінка повертала код помилки 404 або 410, який означає, що файл недоступний. Згодом Google перестане намагатися використовувати цей файл. Варто пам’ятати, що видалення файлу Sitemap не зупинить сканування тих URL, які були в ньому перераховані.
Продажі будь-якого магазина починаються з формування асортименту. При цьому робота над поповненням товарів носить постійних характер і вимагає уваги як на старті, так і протягом функціонування бізнес-проекту. Тільки характер цього процесу буде змінюватися разом з розвитком компанії. Вплив асортименту на продаж Обсяг продажів залежить не тільки від якості продукції і рівня клієнт-сервісу, але і від асортименту інтернет-магазину. Найбільший вплив надають : -Цінове відповідність очікуванням цільової аудиторії Виходити на ринок недорогого сегмента з елітними товарами безглуздо. Також не варто очікувати високих продажів, намагаючись залучити багатого покупця дешевим ширвжитком. -Тематичне відповідність Якщо інтернет-магазин не є гіпермаркетом, краще зосередити свою увагу на певних вузьких категоріях товарів. Завалений різнокаліберною продукцією сайт буде сприйматися як посередницький майданчик, який заробляє на перепродажі. -Наявність суміжних товарів Наприклад, в книжковому інтернет-магазині цілком доречно продавати канцелярію. Покупці сприймають таке розширення асортименту як турботу і далекоглядність компанії. -Сезонність і ситуативність Багато сегментів ринку визначають попит відповідно до особливостей пори року
Веб-дизайн пройшов величезний шлях за останні кілька років. Ця практика існує на стику творчості і технологій – двох найбільш швидких галузей, що розвиваються у світі, тому не дивно, що в веб-дизайні постійно з’являються нові тренди. Отже, які ж останні тенденції в веб-дизайні? темна колірна схема колаж антидизайн мінімалізм органічний дизайн ілюстрації функціональність, інклюзивність і доступність моушн-дизайн і інтерактивність 3D і геометричний дизайн У веб-дизайні завжди будуть підходи, які залишаються надовго, наприклад, зручна для користувача навігація, безпека даних, швидке завантаження сторінок. А модні тренди будуть приходити і йти. При цьому якщо ви в курсі останніх тенденцій, стилів і інновацій, ваш сайт завжди буде виділятися серед інших навіть за умови, що онлайн-екосистема постійно змінюється. Темна колірна схема Довгий час в веб-дизайні білий фон вважався єдиним способом створити вільний простір на сайті або в додатку. Кілька років тому дизайнери почали додавати темніші елементи і теми, в 2020 році цей тренд захопив індустрію, і ми очікуємо, що він збережеться
Контент-стратегія для локального SEO: чи потрібен блог малому і середньому бізнесу, який просувається на конкретний географічний регіон. Часто малий і середній бізнес працює на невелику географічну область, так що локальне SEO – його вибір. У матеріалі розберемо, чи потрібно таким компаніям крім іншого створювати блог і вкладатися в створення і просування контенту. Для кого блог – це злив бюджету Є бізнеси, яким з великою ймовірністю не потрібно навіть починати вести блог. Справа в сфері роботи, стан сайту і поточної діяльності компанії.  Блог не потрібен: У дуже вузькому сегменті, де працює здебільшого сарафан і число осіб, котрі приймають рішення, реально мало. Наприклад, ви надаєте дуже складну послугу в спеціалізованій сфері. У прикладних темах типу оренди будівельної техніки або продажу комбікормів. Інформація може бути корисна, але підібрати хорошу тему буде дуже важко. Якщо ваші клієнти навряд чи захочуть вивчати тему, пов’язану з вашим бізнесом. Комусь довелося найняти компанію по боротьбі з шкідниками, щоб позбутися від мурашок в
Ще недавно головним аргументом прихильників «реальних» торгових точок був рівень довіри покупців, які побоювалися здійснювати покупки «наосліп». Необхідність передоплати і велике число інтернет-шахраїв також гальмували розвиток онлайн-продажів. Поступово тенденція змінилася. Переваги інтернет-магазинів як для компаній, так і для покупців ставали все більш очевидними. А в умовах пандемії COVID-19, онлайн-магазини перестали бути альтернативою, перетворившись в деяких країнах єдиним доступним варіантом для покупців. Давайте розберемо основні переваги інтернет-продажів для бізнесу і споживачів не тільки в умовах карантину. Плюси створення інтернет-магазину Головні переваги онлайн-торгівлі для бізнесу можна розділити на три блоки. 1. Економія бюджету Витрати на оренду торгових площ Інтернет-магазину не потрібно торговий зал , офіс продажів і навіть склад, якщо бізнес використовує метод прямих поставок (дропшиппінг). Необхідність таких вкладень особливо вдаряє по підприємцю на самому початку розвитку. Регулярні витрати на обслуговування магазинуКомунальні платежі, прибирання приміщень та інші необхідні витрати на забезпечення роботи офлайн точки часто вельми обтяжливі для власників. Сайт вимагає мінімальних
