WEB DEV & SEO

  • Головна
  • Портфоліо
  • Розробка сайту
  • SEO
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог
  • UAUA
    • EN EN
  • Home
  • Блог
  • SEO просування сайтів
  • Як скласти опис товару для інтернет-магазину.
Admin
Вівторок, 06 Квітня 2021 / Published in SEO просування сайтів, Розробка сайтів

Як скласти опис товару для інтернет-магазину.

Ефективний опис товару діє відразу в двох напрямках: дає відвідувачам всю необхідну для прийняття рішення інформацію і підвищує рівень продажів , що вигідно для власника бізнесу. Саме тому цей тип контенту необхідно публікувати на сайті, які реалізують будь-який вид продукції. Щоб отримати всі можливі переваги, необхідно знати, як правильно писати опис до товару. Давайте розглянемо основні особливості хорошого тексту.

Навіщо потрібний опис товару на сайті інтернет-магазину

Опис в картці товару інтернет-магазину – ефективний маркетинговий інструмент, який виконує відразу кілька важливих функцій :

  • надає загальну інформацію про продукцію і особливості її використання;
  • розповідає про переваги продукції;
  • допомагає користувачеві визначитися з вибором;
  • мотивує до здійснення покупки;
  • сприяє SEO-просуванню.
Опис товару - це відмінна можливість показати себе в якості надійного постачальника, мотивувати до покупки та поліпшити позиції в пошуковій видачі 🌟 #
Приклад опису товару на сайті нашого клієнта queenpolewear.com

Як правильно скласти опис для SEO

Опис товару – це особливий вид контенту, який має свої характеристики. Головна особливість такого тексту – точна і привертає увагу інформація в компактному вигляді. Тільки найважливіше в зручному для вивчення і порівняння форматі . Ця формула хороша не тільки для користувачів, вона високо цінується пошуковими системами.

Яким має бути опис товару:

  • Обсяг – Оптимальний обсяг для цього типу контенту – 400-800 символів. Цього цілком достатньо, щоб згадати все найважливіше і необхідне для користувача, привернути увагу потенційних покупців, включити і рівномірно розподілити ключові фрази. Виняток – специфічні товари, придбання яких вимагає більш ретельного аналізу. 
  • Унікальність – Як і будь-який інший тип контенту, опис продукції повинно бути унікальним як по відношенню до стороннім сайтам, так і всередині вашого ж ресурсу. Не копіюйте його у конкурентів і не дублюйте один і той же текст на різних сторінках. Якщо ви не уявляєте, як зробити опис для однотипних товарів унікальним, рекомендуємо звернутися до професійного копірайтеру.
  • Ключові слова – Використовуйте саме ті запити, за якими потенційні покупці можуть шукати конкретний продукт в пошукових системах. Рівномірно впишіть їх в максимально природній формі, щоб вони не впадали в очі при читанні. 
  • Користь – Показниками корисного для користувачів контенту є точність і конкретизація інформації, а також зручна форма подачі.

Один з варіантів опису товару нашого клієнта teplyk.com. Дві основні вкладки для технічної характеристики та загального опису товару.

Опис товару - це відмінна можливість показати себе в якості надійного постачальника, мотивувати до покупки та поліпшити позиції в пошуковій видачі 🌟 #
Вкладка “Характеристики” для teplyk.com
Опис товару - це відмінна можливість показати себе в якості надійного постачальника, мотивувати до покупки та поліпшити позиції в пошуковій видачі 🌟 #
Вкладка “Опис товару” для teplyk.com

Як написати опис товару, що продає.

Якісний текст повинен подобатися не тільки пошуковикам. Його основне завдання – продавати. Тому при складанні опису товару для інтернет-магазину необхідно дотримуватися певних правил:

  • Пишіть максимально просто – Текст повинен бути складений на мові вашої цільової аудиторії. Уникайте занадто складних словесних конструкцій і незрозумілих термінів, які можуть тільки заплутати відвідувача. 
  • Розповідайте про вигоди і переваги для покупця – Купуючи що-небудь, ми платимо не за характеристики, а за користь і вигоду для себе. Саме про них необхідно розповідати в описі товару. Текст повинен відповідати на питання користувача: що особисто він отримає від покупки, які “болі і проблеми” зможе вирішити.
  • Приберіть все зайве – Вступні конструкції, штампи і не несуть ніякої конкретної інформації визначення заважають і вводять в оману. «Чудовий наряд», «чудовий аромат», «фантастична краса», по суті, ні про що не говорять і служать тільки для збільшення обсягу тексту. 
  • Використовуйте заклики до дії – Продає текст повинен закінчуватися не крапкою, а закликом до дії, яке стане для користувача логічним завершенням відвідування сторінок інтернет-магазину. Поруч з описовою частиною завжди повинна бути розміщена кнопка «Купити», «Проконсультуватися», «Оформити замовлення», «Підібрати аксесуари», «Замовити зворотний дзвінок» і т. Д.
  • Структуруйте інформацію – Розбивка на абзаци, наявність списків, підзаголовки – все це робить контент зручним для сприйняття і запам’ятовування. Крім того, такий опис простіше порівнювати з аналогічними показниками продукції.

Висновки

Будь-який елемент сайту інтернет-магазину повинен працювати по повній. Опис товару – відмінна можливість показати себе в якості експерта і надійного постачальника, допомогти з вибором, мотивувати до покупки, а також поліпшити позиції в пошуковій видачі.

Tagged under: Варто уваги

What you can read next

Унікальність сайту.
Що таке SEO і в чому його суть.
Google порадив не відключати сайти компаніям, які призупинили роботу через коронавірус.

Останні записи

  • Онлайн тип торгівлі дає масу переваг 🌟 Якщо ви плануєте зайнятися реалізацією товарів, зверніть увагу на можливості, які пропонує онлайн-ринок 🌟 #

    Переваги інтернет-магазину над звичайною торговою точкою.

    Ще недавно головним аргументом прихильників «ре...
  • За допомогою корисних і цікавих відео можна істотно збільшити відвідуваність і відсоток конверсії 🌟 Для цього необхідно зайнятись оптимізацією відео для сайту #

    Як оптимізувати відео для сайту.

    Відео – ідеальний формат контенту практич...
  • Що таке сайт-візитка та кому він підійде ✅ Детально про ціль та функції сайту такого типу. Головні переваги та недоліки сайту-візитки 2021 #

    Сайт-візитка: практичне керівництво і приклади

    Сайт-візитка представляє собою простий невелики...
  • Команда Google Покупок представила новий сайт Best Things for Everything , на якому зібрані 1000 найбільш популярних товарів в інтернеті ✔️ #

    1000 найпопулярніших товарів від Google в один клік.

    Команда Google Покупок представила новий сайт B...
  • Ця стаття буде корисна для тих, хто намагається в даний момент вибрати найбільш вигідний і якісний спосіб розкрутки свого веб-ресурсу ✔️ #

    Навіщо Вам потрібне SEO просування сайту.

    Важливість SEO просування 🌟 Ця стаття б...

Категорії

  • SEO просування сайтів
  • Новини в ІТ
  • Розробка сайтів

Завжди на зв'язку

Зателефонувати
Розробка та просування сайтів - WEB DEV & SEO
TOP
  • Головна
  • Портфоліо
  • Розробка сайту
  • SEO
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог