
💭Як вибрати ключовий колір?
-Червоний, помаранчевий, насичений синій та чорний – відтінки, що підштовхують до спонтанних покупок, тому їх часто використовують у кафе, у бутіках одягу, під час розпродажів.
-Темний синій та бірюза мотивують зробити покупку людей з обмеженим доходом. Так що таке поєднання часто застосовується в оформленні банків та великих супермаркетів.
-Лазурний, салатовий, яскраво-рожевий і малиновий – відтінки для всіх категорій покупців, вони часто зустрічаються в магазинах товарів не першої необхідності, які прагнуть підвищити якість життя, наприклад, бутики одягу.

💭Варто також враховувати значення кольорів
-Зелений символізує здоров’я, спокій, достаток та природу. Цей колір приємний для сприйняття, допомагає розслабитись. До речі, за статистикою зелений – один із найприємніших відтінків як для чоловіків, так і для жінок.
-Червоний – символ любові, пристрасті чи небезпеки та тривоги. У маркетингу часто використовується, щоб підштовхнути людину до покупки, повідомити про вигідні умови, необхідність угоди. У громадському харчуванні допомагає викликати апетит.
-Жовтий уособлює молодість, свіжість, оптимізм. Популярний для привернення уваги. Але треба знати ще, що жовтий може стати причиною емоційної напруги, тому застосовувати його потрібно з обережністю.
-Рожевий завжди пов’язаний з романтикою, жіночністю, ніжністю та легкістю, тому його беруть в основному для дизайну сайтів із товарами та послугами для дівчат.
-Помаранчевий – це символ творчості, дружелюбності. Він спонукає людей до дії, мотивує. Такий колір здатний підштовхувати до імпульсних покупок і кроків, тому часто використовують для оформлення Call-to-action кнопок.
-Синій вселяє певну впевненість, почуття безпеки, спокою та умиротворення. Через це колір широко використовується різними комерційними організаціями та банками.
-Чорний – елегантний та розкішний колір. Популярний для реклами та просування люксових дорогих продуктів.
-Фіолетовий асоціюється з статком, успішністю та мудрістю. Заспокоює людей, вселяє довіру. Дуже популярний для оформлення сайтів, пов’язаних із косметикою.
-Сірий – це універсальність, лаконічність та мінімалізм. Він символізує обережність та надійність.
