WEB DEV & SEO

  • Головна
  • Портфоліо
  • Розробка сайту
  • SEO
  • Контакти
  • Про нас
  • Відгуки
  • Блог
  • UAUA
    • EN EN
  • Home
  • Блог
  • Розробка сайтів
  • Як перевести інтернет-магазин з Prom.ua на іншу платформу.
Admin
Середа, 20 Травня 2020 / Published in Розробка сайтів

Як перевести інтернет-магазин з Prom.ua на іншу платформу.

Необхідність перенести магазин на іншу платформу виникає зазвичай в трьох випадках:

  • Ви розумієте, що ваші очікування від CMS не виправдалися: на практиці недоліків виявилося більше, ніж переваг.
  • На даному етапі розвитку вашого проекту можливості “движка” повністю себе вичерпали.
  • Змінилися умови платформи, політика адміністрації по відношенню до власників інтернет-магазинів, тарифи, функціонал і т. п. Використовувати її далі невигідно / недоцільно.

А якщо перед вами стоїть завдання переїзду з платформи на платформу – не поспішайте впадати у відчай.

В цій статті ми детально розглянемо етапи безпечного переходу, з якими ви збережете досягнення в пошуковому просуванні, функціональність, свій час і нерви. Почнемо з того, чому виникає бажання / необхідність переїхати з платформи Prom.ua. І що важливо враховувати, якщо ви роздумуєте над відкриттям тут свого магазину.

5 причин перевести інтернет-магазин з порталу Prom.ua

Prom.ua – популярний майданчик для комерційних проектів. Він надає кожному власникові інтернет-магазину персонального менеджера, вивантажує товари продавців в загальний каталог, нагадує клієнтам про покинуті кошику, збирає відгуки від покупців. Підтримує високу відвідуваність. Що дуже непогано, особливо для старту з обмеженим бюджетом і дропшиппінгом.

З іншого боку, у співпраці з «пром» є ряд недоліків:

  • Збої в пошукових фільтрах. Історії про те, як «шукав на Prom.ua дитячу іграшку, а знайшов бензопилу» легко знайти в інтернеті.
  • Типова видача. Однакові фото однаково маленьких розмірів залишають єдиний спосіб вибору: за ціною.
  • Закритий код і обмежений функціонал. Ніяких додаткових плагінів і можливостей вдосконалення.
  • Фінансові нестиковки. Ставки по внутрішній рекламі ProSale близькі до ставок в пошукових системах. А вартість тарифних пакетів не завжди окупається і дозволяє виходити в прибуток.
  • Складнощі пошукової оптимізації. При нарощуванні посилальної маси її вага перерозподіляється не тільки між сторінками вашого магазину, але і по самому порталу Пром. А для автоматизації рутинних оптимізаційних процесів відсутній відповідний функціонал.

Альтернативні варіанти для інтернет-магазину

Залежно від масштабу і особливостей вашого бізнесу має сенс розглянути наступні варіанти:

  • Самописні платформи. Індивідуально розроблені системи управління даними спеціально під потреби вашого e-commerce проекту.
  • Хмарні сервіси. Портали з готовим функціоналом: на відкриття інтернет-магазину тут йдуть лічені години.
  • Коробкові движки. Готові до використання після установки на сервер. Як правило, володіють широким функціоналом і можливістю встановлювати доповнення, шаблони дизайну, налаштовувати необхідні модулі.

Етапи безпечного переходу з Prom.ua на нову платформу

Коли рішення прийнято і вже обраний новий движок для інтернет-магазину, можна починати підготовку до переїзду.

Це як переїзд у нову квартиру: вам належить подбати про комфорт в новій обстановці, транспортувати свої речі і зручно влаштуватися на місці.

На що варто звернути увагу:

  • Збереження контенту. При переїзді частину вашого унікального контенту може зникнути. Щоб уникнути втрат, краще створити резервну копію на старій CMS або через панель управління сервером.
  • Структура URL. При заміні платформи посилання часто автоматично змінюють свою структуру. В результаті виникають дублі, биті посилання, непрацюючі кнопки і віджети на сторінках. Уникнути цього навряд чи вдасться, тому важливо спарсити і перевірити ще раз всі посилання вже після переїзду.
  • Функціонал. Логічно, що функціональні можливості старого і нового движка будуть відрізнятися. Варто заздалегідь подумати про те, як раціонально використовувати те, що вже є на платформі, і які додаткові модулі вам знадобиться впровадити.
  • Дизайн. Якщо на вашому інтернет-магазині використовується шаблон оформлення – при переїзді його не вдасться зберегти. Рішення – послуги дизайнера або шаблон з асортименту нової платформи.
  • Редіректи. Важливо перенести на нову платформу старі редіректи і налаштувати нові. Ми ще повернемося до цього питання докладніше, коли будемо розглядати етапи переїзду.
  • Позиції в пошуковому просуванні. Ваші SEO-досягнення можуть зазнати суттєвих втрат при неправильному переїзді з платформи на платформу. Щоб цього не сталося, скористайтеся такою послідовністю дій.

