БЛОГ

Під час останньої відеозустрічі для вебмайстрів Джон Мюллер відповів на питання про ймовірне попадання сайту під BERT Update і пояснив, що представляє собою алгоритм і чи може він впливати на позиції в ранжуванні. Питання від вебмайстра звучало так: Ми бачили кілька сайтів, які постраждали від поновлення Google BERT, і вони досі ще не відновилися. Чи
Tagged under:
Тренд №1: BERT і оптимізація під користувача В жовтні 2019 року Google запустив новий алгоритм BERT (допомагає пошуку краще розуміти нюанси і контекст слів в пошукових запитах і підбирати для них релевантні результати). Новий алгоритм почав діяти для кожного десятого запиту на англійській мові і поступово буде викочуватися і на інші мови. Однак замість того
Tagged under:
Google запустив інструмент Rising Retail Categories в рамках домену ThinkWithGoogle. За допомогою цього інструменту рітейлери і інші компанії зможуть відстежувати, як змінюються інтереси споживачів і попит на різні категорії товарів в пошуку. Новий інструмент чимось схожий на Google Trends, але дозволяє оцінювати зростання попиту на категорії товарів на основі запитів і географії. В даний час
Tagged under:
Авінаш Кошик, керівник зі стратегічного аналізу в маркетинговому відділі Google, дав кілька рекомендацій, як аналізувати рекламні кампанії в період пандемії. За словами Кошика, зараз є п’ять стратегій відстеження, які потрібно призупинити, а також п’ять стратегій, які як і раніше ефективні. Неактуальні стратегії в період пандемії коронавірусу Порівняльні дослідження ринку Кошик зазначає, що порівнювати поведінку користувачів
Tagged under:
Останнім часом в мережі поширюється новий вид вірусних повідомлень. Якщо ви отримали повідомлення “PLEASE FORWARD THIS EMAIL TO SOMEONE IN YOUR COMPANY WHO IS ALLOWED TO MAKE IMPORTANT DECISIONS!” – не реагуйте. Як це працює? Аферисти заходять на ваш сайт, шукають контактну форму для клієнтів, і відправляють вам відповідне повідомлення. Ось приклад даного листа: В

Google: про посилання і JavaScript.

Google випустив першу серію конференції для вебмайстрів «Lightning Talk». У ній фахівець з пошуку Мартін Сплітто розповів, як Googlebot використовує посилання для виявлення сторінок в інтернеті, і як використовувати JavaScript з посиланнями без зайвих проблем. Пропонуємо подивитися пояснення Мартіна. До відео доступні російські субтитри. Нижче ви знайдете коротку розшифровку. На початку свого виступу Сплітто зазначив,
Tagged under:
Google розширює програму верифікації на всіх рекламодавців. Для проходження ідентифікації рекламодавці повинні будуть надати документи про реєстрацію компанії, особисті дані та іншу інформацію, яка підтвердить, хто вони і в якій країні працюють. Вже цього літа користувачі зможуть побачити у видачі інформацію про рекламодавця, клікнувши на оголошення. Нововведення допоможе користувачам більше дізнатися про те, хто розміщує
Tagged under:
Компанія Netmarketshare склала рейтинг найпопулярніших операційних систем і браузерів в світі за даними за березень 2020 року. Браузер Microsoft Edge, наступник Internet Explorer, став другим найпопулярнішим браузером в світі. Ось як виглядає рейтинг: Зростання популярності Edge викликаний його доступністю для мобільних пристроїв на базі Android і iOS. Крім того, на збільшення користувальницької бази впливають регулярні
Tagged under:
Google дав рекомендації компаніям, які були змушені призупинити свою роботу онлайн через поширення коронавірусу. Ці поради застосовні до будь-якого бізнесу, присутнього в Інтернеті, але в першу чергу будуть корисні тим, хто припинив продаж продуктів і послуг в даний час. Обмеження функціональності сайтуЯкщо компанія тимчасово призупинила діяльність і планує її відновити в майбутньому, Google рекомендує не
Tagged under:
Більшість оперативно закупили антисептики і маски, а деякі навіть створили оперативні штаби. Асоціація IT Ukraine провела опитування серед IT-компаній, щоб дізнатися, які заходи вони взяли з метою запобігання поширенню коронавірусу. Опитування проводилося з 12 по 15 березня, участь в ньому взяли 24 компанії-члени Асоціації IT Ukraine. Опитування стосувалося посилення санітарного режиму, готовність перевести робочі процеси
Tagged under:
Google випустив ще одну серію відео в розділі «Пошук для новачків». Новий епізод пов’язує теми, як змінити опис сторінки для результатів пошуку Google. Google повідомляє, що коли сайт з’являється у видачі, то пошуковик показує опис сторінки – заголовок і короткий опис сайту. На основі цієї інформації користувачі приймають рішення про перехід на сайт. Тому важливо
Tagged under:

Чого очікувати від SEO в 2020 році.

Представляємо важливі SEO-тренди, які допоможуть визначити в цьому році, наскільки ваш сайт відповідає запитам ринку і користувачів. Всі 9 пунктів – не короткострокові заходи і вимоги, а тенденції, за якими ми спостерігаємо в щоденній роботі і які не можна ігнорувати. Адаптивність до мобільних пристроївТренд набирає обертів з кожним роком, оскільки число користувачів смартфонів і запитів
Tagged under:
TOP