WEB DEV & SEO

  • Головна
  • Портфоліо
  • Розробка сайту
  • SEO
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог
  • UAUA
    • EN EN
  • Home
  • Блог
  • SEO просування сайтів
  • SEO в цифрах: актуальна статистика, яку корисно знати в 2021 році.
Admin
Вівторок, 16 Березня 2021 / Published in SEO просування сайтів

SEO в цифрах: актуальна статистика, яку корисно знати в 2021 році.

Видання Search Engine Journal підготувало актуальну статистику по SEO. У списку з 71 пункту зібрані десятки досліджень, що стосуються пошукової оптимізації: органічний трафік, пошукова поведінка користувачів, лінкбілдінг і багато іншого.

Ми вибрали зі списку найбільш цікаві дані, щоб поділитися з вами.

Статистика органічного трафіку 🌟

53% всього відслідковуючого трафіку сайтів доводиться на органіку.

32% – середній CTR для ТОП-1 в десктопній видачі Google.

26,9% – середній CTR для ТОП-1 у мобільній видачі Google.

91,75% – загальна світова частка Google серед пошукових систем.

2,75% – загальна частка світового ринку пошукових систем, яку займає Microsoft Bing.

50,3% – частка всіх пошукових запитів в Google, за результатами яких не було ні одного кліка.

8,5 – середня кількість органіки, яку Google показує на першій сторінці мобільного пошуку.

8,7 – середня кількість органіки, яку Google відображає на першій сторінці десктопної видачі.

Статистика поведінки користувачів при пошуку 🌟

52,94% користувачів у всьому світі використовують для пошуку мобільні пристрої та планшети, 47,06% використовують настільні комп’ютери і ноутбуки.

65% людей використовують телефон, коли хочуть щось купити.

39% покупців, відзначають, що на рішення про покупку вплинув релевантний пошук.

3 – середня кількість слів, які типовий користувач використовує в своєму пошуковому запиті.

~ 8% пошукових запитів сформульовані як питання.

18% – кількість запитів в Google, в результаті яких користувач змінює формулювання, не натискаючи на результати.

21% користувачів клацають на 2 і більше результатів пошуку.

8% – число запитів, за якими користувач натискає на результат, а потім повертається на сторінку пошуку і вибирає інший результат.

Посилальна статистика 🌟

75% інтернет-маркетологів використовують контент-маркетинг спеціально для створення посилань.

1-9 посилань – середня кількість посилань, яке створюється в результаті контент-маркетингової кампанії.

28% інтернет-маркетологів створювали кампанії, в результаті яких не було отримано жодного посилання.

70% фахівців використовують Ahrefs як головний інструмент лінкбілдінга. А 51% для цих цілей використовують SEMrush.

34% фахівців назвали б «Авторитет домену» (Domain authority), якби потрібно було вибрати тільки один показник для вимірювання якості посилання.

38% фахівців вважають рейтинг сайту в пошуковій системі основним KPI для вимірювання ефективності лінкбілдінга.

53% фахівців вважають розміщення гостьових постів найбільш ефективною стратегією побудови посилань.

$ 77,8 – середня вартість публікації гостьового поста.

Більше 63% фахівців вважають за краще віддавати процес лінкбілдінга на аутсорс.

66,31% веб-сторінок не мають зворотних посилань.

Статистика пошуку Google 🌟

15% – кількість пошукових запитів, які Google ніколи раніше не бачив – з мільярдів запитів, які він отримує кожен день.

~ 1 млрд – загальна кількість пристроїв, на які тепер вбудований Google Assistant.

~ 2 трлн пошукових запитів обробляє в рік Google у всьому світі.

40-60 млрд пошукових запитів відбувається в Google (в США) щомісяця.

89% – різниця між часткою загального світового ринку пошукових систем Google і Bing.

Менше 1 хвилини – загальний час середнього пошукового сеансу в Google (від запиту до завантаження сторінки результатів пошуку і вибору будь-яких результатів, а також будь-яких натискань кнопки «Назад» до цих результатів пошуку і вибору нових результатів).

