
Під час останньої відеозустрічі для вебмайстрів Джон Мюллер відповів на питання про ймовірне попадання сайту під BERT Update і пояснив, що представляє собою алгоритм і чи може він впливати на позиції в ранжуванні.

Питання від вебмайстра звучало так:
Ми бачили кілька сайтів, які постраждали від поновлення Google BERT, і вони досі ще не відновилися. Чи було це оновлення пов’язано тільки з пошуковим наміром? Схоже, що воно було більш обширним.
Зокрема, Мюллер підкреслив, що BERT не є оновленням, яке різко змінює позиції сайтів в пошуковій видачі. BERT – це спосіб краще розуміти текст. Зокрема, це стосується довгих запитів, де необхідно знати контекст. Алгоритм допомагає Google розуміти запити на природній мові, а також вміст веб-сторінок.
Ось, що відповів Джон Мюллер:
Коли мова йде про самі сторінки, ми намагаємося з’ясувати, про що ці сторінки насправді і як вони відповідають тим конкретним запитам. Так що це не зміна ранжування сама по собі. Йдеться про розуміння тексту на сторінці і тексту, який люди вводять в запитах, тому не можна сказати, що сайти постраждали від цього оновлення. Ми просто намагаємося зрозуміти, про що ці сторінки, і, якщо дійсно важко зрозуміти, про що вони, тоді і у користувачів, і у нашої пошукової системи з ними будуть проблеми.
Детальніше дивіться у відео: