• UAUA
    • EN EN

WEB DEV & SEO

  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    • Розробка сайту
    • SEO
    • UI/UX Дизайн
    • Реклама
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог
  • UAUA
    • EN EN
  • Home
  • Блог
  • Новини в ІТ
  • Основні тренди веб-дизайну в 2022 році.
Admin
Понеділок, 26 Квітня 2021 / Published in Новини в ІТ, Розробка сайтів

Основні тренди веб-дизайну в 2022 році.

Веб-дизайн пройшов величезний шлях за останні кілька років. Ця практика існує на стику творчості і технологій – двох найбільш швидких галузей, що розвиваються у світі, тому не дивно, що в веб-дизайні постійно з’являються нові тренди. Отже, які ж останні тенденції в веб-дизайні?

  1. темна колірна схема
  2. колаж
  3. антидизайн
  4. мінімалізм
  5. органічний дизайн
  6. ілюстрації
  7. функціональність, інклюзивність і доступність
  8. моушн-дизайн і інтерактивність
  9. 3D і геометричний дизайн

У веб-дизайні завжди будуть підходи, які залишаються надовго, наприклад, зручна для користувача навігація, безпека даних, швидке завантаження сторінок. А модні тренди будуть приходити і йти. При цьому якщо ви в курсі останніх тенденцій, стилів і інновацій, ваш сайт завжди буде виділятися серед інших навіть за умови, що онлайн-екосистема постійно змінюється.

Темна колірна схема

ТЕМНА КОЛІРНА СХЕМА – ГОЛОВНА СТОРІНКА APPLE

Довгий час в веб-дизайні білий фон вважався єдиним способом створити вільний простір на сайті або в додатку. Кілька років тому дизайнери почали додавати темніші елементи і теми, в 2021 році цей тренд захопив індустрію, і ми очікуємо, що він збережеться і в 2022 році.

Що таке темна колірна схема?

ТЕМНА КОЛІРНА СХЕМА – ГОЛОВНА СТОРІНКА CLOCK STRIKES TWELVE

Великі бренди, такі як Apple, Hublot, і окремі дизайнери, наприклад, Clock Strikes Twelve, для своїх продуктів і портфоліо використовують темний фон, так як це відмінний спосіб зробити сайт сучасним і елегантним. Крім того, що дизайнери можуть в цьому випадку пограти з різними елементами, такими як пастель або неон (два головних тренда 2020 року), дослідження також показали, що темний режим менше витрачає заряд пристрою, крім того, він краще підходить для сприйняття, оскільки зменшує негативний вплив синього кольору на очі.

«Схоже, сьогодні з’являється більше продуктів, які мають в налаштуваннях темний режим або орієнтовані тільки на темну колірну схему, це продиктовано дослідженнями, в яких вивчили вплив яскравого синього світла на людину, а також на час автономної роботи батареї» , – каже UI-дизайнер з Envato Шон Фіхан.

Темний режим не тільки елегантний і приємний для очей, він також збільшує контраст і робить елементи дизайну більш помітними. Ви навіть можете додати на свій сайт перемикач темного режиму, як показано в цих прикладах від Johny Vino, Koos Looijesteijn і Adrian Verde Studio, щоб відвідувачі могли налаштовувати сайт під себе.

ПЕРЕМИКАЧ РЕЖИМУ – ГОЛОВНА СТОРІНКА JOHNY VINO

«На мою думку, темний фоновий режим – виразна тенденція, яка зробила найбільший вплив на веб-дизайн в 2020 році, – говорить UX-дизайнер з Envato, Талія Джаннополас. – Завдяки тому, що темний режим став популярним, я вже бачила кілька сайтів, де був доданий перемикач (від світлого до темного). Це чудово і в той же час так просто, коли користувач може вибрати настройки, грунтуючись на своїх перевагах ».

Все більше і більше неоморфних варіантів з суперечливим UX-дизайном, заснованим на скевоморфізмі і flat дизайні (такі приклади часто зустрічаються в інтерфейсі iOS або Android), включають опцію темного фону, незважаючи на те що спочатку створювалися з використанням виключно білих і світлих колірних схем.

Колаж і змішані техніки

КОЛАЖ – ГОЛОВНА СТОРІНКА CITY CIRCUS

Колаж – одна з найбільш популярних тенденцій цього року в графічному дизайні і в соціальних мережах, цей тренд швидко завоював популярність і в світі веб-дизайну. Змішана техніка знову в центрі уваги завдяки художникам зі світу digital і інфлюенсерам, його також взяли багато брендів і веб-дизайнери, включаючи Chobani, City Circus і Urban Outfitters.

