• UAUA
    • EN EN

WEB DEV & SEO

  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    • Розробка сайту
    • SEO
    • UI/UX Дизайн
    • Реклама
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог
  • UAUA
    • EN EN
  • Home
  • Блог
  • Розробка сайтів
  • Програми лояльності клієнтів для інтернет-магазину
Admin
Понеділок, 09 Травня 2022 / Published in Розробка сайтів

Програми лояльності клієнтів для інтернет-магазину

Один із ефективних способів залучити постійних клієнтів – програми лояльності.

Програми лояльності інтернет-магазинів спрямовані на те, щоби завоювати довірче ставлення своїх клієнтів . Для того, щоб люди поверталися до вас знову і знову, ви повинні підвищити їхню зацікавленість, і запропонувати щось більше, ніж є у ваших конкурентів. Мається на увазі не асортимент, а умови його придбання, якісь дуже приємні, корисні та вигідні покупцям бонусні програми.

Launching a Loyalty Program and Measuring its Success | Annex Cloud

Вигода для вашого бізнесу:

  • Збільшення кількості реальних покупців та зниження кількості випадкових відвідувачів;
  • Утримання найвигідніших клієнтів;
  • Зростання показника суми середнього чека;
  • Підвищення частоти угод, що здійснюються;
  • Більш персоналізоване спілкування, що дозволяє дізнатися про клієнтів більше, і ефективніше налаштувати свою рекламу, інтерфейс і т.д., орієнтуючись на їх запити та побажання;
  • Додаткову рекламу від постійних клієнтів задоволених програмами лояльності вашого інтернет-магазину;
  • І, як результат всього перерахованого вище, – підвищення прибутку.

Як показали дослідження закордонних фахівців, програми лояльності інтернет-магазинів на 30% знижують плинність клієнтів. Та ж неупереджена статистика стверджує, що утримання постійних покупців обходиться інтернет-магазину в 5-10 разів дешевше за залучення нових , а їх середні чеки приблизно на 67% вищі, ніж у тих, хто купує вперше.

Тепер перейдемо безпосередньо до програм лояльності інтернет-магазинів. Які вони бувають і чим відрізняються?

💭 Дисконтна.
При першій покупці клієнт отримує в подарунок дисконтну картку, яка дає йому право придбати наступний товар зі знижкою. Дисконтна програма лояльності може бути 2-х видів:

  • Фіксована. При ній розмір знижки залишається незмінним.
  • Накопичувальна. Знижка зростає з кожною подальшою покупкою або зі збільшенням витраченої суми.

💭 Бонусна.
Кожна покупка у вашому інтернет-магазині приносить клієнту бонуси, що накопичуються на його особистому рахунку. Набравши достатню суму бонусів, їх можна обміняти на реальні гроші, щоб витратити на придбання чергового товару. І бонусна, і дисконтна програми лояльності стимулюють покупців на подальшу співпрацю, тому що роблять кожну подальшу покупку все більш вигідною для них. Крім того, в бонусні програми можна ввести тимчасові обмеження, після яких набрані бали анулюються. Це підвищуватиме стимул покупців придбати товар швидше, щоб не втратити зароблений зиск.

💭Платна.
З найвідданіших клієнтів вашого інтернет-магазину формується своєрідний закритий елітний клуб. Вносячи певні «членські внески», ця категорія покупців має право на пільгове обслуговування. Наприклад, безкоштовну доставку, першочергову інформацію про нові надходження, вигідні акції тощо. Така програма лояльності буде ефективна тільки для інтернет-магазинів з великим попитом і асортиментом, що часто купується.

💭Акційна.
Варіантів проведення різноманітних акцій в інтернет-магазині безліч. Вони можуть бути приурочені до якогось спільного свята або значущої для вашого інтернет-магазину дати, або просто бути сезонними (наприклад, «Осінній цінопад!»). Найпоширеніші варіанти акцій:

  • Клієнтам, які купили певний товар, або зробили це у зазначені терміни, надаються подарункові сертифікати, приємні сувеніри, або купони на знижку при покупці.
  • Проводиться лотерея або конкурс для покупців із наступним врученням призів.
  • Пропонується подарунок активним покупцям за кількість придбаного товару. Наприклад: «Купивши в нашому інтернет-магазині 2 продукції, 3тю ви отримаєте безкоштовно!».

Хоча акції і мають одноразовий характер, але велика ймовірність, що клієнти, які отримали приємні враження, повернуться до вашого інтернет-магазину ще неодноразово. До того ж поділяться своїми враженнями в соцмережах і просто розкажуть близьким, колегам та друзям, що принесе вам додаткову рекламу та нових покупців.

10 Benefits of Implementing a Customer Loyalty Programs | Annex Cloud

Яка програма лояльності буде найефективніша саме для вашого інтернет-магазину, заздалегідь передбачити дуже складно. Це буде залежати від специфіки бізнесу та вашої цільової аудиторії. Так що повністю оцінити значущість того чи іншого способу ви зможете лише у процесі, аналізуючи досягнуті результати.

Ви можете використовувати багаторівневі системи підвищення лояльності клієнтів, поступово залучаючи та все більше прив’язуючи їх до свого інтернет-магазину. Найголовніше – орієнтуйтеся на інтереси покупців , оскільки найбільш дієвою буде лише взаємна лояльність.

Всі ваші програми повинні бути не тільки вигідні клієнтам, але й зручні та зрозумілі для кожного користувача. Підвищенню вашої популярності сприятимуть проста та прозора система нарахування та списання бонусів, не надто затягнуті конкурси та розіграші, та чітке виконання всіх своїх обіцянок.

Tagged under: Варто уваги

What you can read next

Переваги інтернет-магазину над звичайною торговою точкою.
Як підготувати сайт-лендинг до періоду розпродажів.
Найкращі веб-шрифти від Google Web.

Останні записи

  • Як вибрати ключовий колір для сайту ⭐ Що означають кольори? ⭐ Найкращі кольори для вашого бізнесу | WebDev&SEO #

    Як підібрати кольори для сайту?

    💭Як вибрати ключовий колір? -Червоний, ...
  • Як відгуки впливають на рішення про купівлю ⭐ Які відгуки на товари мають найбільший вплив на користувачів ⭐ Де розміщувати відгуки #

    Як відгуки впливають на конверсію та продажі

    Як відгуки впливають на рішення про купівлю:&#x...
  • Tilda Publishing - це російська компанія. Саме тому більшість українських провайдерів та операторів заблокували доступ до таких сайтів #

    Сайт на Tilda не працює – Що робити?

    Tilda Publishing — російська компанія, що ...
  • Реклама - ефективний інструмент продажу та розвитку бізнесу ᐉ Але не завжди він приносить очікувану користь ᐉ Розберемо основні причини #

    Чому реклама не окупається

    Реклама – ефективний інструмент продажу т...
  • Інтернет-магазин працює, але показники продажів залишають бажати кращого. Така ситуація є досить поширеним явищем. Розглянемо основні причини #

    Чому інтернет-магазин не продає?

    ЧОМУ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН НЕ ПРОДАЄ 😒 Інтер...

Категорії

  • SEO просування сайтів
  • Без категорії
  • Веб-дизайн
  • Новини в ІТ
  • Розробка сайтів

Ми завжди
на зв'язку!

Ми завжди на зв'язку!

Зателефонувати
Розробка та просування сайтів - WEB DEV & SEO
Розробка та просування сайтів
WEB DEV & SEO
TOP
  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    ▼
    • Розробка сайту
    • SEO
    • UI/UX Дизайн
    • Реклама
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог