Видання Search Engine Journal підготувало актуальну статистику по SEO. У списку з 71 пункту зібрані десятки досліджень, що стосуються пошукової оптимізації: органічний трафік, пошукова поведінка користувачів, лінкбілдінг і багато іншого.
Ми вибрали зі списку найбільш цікаві дані, щоб поділитися з вами.
Статистика органічного трафіку 🌟
53% всього відслідковуючого трафіку сайтів доводиться на органіку.
32% – середній CTR для ТОП-1 в десктопній видачі Google.
26,9% – середній CTR для ТОП-1 у мобільній видачі Google.
91,75% – загальна світова частка Google серед пошукових систем.
2,75% – загальна частка світового ринку пошукових систем, яку займає Microsoft Bing.
50,3% – частка всіх пошукових запитів в Google, за результатами яких не було ні одного кліка.
8,5 – середня кількість органіки, яку Google показує на першій сторінці мобільного пошуку.
8,7 – середня кількість органіки, яку Google відображає на першій сторінці десктопної видачі.
Статистика поведінки користувачів при пошуку 🌟
52,94% користувачів у всьому світі використовують для пошуку мобільні пристрої та планшети, 47,06% використовують настільні комп’ютери і ноутбуки.
65% людей використовують телефон, коли хочуть щось купити.
39% покупців, відзначають, що на рішення про покупку вплинув релевантний пошук.
3 – середня кількість слів, які типовий користувач використовує в своєму пошуковому запиті.
~ 8% пошукових запитів сформульовані як питання.
18% – кількість запитів в Google, в результаті яких користувач змінює формулювання, не натискаючи на результати.
21% користувачів клацають на 2 і більше результатів пошуку.
8% – число запитів, за якими користувач натискає на результат, а потім повертається на сторінку пошуку і вибирає інший результат.
Посилальна статистика 🌟
75% інтернет-маркетологів використовують контент-маркетинг спеціально для створення посилань.
1-9 посилань – середня кількість посилань, яке створюється в результаті контент-маркетингової кампанії.
28% інтернет-маркетологів створювали кампанії, в результаті яких не було отримано жодного посилання.
70% фахівців використовують Ahrefs як головний інструмент лінкбілдінга. А 51% для цих цілей використовують SEMrush.
34% фахівців назвали б «Авторитет домену» (Domain authority), якби потрібно було вибрати тільки один показник для вимірювання якості посилання.
38% фахівців вважають рейтинг сайту в пошуковій системі основним KPI для вимірювання ефективності лінкбілдінга.
53% фахівців вважають розміщення гостьових постів найбільш ефективною стратегією побудови посилань.
$ 77,8 – середня вартість публікації гостьового поста.
Більше 63% фахівців вважають за краще віддавати процес лінкбілдінга на аутсорс.
66,31% веб-сторінок не мають зворотних посилань.
Статистика пошуку Google 🌟
15% – кількість пошукових запитів, які Google ніколи раніше не бачив – з мільярдів запитів, які він отримує кожен день.
~ 1 млрд – загальна кількість пристроїв, на які тепер вбудований Google Assistant.
~ 2 трлн пошукових запитів обробляє в рік Google у всьому світі.
40-60 млрд пошукових запитів відбувається в Google (в США) щомісяця.
89% – різниця між часткою загального світового ринку пошукових систем Google і Bing.
Менше 1 хвилини – загальний час середнього пошукового сеансу в Google (від запиту до завантаження сторінки результатів пошуку і вибору будь-яких результатів, а також будь-яких натискань кнопки «Назад» до цих результатів пошуку і вибору нових результатів).
66% – частка пошукових запитів, за якими виконується один або кілька кліків за результатами пошуку Google. 34% пошукових запитів взагалі не отримують кліків.
3,4% кліків по окремим пошуковим запитам в Google припадають на рекламу.
0,9% кліків – на Google Maps.
~ 0,5% кліків в результатах пошуку Google доводиться на Граф знань.
3% кліків припадають на зображення.
1,8% переходів з пошуку Google відбуваються на YouTube.
0,16% кліків припадають на Gmail.
0,55% кліків припадають на результати Google Покупок (Google Shopping).
25% всього обсягу пошукових запитів не включають 100 млн найпопулярніших ключових слів.
SEO та інші маркетингові канали 🌟
15% всього відслідковується трафіку припадає на платний пошук.
27% онлайн-користувачів у світі використовують голосовий пошук на мобільних пристроях.
~ В 20 разів SEO має більше можливостей для трафіку, ніж PPC, як на мобільних пристроях, так і на комп’ютерах.
Статистика комерційних витрат 🌟
$ 79,27 млрд – стільки витратили бренди і агентства в США на послуги SEO в 2020 році.
На 7,2% знизився чистий дохід Google від пошукової реклами в США в 2020 р
Понад $ 5тис. – щомісячна сума, яку більшість компаній (в США) витрачає на SEO.
Статистика локального пошуку 🌟
Майже кожен третій пошук, здійснюваний з мобільного, пов’язаний з місцем розташування.
2 з 3 користувачів смартфонів з більшою ймовірністю здійснять покупку у компаній, чиї мобільні сайти або додатки налаштовують інформацію відповідно до розташування.
76% людей шукають на смартфонах щось поблизу і відвідують цю компанію протягом дня. 28% з них роблять покупку.
Близько 45% покупців у всьому світі купують в Інтернеті, а потім забирають товар в магазині.
13 хвилин і 45 секунд – час, який середній споживач витрачає на читання відгуків, перш ніж прийме рішення.
76% споживачів довіряють онлайн-відгуками так само, як до рекомендацій сім’ї та друзів.
Більше статистики та посилання на оригінальні дослідження можна подивитися в джерелі .