Ефективний опис товару діє відразу в двох напрямках: дає відвідувачам всю необхідну для прийняття рішення інформацію і підвищує рівень продажів , що вигідно для власника бізнесу. Саме тому цей тип контенту необхідно публікувати на сайті, які реалізують будь-який вид продукції. Щоб отримати всі можливі переваги, необхідно знати, як правильно писати опис до товару. Давайте розглянемо основні особливості хорошого тексту.
Навіщо потрібний опис товару на сайті інтернет-магазину
Опис в картці товару інтернет-магазину – ефективний маркетинговий інструмент, який виконує відразу кілька важливих функцій :
- надає загальну інформацію про продукцію і особливості її використання;
- розповідає про переваги продукції;
- допомагає користувачеві визначитися з вибором;
- мотивує до здійснення покупки;
- сприяє SEO-просуванню.
Як правильно скласти опис для SEO
Опис товару – це особливий вид контенту, який має свої характеристики. Головна особливість такого тексту – точна і привертає увагу інформація в компактному вигляді. Тільки найважливіше в зручному для вивчення і порівняння форматі . Ця формула хороша не тільки для користувачів, вона високо цінується пошуковими системами.
Яким має бути опис товару:
- Обсяг – Оптимальний обсяг для цього типу контенту – 400-800 символів. Цього цілком достатньо, щоб згадати все найважливіше і необхідне для користувача, привернути увагу потенційних покупців, включити і рівномірно розподілити ключові фрази. Виняток – специфічні товари, придбання яких вимагає більш ретельного аналізу.
- Унікальність – Як і будь-який інший тип контенту, опис продукції повинно бути унікальним як по відношенню до стороннім сайтам, так і всередині вашого ж ресурсу. Не копіюйте його у конкурентів і не дублюйте один і той же текст на різних сторінках. Якщо ви не уявляєте, як зробити опис для однотипних товарів унікальним, рекомендуємо звернутися до професійного копірайтеру.
- Ключові слова – Використовуйте саме ті запити, за якими потенційні покупці можуть шукати конкретний продукт в пошукових системах. Рівномірно впишіть їх в максимально природній формі, щоб вони не впадали в очі при читанні.
- Користь – Показниками корисного для користувачів контенту є точність і конкретизація інформації, а також зручна форма подачі.
Один з варіантів опису товару нашого клієнта teplyk.com. Дві основні вкладки для технічної характеристики та загального опису товару.
Як написати опис товару, що продає.
Якісний текст повинен подобатися не тільки пошуковикам. Його основне завдання – продавати. Тому при складанні опису товару для інтернет-магазину необхідно дотримуватися певних правил:
- Пишіть максимально просто – Текст повинен бути складений на мові вашої цільової аудиторії. Уникайте занадто складних словесних конструкцій і незрозумілих термінів, які можуть тільки заплутати відвідувача.
- Розповідайте про вигоди і переваги для покупця – Купуючи що-небудь, ми платимо не за характеристики, а за користь і вигоду для себе. Саме про них необхідно розповідати в описі товару. Текст повинен відповідати на питання користувача: що особисто він отримає від покупки, які “болі і проблеми” зможе вирішити.
- Приберіть все зайве – Вступні конструкції, штампи і не несуть ніякої конкретної інформації визначення заважають і вводять в оману. «Чудовий наряд», «чудовий аромат», «фантастична краса», по суті, ні про що не говорять і служать тільки для збільшення обсягу тексту.
- Використовуйте заклики до дії – Продає текст повинен закінчуватися не крапкою, а закликом до дії, яке стане для користувача логічним завершенням відвідування сторінок інтернет-магазину. Поруч з описовою частиною завжди повинна бути розміщена кнопка «Купити», «Проконсультуватися», «Оформити замовлення», «Підібрати аксесуари», «Замовити зворотний дзвінок» і т. Д.
- Структуруйте інформацію – Розбивка на абзаци, наявність списків, підзаголовки – все це робить контент зручним для сприйняття і запам’ятовування. Крім того, такий опис простіше порівнювати з аналогічними показниками продукції.
Висновки
Будь-який елемент сайту інтернет-магазину повинен працювати по повній. Опис товару – відмінна можливість показати себе в якості експерта і надійного постачальника, допомогти з вибором, мотивувати до покупки, а також поліпшити позиції в пошуковій видачі.