БЛОГ

У більшості випадків кожен етап створення сайту замовник сприймає окремо. Прототип, макет, верстка, програмування, контент, дизайн, пошукова оптимізація, тестування. Як різні деталі одного механізму. Забуваючи про те, що пошукові системи сприймають сайт як одне ціле. І окремо докрутити в нього гайку під назвою “SEO-оптимізація”, коли все інше вже готове, не вийде. У зв’язку з цим
Tagged under:
Формат реклами Discovery в Google Ads, який компанія тестувала з минулого року, став доступний рекламодавцям по всьому світу. Повідомлення про це з’явилося в блозі Google Реклами. Формат Discovery дозволяє залучати зацікавлену аудиторію, коли вона переглядає контент в інтернеті і готова дізнатися про нові товари і послуги. Оголошення Discovery показуються на наступних майданчиках: в YouTube –
Tagged under:
Необхідність перенести магазин на іншу платформу виникає зазвичай в трьох випадках: Ви розумієте, що ваші очікування від CMS не виправдалися: на практиці недоліків виявилося більше, ніж переваг. На даному етапі розвитку вашого проекту можливості “движка” повністю себе вичерпали. Змінилися умови платформи, політика адміністрації по відношенню до власників інтернет-магазинів, тарифи, функціонал і т. п. Використовувати її
Tagged under:
Під час останньої відеозустрічі для вебмайстрів Джон Мюллер відповів на питання про ймовірне попадання сайту під BERT Update і пояснив, що представляє собою алгоритм і чи може він впливати на позиції в ранжуванні. Питання від вебмайстра звучало так: Ми бачили кілька сайтів, які постраждали від поновлення Google BERT, і вони досі ще не відновилися. Чи
Tagged under:
Тренд №1: BERT і оптимізація під користувача В жовтні 2019 року Google запустив новий алгоритм BERT (допомагає пошуку краще розуміти нюанси і контекст слів в пошукових запитах і підбирати для них релевантні результати). Новий алгоритм почав діяти для кожного десятого запиту на англійській мові і поступово буде викочуватися і на інші мови. Однак замість того
Tagged under:
Google запустив інструмент Rising Retail Categories в рамках домену ThinkWithGoogle. За допомогою цього інструменту рітейлери і інші компанії зможуть відстежувати, як змінюються інтереси споживачів і попит на різні категорії товарів в пошуку. Новий інструмент чимось схожий на Google Trends, але дозволяє оцінювати зростання попиту на категорії товарів на основі запитів і географії. В даний час
Tagged under:
Авінаш Кошик, керівник зі стратегічного аналізу в маркетинговому відділі Google, дав кілька рекомендацій, як аналізувати рекламні кампанії в період пандемії. За словами Кошика, зараз є п’ять стратегій відстеження, які потрібно призупинити, а також п’ять стратегій, які як і раніше ефективні. Неактуальні стратегії в період пандемії коронавірусу Порівняльні дослідження ринку Кошик зазначає, що порівнювати поведінку користувачів
Tagged under:
Останнім часом в мережі поширюється новий вид вірусних повідомлень. Якщо ви отримали повідомлення “PLEASE FORWARD THIS EMAIL TO SOMEONE IN YOUR COMPANY WHO IS ALLOWED TO MAKE IMPORTANT DECISIONS!” – не реагуйте. Як це працює? Аферисти заходять на ваш сайт, шукають контактну форму для клієнтів, і відправляють вам відповідне повідомлення. Ось приклад даного листа: В

Google: про посилання і JavaScript.

Google випустив першу серію конференції для вебмайстрів «Lightning Talk». У ній фахівець з пошуку Мартін Сплітто розповів, як Googlebot використовує посилання для виявлення сторінок в інтернеті, і як використовувати JavaScript з посиланнями без зайвих проблем. Пропонуємо подивитися пояснення Мартіна. До відео доступні російські субтитри. Нижче ви знайдете коротку розшифровку. На початку свого виступу Сплітто зазначив,
Tagged under:
Google розширює програму верифікації на всіх рекламодавців. Для проходження ідентифікації рекламодавці повинні будуть надати документи про реєстрацію компанії, особисті дані та іншу інформацію, яка підтвердить, хто вони і в якій країні працюють. Вже цього літа користувачі зможуть побачити у видачі інформацію про рекламодавця, клікнувши на оголошення. Нововведення допоможе користувачам більше дізнатися про те, хто розміщує
Tagged under:
Компанія Netmarketshare склала рейтинг найпопулярніших операційних систем і браузерів в світі за даними за березень 2020 року. Браузер Microsoft Edge, наступник Internet Explorer, став другим найпопулярнішим браузером в світі. Ось як виглядає рейтинг: Зростання популярності Edge викликаний його доступністю для мобільних пристроїв на базі Android і iOS. Крім того, на збільшення користувальницької бази впливають регулярні
Tagged under:
Google дав рекомендації компаніям, які були змушені призупинити свою роботу онлайн через поширення коронавірусу. Ці поради застосовні до будь-якого бізнесу, присутнього в Інтернеті, але в першу чергу будуть корисні тим, хто припинив продаж продуктів і послуг в даний час. Обмеження функціональності сайтуЯкщо компанія тимчасово призупинила діяльність і планує її відновити в майбутньому, Google рекомендує не
Tagged under:
TOP