Перший результат у видачі Google має CTR 28,5%, показало нове дослідження Sistrix. Компанія проаналізувала більше 80 млн ключових слів і кілька мільярдів результатів пошуку, щоб зрозуміти, як користувачі взаємодіють з SERP.
Ключові висновки дослідження
- Найвищий CTR у першій позиції результатів пошуку – 28,5%. Потім середній показник CTR різко падає і складає для другої позиції 15,7%, для третьої – 11%. Десята позиція має CTR 2,5%.
- Результати на другій сторінці видачі Google мають CTR менше 1% для кожної позиції.
- Дослідники зауважують, що для позицій на першій сторінці в кожному конкретному випадку CTR і трафік може сильно варіюватися. Це залежить від ряду факторів. Наприклад, від виду видачі – показуються користувачеві стандартні 10 синіх посилань або видача містить блоки з розширеними функціями.
- Блоки з додатковими посиланнями мають більш високий CTR. Для першої позиції з додатковими посиланнями CTR становить 46,9%.
- Вибрані сніппети, навпаки, негативно впливають на кліки. Середній CTR першої позиції з обраним сніпетів становить 23,3%, що на 5,3 процентних пункту нижче середнього показника.
- Подібний вплив надає і панель знань. Через неї перша позиція отримує тільки 16% кліків замість 28%. Дослідники пояснюють це тим, що користувачі знаходять потрібну інформацію прямо у видачі та ідуть, не клікнувши по результатам пошуку.
- Негативно впливають на CTR і оголошення Google Ads. Якщо у верхній частині пошукової видачі є реклама, середній CTR знижується у всіх позицій на першій сторінці видачі. Першому результату в разі реклами дістається лише 18,9% кліків.