Ефективний опис товару діє відразу в двох напрямках: дає відвідувачам всю необхідну для прийняття рішення інформацію і підвищує рівень продажів , що вигідно для власника бізнесу. Саме тому цей тип контенту необхідно публікувати на сайті, які реалізують будь-який вид продукції. Щоб отримати всі можливі переваги, необхідно знати, як правильно писати опис до товару. Давайте розглянемо основні особливості хорошого тексту. Навіщо потрібний опис товару на сайті інтернет-магазину Опис в картці товару інтернет-магазину – ефективний маркетинговий інструмент, який виконує відразу кілька важливих функцій : надає загальну інформацію про продукцію і особливості її використання; розповідає про переваги продукції; допомагає користувачеві визначитися з вибором; мотивує до здійснення покупки; сприяє SEO-просуванню. Як правильно скласти опис для SEO Опис товару – це особливий вид контенту, який має свої характеристики. Головна особливість такого тексту – точна і привертає увагу інформація в компактному вигляді. Тільки найважливіше в зручному для вивчення і порівняння форматі . Ця формула хороша не

Як оптимізувати відео для сайту.

Відео – ідеальний формат контенту практично для будь-якого сайту. Він дозволяє заощадити час користувачів і отримати більше інформації за рахунок візуальних властивостей «живої» картинки. Але з публікацією відеороликів можуть бути пов’язані деякі складності, і їх необхідно враховувати. Головна проблема публікації відеоматеріалів на сайті пов’язана з збільшенням часу завантаження сторінки. Найчастіше її вирішують так: реєструють канал в одному з місць для розміщення відеофайлів, наприклад YouTube, і вбудовують відео на сайт вже з нього. Це зручно, тому що не так сильно впливає на швидкість завантаження веб-ресурсу і дозволяє отримати додаткове джерело трафіку. Але іноді такий варіант не підходить, наприклад, якщо ваш контент має обмеження за віком. В цьому випадку розміщений на сайті ролик з YouTube не можна буде відтворити. При натисканні користувача перекине на сторінку відеохостингу, де йому необхідно буде авторизуватися і підтвердити своє повноліття. Оптимізація відео для сайту: покрокова інструкція 1. Аналіз і обрізка відеоматеріалу Перед початком обробки відео його необхідно проаналізувати
Сайт-візитка представляє собою простий невеликий веб-ресурс, що складається з однієї або декількох сторінок, на яких вказана головна інформація про компанію, продукт, послугу або особистості. Це зручний і сучасний спосіб розповісти про себе. Компанії або особистості більше не доведеться розповідати про себе кожній зацікавленій людині. Можна просто перенаправляти на сайт, де вже вказана вся важлива інформація. А ось на оффлайн візитках, до яких усі звикли, всі дані навряд чи помістяться. Як показує досвід багатьох компаній, далеко не всім потрібен повноцінний сайт з масою сторінок і багаторівневими каталогами товарів. Багатьом підприємствам достатньо однієї або декількох сторінок, щоб розповісти про себе і залишити контакти. І, повірте, для багатьох користувачів цього теж достатньо. Адже мало кому подобається шукати потрібну інформацію серед 7-10 сторінок з численними блоками. Сьогодні ми детально розглянемо сайти-візитки, а саме: їх цілі та призначення; кому вони підходять; способи їх створення і вартість. Мета сайтів-візиток Головною метою онлайн-візиток є надання інформації про компанію або персону. Але перевага перед звичними
Команда Google Покупок представила новий сайт Best Things for Everything , на якому зібрана 1000 найбільш популярних товарів в інтернеті. На думку компанії, це полегшить користувачам пошук кращих продуктів. Всі товари на сайті підібрані на основі того, що популярно в мережі і розділені на 8 категорій : 👼🏻діти,🚪будинок і офіс,💅🏻краса і здоров’я,🎨ігри і творчість,⌚️електроніка,⛷активний відпочинок,🐶домашні тварини,💪🏻спорт і фітнес.Кожна категорія починається з фрази «Кращі речі для …» (Best things for …). По кліку на товар доступна більш доступна інформація: опис, ціни, відгуки та місця, де його можна купити. Протягом наступних кількох тижнів користувачам стане доступний пошук товарів в одній з восьми категорій продуктів. На новому сайті користувачам також будуть доступні функції покупок: відстеження змін ціни, порівняння, інформація про наявність товару і фільтрація по місцю розташування. Можна знаходити відгуки користувачів прямо на сторінці покупок і перевіряти варіанти наявність товарів як в Інтернеті, так і поблизу. Для цього досить вибрати фільтр «Доступні поблизу»
