Google дав рекомендації компаніям, які були змушені призупинити свою роботу онлайн через поширення коронавірусу. Ці поради застосовні до будь-якого бізнесу, присутнього в Інтернеті, але в першу чергу будуть корисні тим, хто припинив продаж продуктів і послуг в даний час.
Обмеження функціональності сайту
Якщо компанія тимчасово призупинила діяльність і планує її відновити в майбутньому, Google рекомендує не відключати сайт, а обмежити його функціональність. Наприклад, помітити товари як відсутні на складі або відключити кошик. Цей підхід мінімізує негативні наслідки, від яких залежить присутність сайту в пошуку. Люди як і раніше зможуть знаходити продукти компанії, читати відгуки і додавати товари в обране, щоб в майбутньому їх купити.
Що можна зробити:
- відключити кошик,
- розповісти клієнтам, що відбувається, наприклад, додавши банер або випливаюче вікно з інформацією,
- оновити структуровані дані з урахуванням поточної доступності продуктів або нового статусу заходів,
- перевірити фід в Merchant Center,
- повідомити Google про зміни за допомогою Search Console або Sitemap, щоб пошуковик міг просканувати сторінки з новою інформацією.
Відключення всього сайту не рекомендується
Відключення сайту – крайній захід, до якої можна вдатися тільки на кілька днів, інакше це може вплинути на відображення сайту в пошуку. Якщо все ж компанія вирішить відключити сайт, хоча Google настійно рекомендує це не робити, слід врахувати наступне:
- Якщо компанія відключає сайт на 1-2 дня, потрібно налаштувати інформаційну сторінку з кодом відповіді 503.
- Якщо потрібно відключити сайт на більш тривалий термін, необхідно надати індексовану домашню сторінку в якості заміни з кодом 200.
- Якщо компанія хоче швидко приховати сайт в пошуку, можна тимчасово видалити сторінки за допомогою інструменту видалення URL в Search Console.
Детальніше ознайомитися з рекомендаціями Google англійською мовою можна в блозі Google для вебмайстрів: https://webmasters.googleblog.com/2020/03/how-to-pause-your-business-online-in.html