Що ж таке колаж?

КОЛАЖ – СТОРІНКА БРОНЮВАННЯ CITY CIRCUS

Колаж – це поєднання фотографій, ілюстрацій, графіки, елементів, що рухаються і тексту, його застосовують для створення надихаючої і привертаючої уваги естетики.

Тепер, коли колаж перейшов в цифрову сферу, він еволюціонував, з’явилися нові елементи: анімовані колажі, величезні декоративні шрифти, художні текстури (такі як мазки пензлем) і навіть анімований спотворений текст, все це дає неймовірні результати.

«Я думаю, що концепція змішання різних засобів буде тільки набирати обертів в 2021,  – каже Талія. –  Багато вже зараз використовують додатки для малювання на iPad і цифрові кисті, що імітують традиційні фарби (наприклад, акварель, масло, гуаш), кордони цифрового мистецтва змінюються. Крім того, зручно, що такі твори вже на цифровому пристрої, їх не треба сканувати або фотографувати, а значить, ними простіше ділитися в інтернеті ».

КОЛАЖ – ГОЛОВНА СТОРІНКА URBAN OUTFITTERS

Колаж – це тренд, який добре поєднується з мінімалістичним UX-дизайном або навіть Антидизайном, якщо ви готові вийти за рамки звичного. Інтеграція змішаної техніки і колажів в дизайн вашого сайту – хороший спосіб додати яскравості і креативності та таким чином виділити свій бренд.

Антидизайн

АНТІДІЗАЙН – ГОЛОВНА СТОРІНКА ROZE BUNKER

Попередження: ми знаємо, що цей тренд не для кожного!

Якщо 2020 рік нас чогось і навчив, так це відкинути всі правила і очікування. Антидизайн – це тенденція, яка виникла в результаті відродження бруталізму в 2019 році, а останнім часом суперечливий стиль просочився в області соціальних мереж і поп-культури, а також в веб-дизайн та графічний дизайн.

АНТІДІЗАЙН – ГОЛОВНА СТОРІНКА PLAY TYPE

Що таке антидизайн?

Антидизайн описується як щось сире, грубе, непримиренне і навіть огидне, прийняття хаосу і каліцтва в цьому випадку – знак протесту проти традиційних стандартів «хорошого» дизайну. У ньому є експериментальні і асиметричні деталі, перебільшення, спотворення, нашарування і традиційно потворні елементи, які демонструють, що це дійсно сподобається не кожному. Але якщо ви відносите себе до тих, хто любить виділятися на тлі інших, то немає сенсу заперечувати, що сайт, створений в стилі антидизайну, – ефективний інструмент, коли треба привернути увагу.

АНТИДИЗАЙН – ГОЛОВНА СТОРІНКА XXIX

Багато професіоналів зараз захоплені дивним світом антидизайну, один із прикладів – хаотичний, але химерний сайт голландського бренду Roze Bunker і дизайн-студій Play Type і XXIX. Навіть австралійський музикант Flume зважився на такий яскравий, сміливий і брутальний підхід для свого сайту. Незважаючи на те, що подібний тренд якщо ви стикалися з безлічі конкурентів (сподіваємося, що в позитивному сенсі), ефективний веб-дизайн все-таки про баланс. Якщо ви дійсно хочете спробувати антидизайн, важливо подбати, щоб інтерфейс вашого сайту залишався простим, функціональним і зручним для користувача.

АНТІДІЗАЙН – ГОЛОВНА СТОРІНКА DYNAMIC MTL

«Я думала, що популярність антидизайну поступово впаде, але зараз вважаю, що він еволюціонує разом з трендом на використання змішаних технік, – каже Талія. – Я зустрічала багато різних сайтів, де зображення накладаються один на одного, змішуються шрифти із зарубками і шрифт san serif, а також нетрадиційним способом використовується анімація. Проте, завдяки відмінному UX вони прекрасно працюють ».

Мінімалізм

МІНІМАЛІЗМ – ГОЛОВНА СТОРІНКА ETQ

Тренд в дизайні, який відмовляється нас залишати, – це мінімалізм. Саме він годує веб-дизайнерів останні десять років. Але що ж таке мінімалістичний веб-дизайн? Він заснований не на візуальному підході, а на строгих принципах дизайну, на використанні тільки основних графічних елементів, таких як форми, простий текст, обмежені колірні палітри і вільний простір. За допомогою такого підходу створюється щось просте, функціональне і запам’ятовується.