Важливість SEO просування 🌟 Ця стаття буде корисна для тих, хто намагається в даний момент вибрати найбільш вигідний і якісний спосіб розкрутки свого веб-ресурсу. Навіщо Вам потрібне SEO просування сайту 🌟 Отже, Ви створили сайт, опублікували його і починаєте просувати … Навіщо потрібне просування сайту? Ось Вам питання для роздумів на цю тему: як користувачі зможуть дізнатися про те, що Ваш веб-ресурс з’явився в мережі?Ви можете розповісти деяким особисто про цю подію або за допомогою соціальних мереж. Ще один варіант – реклама (на телебаченні або контекстна). Перший варіант занадто повільно діючий і нерезультативний. Варіант з рекламою досить дорогий у фінансовому плані. Найкраще, якщо відвідувачі будуть приходити на Ваш веб-ресурс з пошукової системи. Навіщо потрібно просування сайту в пошуковій видачі? У цьому випадку користувачі заходять до Вас усвідомлено, оскільки заздалегідь вбивають в рядок пошуку цікавий їм запит. Вам залишається лише зробити так, щоб якась сторінка сайту відповідала цьому запиту. Іншими словами,
Є ряд ознак seo-дружності: 👉 1. Всі сторінки сайту мають унікальний заголовок і опис (title, description). Заголовки складаються з 60-65 символів, а описи – приблизно 150 символів. Назви і описи точно описують, про що йде мова. 👉 2. Мають зрозумілу URL адресу і описують, про що сторінка. Слова в URL розділені за допомогою дефіса або знака нижнього підкреслення. 👉 3 .Сторінки швидко завантажуються. Ні люди, ні пошукові системи не хочуть, щоб сайти завантажувалися повільно. З іншого боку, швидка швидкість сайту, це фактор ранжування. Це означає, що швидкі сайти мають перевагу і пошуковики ставлять їх вище в результатах пошуку. 👉 4 .Сайт має мати унікальний контент, який більше ніде в Інтернеті не зустрічається. При цьому, контент повинен бути легко читабельним і корисним для відвідувачів сайту. Це означає, що сайт не матиме хороші позиції в пошуку, якщо його вміст взято з інших сайтів. 👉 5. Включає в себе зображення, які оптимізовані для пошукових систем. Пошукові системи більше працюють з текстом, але

Для чого потрібен сайт в 2021 році.

Звичайно, головна і основна мета в бізнесі і для сайту, який допомагає вам його створювати – це прибуток. Але є і не менш важливі цілі, досягнення яких позитивно позначиться на розвитку вашої компанії. 👉 Ефективні продажі онлайн. Цей вид діяльності точно принесе дохід своєму власнику і збільшить товарообіг. Крім того, досить швидко ви зможете стати популярним і впізнаваним серед своїх клієнтів. 👉Робота з партнерами. Успішне співробітництво з партнерами дозволить вам налагодити всі процеси інтернет-торгівлі. Корпоративний сайт для цієї мети дуже важливий. Завдяки партнерській співпраці ви можете вийти не тільки на внутрішній ринок, а й на зовнішній. 👉Сайт дозволить вам успішно взаємодіяти з вашими співробітниками. Корпоративний проект вирішить питання, пов’язані з встановленням зв’язків зі структурними підрозділами у вашій компанії. Ваші співробітники зможуть легко вирішувати ділові питання і завдання вашої компанії, налагоджувати бізнес-процеси і знаходити взаєморозуміння всередині офісу. 👉Імідж компанії. Звичайно, сайт може створити і підтримувати імідж вашої компанії. Зробіть свій сайт
Видання Search Engine Journal підготувало актуальну статистику по SEO. У списку з 71 пункту зібрані десятки досліджень, що стосуються пошукової оптимізації: органічний трафік, пошукова поведінка користувачів, лінкбілдінг і багато іншого. Ми вибрали зі списку найбільш цікаві дані, щоб поділитися з вами. Статистика органічного трафіку 🌟 53% всього відслідковуючого трафіку сайтів доводиться на органіку. 32% – середній CTR для ТОП-1 в десктопній видачі Google. 26,9% – середній CTR для ТОП-1 у мобільній видачі Google. 91,75% – загальна світова частка Google серед пошукових систем. 2,75% – загальна частка світового ринку пошукових систем, яку займає Microsoft Bing. 50,3% – частка всіх пошукових запитів в Google, за результатами яких не було ні одного кліка. 8,5 – середня кількість органіки, яку Google показує на першій сторінці мобільного пошуку. 8,7 – середня кількість органіки, яку Google відображає на першій сторінці десктопної видачі. Статистика поведінки користувачів при пошуку 🌟 52,94% користувачів у всьому світі використовують для пошуку мобільні

15 ідей контенту для email-розсилок.

