Google випустив ще одну серію відео в розділі «Пошук для новачків». Новий епізод пов’язує теми, як змінити опис сторінки для результатів пошуку Google.
Google повідомляє, що коли сайт з’являється у видачі, то пошуковик показує опис сторінки – заголовок і короткий опис сайту. На основі цієї інформації користувачі приймають рішення про перехід на сайт. Тому важливо складати інформативні заголовки і описи.
Хороший заголовок сторінки, на думку Google, коротко описує пропоновану послугу і може містити інформативні ключові слова. Наприклад, «спортивна дитячий одяг» для інтернет-магазину дитячого одягу. Використовувати зайві синоніми не слід, Google може розцінити це як спам.
Хороший опис коротко викладає зміст сторінки і має складатися з двох-трьох пропозицій. Наприклад, опис для сторінки каталогу може бути таким: «Перегляньте дитячий одяг для різних видів спорту». Якщо доводиться використовувати один і той же заголовок для різних сторінок, описи у них повинні бути різними, щоб сторінки відрізнялися у видачі.
Google зауважує, що автоматично створює сніппети, щоб представити в пошуку вміст сторінки, відповідні пошуковому запиту. Для цього пошуковик намагається вибрати релевантні і інформативні заголовки і описи. Навіть якщо у кожної сторінки сайту є заголовок і опис, Google може вибрати альтернативний варіант в залежності від запиту.
Власники сайтів можуть змінювати контент для створення описів двома способами:
- розширені результати,
- теги метаописів.
Метаописи можуть бути будь-якої довжини, але Google може їх скоротити для видачі. Метаописи не обов’язково повинні складатися з пропозицій. Туди можна включити інформацію про товари, ціну або виробника. У новинних статтях чи блогах можна вказати ім’я автора або дату публікації.
Детальніше: