WEB DEV & SEO

  • Головна
  • Портфоліо
  • Розробка сайту
  • SEO
  • Контакти
  • Про нас
  • Відгуки
  • Блог
  • UAUA
    • EN EN
  • Home
  • Блог
  • SEO просування сайтів
  • Google дав поради щодо складання заголовків і описів для результатів пошуку.
Admin
Понеділок, 16 Березня 2020 / Published in SEO просування сайтів

Google дав поради щодо складання заголовків і описів для результатів пошуку.

Google випустив ще одну серію відео в розділі «Пошук для новачків». Новий епізод пов’язує теми, як змінити опис сторінки для результатів пошуку Google.

Google повідомляє, що коли сайт з’являється у видачі, то пошуковик показує опис сторінки – заголовок і короткий опис сайту. На основі цієї інформації користувачі приймають рішення про перехід на сайт. Тому важливо складати інформативні заголовки і описи.

Хороший заголовок сторінки, на думку Google, коротко описує пропоновану послугу і може містити інформативні ключові слова. Наприклад, «спортивна дитячий одяг» для інтернет-магазину дитячого одягу. Використовувати зайві синоніми не слід, Google може розцінити це як спам.

Хороший опис коротко викладає зміст сторінки і має складатися з двох-трьох пропозицій. Наприклад, опис для сторінки каталогу може бути таким: «Перегляньте дитячий одяг для різних видів спорту». Якщо доводиться використовувати один і той же заголовок для різних сторінок, описи у них повинні бути різними, щоб сторінки відрізнялися у видачі.

Google зауважує, що автоматично створює сніппети, щоб представити в пошуку вміст сторінки, відповідні пошуковому запиту. Для цього пошуковик намагається вибрати релевантні і інформативні заголовки і описи. Навіть якщо у кожної сторінки сайту є заголовок і опис, Google може вибрати альтернативний варіант в залежності від запиту.

Власники сайтів можуть змінювати контент для створення описів двома способами:

  • розширені результати,
  • теги метаописів.

Метаописи можуть бути будь-якої довжини, але Google може їх скоротити для видачі. Метаописи не обов’язково повинні складатися з пропозицій. Туди можна включити інформацію про товари, ціну або виробника. У новинних статтях чи блогах можна вказати ім’я автора або дату публікації.

Детальніше:

Tagged under: Варто уваги

What you can read next

Google: 5 неактуальних і 5 ефективних стратегій з аналізу реклами в період пандемії.
Реклама в телеграм-каналах без ризику і в «білу». Біржі реклами в Telegram.
На перший результат видачі Google припадає лише 28% кліків.

Останні записи

  • SEO для зображень - рекомендації щодо оптимізації зображень для отримання трафіку. 12 порад від Google аналітика Джона Мюллера #

    SEO для зображень – 12 рекомендацій від Google.

    Джон Мюллер з Google дав рекомендації щодо опти...
  • 5 основних міфів про заробітки на партнерках ✔️ Як заробити гроші на партнерських програмах ✔️ Скільки потрібно вкласти ✔️ #

    5 міфів про заробіток на партнерських програмах.

    Міф 1. Великий відсоток в партнерських програма...
  • Що таке robots.txt ✔️ Для чого він потрібен ✔️ Синтаксис robots.txt ✔️ Як створити та перевірити robot.txt ✔️ | WebDev&SEO #

    Що таке robots.txt, і навіщо він потрібен сайту.

    Файл robots.txt зберігається в форматі тексту н...
  • Найкращі ✔️ email сервіси розсилок та ✔️ конструктори email шаблонів. ТОП безкоштовних сервісів для масової email розсилки | WebDev&SEO #

    Кращі конструктори e-mail шаблонів і сервіси розсилок.

    Розсилки електронних листів потенційним клієнта...
  • Добірка від засновника Microsoft Білла Гейтса. В кінці кожного року в своєму блозі він ділиться книгами, які справили на нього враження #

    5 книг від експерта: Білл Гейтс (Microsoft). Добірка за 2020 рік.

    Сьогоднішня добірка від засновника Microsoft&nb...

Категорії

  • SEO просування сайтів
  • Новини в ІТ
  • Розробка сайтів

Сторінки сайту

  • SEO
  • Блог
  • Головна
  • Контакти
  • Кошик
  • Портфоліо
  • Про нас
  • Розробка сайту

Завжди на зв'язку

Зателефонувати
Розробка та просування сайтів - WEB DEV & SEO
TOP
  • Головна
  • Портфоліо
  • Розробка сайту
  • SEO
  • Контакти
  • Про нас
  • Відгуки
  • Блог