
Amazon став найдорожчим брендом у світі за версією щорічного рейтингу BrandZ Top 100. Google вибув з трійки лідерів.
Незважаючи на пандемію, загальна вартість брендів, що входять в топ-100, виросла на 5,9% і досягла $ 5 трлн. У верхній частині рейтингу розташувалися технологічні компанії. У трійку лідерів увійшли: Amazon з оцінкою бренду $ 415,9 млрд, Apple – $ 352,2 млрд, Microsoft – $ 326,5 млрд. Компанія Google розмістилася на четвертій позиції з оцінкою $ 323,6 млрд.
В цьому році в рейтинг потрапили п’ять новачків. Найвищу позицію серед них зайняв TikTok. Оцінка бренду в $ 16,9 млрд дозволила TikTok зайняти відразу 79 місце, обігнавши KFC, Uber і Adidas.
Десятка найдорожчих брендів світу
- Amazon – $ 415,9 млрд
- Apple – $ 352,2 млрд
- Microsoft – $ 326,5 млрд
- Google – $ 323,6 млрд
- Visa – $ 186,8 млрд
- Alibaba – $ 152,5 млрд
- Tencent – $ 150,9 млрд
- Facebook – $ 147,1 млрд
- McDonald’s – $ 129,3 млрд
- MasterCard – $ 108,1 млрд
