Google розширює програму верифікації на всіх рекламодавців. Для проходження ідентифікації рекламодавці повинні будуть надати документи про реєстрацію компанії, особисті дані та іншу інформацію, яка підтвердить, хто вони і в якій країні працюють.
Вже цього літа користувачі зможуть побачити у видачі інформацію про рекламодавця, клікнувши на оголошення.
Нововведення допоможе користувачам більше дізнатися про те, хто розміщує рекламу, і прийняти більш зважене рішення про клік по оголошенню.
На першому етапі зміна торкнеться рекламодавців з США. Пізніше Google планує охопити програмою весь світ. У компанії вважають, що верифікація всіх рекламодавців займе кілька років.
Нагадаємо, Google запустив ідентифікацію рекламодавців в 2018 році для перевірки клієнтів, що розміщують політичну рекламу.