Email-розсилки залишаються ефективним інструментом для просування бізнесу і збільшення продажів. Але створюючи розсилки на регулярній основі, маркетологи можуть зіткнутися з проблемою, що писати в листах і де взяти ідеї для контенту. Листи від бізнесу, написані в стилі «Купіть у нас за привабливою ціною» і «Ми найкраща компанія на ринку», швидко набридають підписникам. Користувачі хочуть бачити щось цікаве, цінне для себе.  У статті пропонуємо 15 ідей контенту, які допоможуть зробити email-маркетинг ефективнішим.  1. Розповідь про галузь  Ви добре знаєте галузь, в якій працюєте, але що знають про неї ваші користувачі? Розкажіть в листі про особливості своєї сфери, поділіться рекомендаціями, дайте знати, чим живе ваш бренд, чому ви пропонуєте саме такі продукти. Така інформація може зацікавити підписників і залучити до вас більше уваги. Приклад : інформаційна розсилка Charitywater.org, з якої користувачі можуть більше дізнатися про діяльність некомерційної організації.  2. Інструкції Покрокові інструкції – той тип контенту, який дуже подобається аудиторії. Інструкціями можна ділитися і в розсилках. Створіть корисний покроковий гайд
Джон Мюллер з Google відповів в Twitter, що структура URL має значення в двох випадках : для міжнародних сайтів (gTLD з підкаталогами країн). Наявність такої структури допомагає Google визначати, які частини сайту націлені на які країни або мови. для сайтів, на яких є розділи контенту для дорослих. Наявність окремих каталогів допоможе Google зрозуміти кожен розділ, а потім відфільтрувати в безпечному пошуку тільки ці розділи, а не весь сайт. Правильна структура URL допомагає Google краще зрозуміти подібні сайти і дізнатися, як сегментувати або фільтрувати елементи. Джон зазначив, що «контекст» сторінки не завжди мається на увазі в структурі URL, частіше він визначається внутрішніми посиланнями, анкорним текстом і контентом на сторінці. Сама по собі структура URL-адреси рідко має значення.
Джон Мюллер з Google дав рекомендації щодо оптимізації зображень для отримання трафіку картинок. У серії відео Search Central Lightning Talks він розповів про те, як Google працює з зображеннями і як їх використовувати для досягнення цілей сайту. Нагадаємо, Google відображає зображення в Google Картинках, Google Discovery і результатах пошуку. Оригінал відео можна глянути тут: Спочатку Мюллер радить власникам сайтів подумати над метою просування зображень і відповісти на питання: Чи шукає користувач ваш контент по зображеннях? Якщо так, то, як саме він його шукає? Яке зображення з контенту здасться йому найбільш підходящим? Чи є на ваших сторінках релевантні зображення? Відповіді на ці питання допоможуть підібрати зображення відповідно до цілей сайту. Рекомендації по оптимізації: 1. Почніть з контексту. Візуальний контент повинен відповідати змісту сторінки. Зображення повинні додавати цінність сторінки, назви зображень повинні відповідати контексту. 2. Правильне розміщення – зображення повинне знаходитися поруч з релевантним текстом і мати супровідний напис. 3. Ніколи не ставте важливий текст над
Міф 1. Великий відсоток в партнерських програмах дорівнює великому заробітку  Дана омана поширена серед новачків, які тільки-тільки пізнають ази арбітражу. Адже логічно, чим більше процентна ставка з того чи іншого товару (послуги), тим вище повинен бути ваш заробіток. Однак, на ділі все виходить інакше …   Візьмемо приклад з фінансової ніші.  Багато веб-майстрів впевнені, що так звані кредитні ніші варто розглядати від 2000 гривень за лід (лід – досконала угода / покупка). Але одобрення по них настільки низьке (приблизно 3-4%), що навряд чи окупиться, якщо, наприклад, давати рекламу на партнерську програму. При цьому є рекламодавці, які готові платити в два рази менше, але схвалюваності по вашій конверсії може скласти від 8 до 20%.   Що ви виберете? Що для вас буде більш вигідно, з точки зору заробітку? Правильно. Краще синиця в руках, ніж журавель у небі 🙂 Із середньою конвертацією в 13-15% ви заробите більше. Нехай це буде навіть не 1000 гривень, а хоча б 700 гривень за лід.   Міф
Файл robots.txt зберігається в форматі тексту на сервері. Він складається з латинських символів і знаків, за допомогою яких створюються команди для роботів про те, які сторінки потрібно індексувати, а які не можна. Robots.txt створюється за стандартним синтаксисом, його директиви розуміють роботи всіх пошукових систем. Якщо не використовувати цей файл, всі сторінки сайту будуть проскановані без розбору. Це може негативно позначитися на результатах пошукової видачі. 1. Що таке robots.txt Це файл, в якому знаходиться звичайний текст, що складається мінімум з двох рядків. Точна кількість слів визначається в індивідуальних потребах заборонити або дозволити обхід конкретних сторінок. Кожен рядок файлу – одна команда в формі директиви. Вона описує конкретний розділ, категорію або сторінку. Кожен розділ починається з нового рядка. Robots.txt редагується в будь-який час, якщо виникає потреба закрити від індексу дублі, персональні дані, призначені для користувача угоди або нові сторінки. Для цього він вивантажується через файловий менеджер і редагується на комп’ютері. Після внесення правок оновлений robots.txt потрібно знову завантажити на сервер і перевірити
Розсилки електронних листів потенційним клієнтам допомагають налагодити контакт, познайомити з пропозиціями і підвести до покупки. Орім змісту важлива і візуальна складова. Оформлення блоків, заголовків, ілюстрацій і кнопок впливає на клікабельність і конверсію. Над самостійним оформленням можна не морочитися, якщо використовувати конструктори з готовими адаптивними шаблонами електронних листів.  Добірку таких конструкторів ми зібрали для вас, вибирайте і користуйтеся 🌟 У першій частині  збірки конструктори, в яких ви зможете створити красиві шаблони листів в HTML, а потім використовувати в своїх сервісах для розсилки. У другій частині сервіси, в яких можна і створювати шаблони листів, і відправляти їх по вашій базі передплатників. Кращі конструктори шаблонів e-mail розсилок Всі шаблони, створені в цих сервісах, будуть адаптивними, тобто підлаштуються під екран мобільного пристрою. У 2020 році використовувати неадаптивні варіанти e-mail розсилок немає сенсу. Stripo вартість 🌟 Безкоштовно, якщо вести один проект на акаунті. На платних тарифах більше можливостей. можливості 🌟 Створення адаптивних шаблонів для листів, в тому числі у форматі АМP. Робота
Сьогоднішня добірка від засновника Microsoft Білла Гейтса . В кінці кожного року в своєму блозі він ділиться книгами, які справили на нього враження. У цьому році він вибрав «п’ять хороших книг для паршивого 2020 року». Новий Джим Кроу: масові ув’язнення в епоху расової сліпоти (The New Jim Crow: Mass Incarceration in the Age of Colorblindness) Автор: Мішель Александер Про що книга : У книзі Мішель Александер, фахівця з цивільних прав і вченого-юриста, обговорюються расові питання і масові позбавлення волі в США. При цьому автор відзначає, що дискримінація, з якою стикаються афроамериканських чоловіки, поширена серед інших меншин і соціально-економічно неблагополучних груп населення. В останні місяці я намагався поглибити розуміння системного расизму. Книга Александер відкриває очі на те, як система кримінального правосуддя несправедливо переслідує кольорові спільноти (особливо темношкірих). Книга добре описує історію і кількість масових поневірянь волі. Я закінчив читати книгу переконаним в тому, що нам потрібен більш справедливий підхід до винесення вироків і більше інвестицій в «кольорові» спільноти. Діапазон: чому універсали перемагають
TOP