66% – частка пошукових запитів, за якими виконується один або кілька кліків за результатами пошуку Google. 34% пошукових запитів взагалі не отримують кліків.

3,4% кліків по окремим пошуковим запитам в Google припадають на рекламу.

0,9% кліків – на Google Maps.

~ 0,5% кліків в результатах пошуку Google доводиться на Граф знань.

3% кліків припадають на зображення.

1,8% переходів з пошуку Google відбуваються на YouTube.

0,16% кліків припадають на Gmail.

0,55% кліків припадають на результати Google Покупок (Google Shopping).

25% всього обсягу пошукових запитів не включають 100 млн найпопулярніших ключових слів.

SEO та інші маркетингові канали 🌟

15% всього відслідковується трафіку припадає на платний пошук.

27% онлайн-користувачів у світі використовують голосовий пошук на мобільних пристроях.

~ В 20 разів SEO має більше можливостей для трафіку, ніж PPC, як на мобільних пристроях, так і на комп’ютерах.

Статистика комерційних витрат 🌟

$ 79,27 млрд – стільки витратили бренди і агентства в США на послуги SEO в 2020 році.

На 7,2% знизився чистий дохід Google від пошукової реклами в США в 2020 р

Понад $ 5тис. – щомісячна сума, яку більшість компаній (в США) витрачає на SEO.

Статистика локального пошуку 🌟

Майже кожен третій пошук, здійснюваний з мобільного, пов’язаний з місцем розташування.

2 з 3 користувачів смартфонів з більшою ймовірністю здійснять покупку у компаній, чиї мобільні сайти або додатки налаштовують інформацію відповідно до розташування.

76% людей шукають на смартфонах щось поблизу і відвідують цю компанію протягом дня. 28% з них роблять покупку.

Близько 45% покупців у всьому світі купують в Інтернеті, а потім забирають товар в магазині.

13 хвилин і 45 секунд – час, який середній споживач витрачає на читання відгуків, перш ніж прийме рішення.

76% споживачів довіряють онлайн-відгуками так само, як до рекомендацій сім’ї та друзів.

Більше статистики та посилання на оригінальні дослідження можна подивитися в джерелі .

Tagged under: Варто уваги

What you can read next

Google: 5 неактуальних і 5 ефективних стратегій з аналізу реклами в період пандемії.
Тренди SEO на 2021 рік | Частина 2.
Як створити корпоративну пошту зі своїм доменом.

Останні записи

  • Чи потрібно малим та середнім компаніям створювати блог і вкладатися в створення і просування контенту ✅ Чим корисний блог малому бізнесу ✅ Як працює контент ✅ #

    Чи потрібен блог малому та середньому бізнесу?

    Контент-стратегія для локального SEO: чи потріб...
  • Онлайн тип торгівлі дає масу переваг 🌟 Якщо ви плануєте зайнятися реалізацією товарів, зверніть увагу на можливості, які пропонує онлайн-ринок 🌟 #

    Переваги інтернет-магазину над звичайною торговою точкою.

    Ще недавно головним аргументом прихильників «ре...
  • Опис товару - це відмінна можливість показати себе в якості надійного постачальника, мотивувати до покупки та поліпшити позиції в пошуковій видачі 🌟 #

    Як скласти опис товару для інтернет-магазину.

    Ефективний опис товару діє відразу в двох напря...
  • За допомогою корисних і цікавих відео можна істотно збільшити відвідуваність і відсоток конверсії 🌟 Для цього необхідно зайнятись оптимізацією відео для сайту #

    Як оптимізувати відео для сайту.

    Відео – ідеальний формат контенту практич...
  • Що таке сайт-візитка та кому він підійде ✅ Детально про ціль та функції сайту такого типу. Головні переваги та недоліки сайту-візитки 2021 #

    Сайт-візитка: практичне керівництво і приклади

    Сайт-візитка представляє собою простий невелики...

Категорії

  • SEO просування сайтів
  • Новини в ІТ
  • Розробка сайтів

Завжди на зв'язку

Зателефонувати
Розробка та просування сайтів - WEB DEV & SEO
TOP
  • Головна
  • Портфоліо
  • Розробка сайту
  • SEO
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог