
Середній чек у електронної комерції практично вдвічі обігнав середній офлайн-чек.
За даними дослідження, чоловіки в онлайні витрачають на 30% більше, ніж у жінки. Їх середній чек вище практично по всіх категоріях: на транспорт і подорожі (53% чоловіків), хобі (60%), дитячі товари (62%) і побутові послуги (64%). Єдиний сегмент, де середній чек у жінок все-таки більше, – це супермаркети (52%).
Середній чек в офлайні у чоловіків теж більше, ніж у жінок – на 23%.

За п’ять років, за даними аналітиків Data Insight, обсяг онлайн-продажів з 2019 по 2024 рік зросте в +-3,5 рази. Середнє зростання інтернет-торгівлі складе 33,2%.
Згідно з дослідженням, частота онлайн-покупок продовжує зростати і після ізоляції, і цей тренд залишиться актуальним ще і в наступному році.
Відзначимо, що за кількістю покупок офлайн-роздріб все ще випереджає інтернет-магазини.