Етапи переходу на нову платформу

  • Крок 1. Зафіксуйте ключові показники ефективності сайту на сьогоднішній день. Відвідуваність, позиції у видачі по ключових запитах, поведінкові фактори, список сторінок, на які припадало найбільше трафіку. Цей крок необхідний для того, щоб відразу оцінити наслідки переїзду, не чекаючи змін до прибутковості за мінімальний період часу.
  • Крок 2. Внесіть URL в таблицю. Цей трудомісткий процес потрібен якраз для того, щоб уникнути URL з некоректною структурою. За допомогою будь-якого інструменту для парсінга сайту зберіть посилання в таблицю і відсортуйте за кодом відповіді від сервера. Потім складіть таблицю з новими посиланнями.
  • Крок 3. Проведіть настройку нової платформи. Встановіть всі необхідні модулі та плагіни, визначіться з дизайном, додайте мікророзмітки. На момент проведення цих робіт закрийте сайт від індексації пошуковими системами.
  • Крок 4. Перенесіть контент: тексти зі сторінок категорій, контент товарних карток, інформацію зі службових сторінок, статті блогу і новин.
  • Крок 5. Налаштуйте редіректи. Для старих сторінок, які добре конвертували, залучали трафік, мають беклінки – налаштовуємо переадресацію 301. Для нових – код 200. Для всіх інших сторінок – 404. Згодом нові сторінки проіндексуються заново, а старі зникнуть з пошукової видачі. Перевірити коректність роботи посилань можна за допомогою інструментів Megaindex або Ahrefs.
  • Крок 6. Тестування сайту на новій платформі. Що саме важливо перевірити:
    -Коректність роботи кнопок, посилань, віджетів.
    -Призначений для користувача функціонал: весь процес від пошуку товару до оформлення замовлення.
    -Внутрішня пошукова оптимізація.
    -Посилання: пошук і усунення дублів, битих посилань, URL з некоректною структурою.
  • Крок 7. Налаштування систем аналітики. Додавання кодів верифікації пошукових систем, сервісів аналітики.
  • Крок 8. Генерація Sitemap сайту і відправка файлу на перевірку пошуковим системам.
  • Крок 9. Порівняння ефективності сайту до і після переїзду. Якщо перенесення сайту на нову платформу було виконано правильно, ефективність не потерпить істотних змін. У зворотному випадку ви чітко будете розуміти, що саме необхідно доопрацювати і поліпшити, щоб повернути колишні позиції і йти вперед.

Перспективи і ризики

Нова платформа може забезпечити вашому інтернет-магазину більше можливостей: для активного пошукового просування, реалізації сучасного функціоналу, створення оригінального оформлення, забезпечення надійності і безпеки.

З іншого боку, неписьменне перенесення інтернет-магазину з платформи на платформу може спричинити за собою втрату функціональності, фінансові збитки, втрату позицій в пошуковій видачі, зниження відвідуваності і, як наслідок, зменшення прибутку. Кожна помилка в цьому процесі може коштувати дуже дорого.

Саме тому ми пропонуємо Вам розробку сайту для легкого та зручного функціонування Вашого бізнесу в майбутньому. З нашого боку обіцяємо максимально швидку роботу та якісне виконання.

Детальніше тут:

Розробка сайту
Tagged under: Варто уваги

What you can read next

Оптимізація сайту на WordPress для Google PageSpeed.
Чому Вам потрібен власний сайт?
Google порадив не відключати сайти компаніям, які призупинили роботу через коронавірус.

Останні записи

  • Правильна структура URL допомагає Google краще зрозуміти подібні сайти і дізнатися, як сегментувати або фільтрувати елементи | WebDev&SEO #

    Чи має значення структура URL-адреси для Google.

    Джон Мюллер з Google відповів в Twitter, щ...
  • SEO для зображень - рекомендації щодо оптимізації зображень для отримання трафіку. 12 порад від Google аналітика Джона Мюллера #

    SEO для зображень – 12 рекомендацій від Google.

    Джон Мюллер з Google дав рекомендації щодо опти...
  • 5 основних міфів про заробітки на партнерках ✔️ Як заробити гроші на партнерських програмах ✔️ Скільки потрібно вкласти ✔️ #

    5 міфів про заробіток на партнерських програмах.

    Міф 1. Великий відсоток в партнерських програма...
  • Що таке robots.txt ✔️ Для чого він потрібен ✔️ Синтаксис robots.txt ✔️ Як створити та перевірити robot.txt ✔️ | WebDev&SEO #

    Що таке robots.txt, і навіщо він потрібен сайту.

    Файл robots.txt зберігається в форматі тексту н...
  • Найкращі ✔️ email сервіси розсилок та ✔️ конструктори email шаблонів. ТОП безкоштовних сервісів для масової email розсилки | WebDev&SEO #

    Кращі конструктори e-mail шаблонів і сервіси розсилок.

    Розсилки електронних листів потенційним клієнта...

Категорії

  • SEO просування сайтів
  • Новини в ІТ
  • Розробка сайтів

Сторінки сайту

  • SEO
  • Блог
  • Головна
  • Контакти
  • Кошик
  • Портфоліо
  • Про нас
  • Розробка сайту

Завжди на зв'язку

Зателефонувати
Розробка та просування сайтів - WEB DEV & SEO
TOP
  • Головна
  • Портфоліо
  • Розробка сайту
  • SEO
  • Контакти
  • Про нас
  • Відгуки
  • Блог