МІНІМАЛІЗМ – ГОЛОВНА СТОРІНКА HUGE INC.

Серед брендів є прекрасні приклади, коли в дизайні використовується мінімалізм. Наприклад, взуття преміум-сегмента ETQ Amsterdam, а також агентство розвитку бізнесу Huge Inc з Брукліна. При цьому часто мінімалізм асоціюють з монохромом і білим фоном, проте мінімалізм – це не просто чорне або біле. Барвистий, яскравий мінімалізм набирає обертів як в графічному, так і в веб-дизайні, в цьому випадку для створення простого, але приголомшливого сайту використовуються блокові кольору і яскравий фон, прості шрифти без зарубок і мінімалістичні шрифти, а також невеликий набір елементів.

Тренд, який спрямований не тільки на спрощення візуального дизайну сайтів, але і на зручність використання, функціональність – ще одна важлива тенденція 2021 року. Мінімалістичний веб-дизайн буде залишатися ключовим компонентом сучасного дизайну користувальницького інтерфейсу на довгі роки.

«Я не розбираюся в тенденціях, але вважаю, що мінімалізм завжди буде актуальним у сфері цифрового дизайну,  – каже Шон. –  Чим більше ми ускладнюємо наші інтерфейси, тим важче людям буде користуватися нашими продуктами ».

Органічний дизайн

ОРГАНІЧНИЙ ДИЗАЙН – ГОЛОВНА СТОРІНКА ORA

Органічний дизайн – це один з найпомітніших трендів 2021 року, він орієнтований на наслідування природі і світу навколо нас. Хоча ця тенденція часто зустрічається в дизайні продуктів, інтер’єрі і графічному дизайні, зараз вона починає набирати обертів і в світі веб-дизайну.

На органічний дизайн впливає підвищена увага до екології та захисту навколишнього середовища, звідси теплі землисті кольори, природні форми і необроблені органічні текстури – як це видно на сайтах від Ora Floral Agency, A Better Source і Abbotsford Convent в Мельбурні.

ОРГАНІЧНИЙ ДИЗАЙН – СТОРІНКА САЙТУ ABBOTSFORD CONVENT

Нейтральні кольори копіюють палітру навколишнього середовища, це найпростіший і найефективніший спосіб створити на сайті відчуття природності. Ніжні тони коричневого, бежевого і білого кольорів, пудового рожевого, блакитного і зеленого також є прекрасним доповненням до натуральній колірній палітрі, її можна використовувати окремо або в поєднанні з більш яскравими квітами, додаючи контрастності.

ОРГАНІЧНИЙ ДИЗАЙН – ВЕБ-СТОРІНКА A BETTER SOURCE

«Я звернула увагу на кілька сайтів, які змістили свій фокус на природні теплі колірні схеми, це стало довгоочікуваним зміною, адже зазвичай на наших екранах яскраві холодні відтінки»,  – каже Талія.

Ілюстрація

ІЛЮСТРАЦІЯ – ГОЛОВНА СТОРІНКА AHM

Цього року ілюстрація стала абсолютним хітом графічного дизайну, вона також набрала популярність в соціальних мережах і веб-дизайні. Це визнало величезна кількість брендів, в тому числі такі, як страхова компанія AHM і навіть бренд Gucci, компанії і художники інтегрували намальовані від руки елементи в дизайн своїх сайтів.

Як і органічний дизайн, ілюстрації відмінно підходять для того, щоб додати оригінальності сайту, вони створюють відчуття затишку і мають у своєму розпорядженні користувача. Так як в 2020 фокус був на різноманітності, то багато ілюстраторів тепер зображують незвичайних людей, цей стиль ще називають odd bodies (дивні тіла).

ІЛЮСТРАЦІЯ – СТОРІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ ПОШУКУ HUGE INC

3D-ілюстратор і автор графічних елементів Амрит Пел Сінгх -великий шанувальник подібних химерних і інклюзивних ілюстрацій, в своїй роботі він приділяє особливу увагу різноманітності та індивідуальності кожного.

3D ІЛЮСТРАЦІЯ – ДИЗАЙН САЙТУ, НАМАЛЬОВАНІ АМРІТА ПЕЛОМ

«Ілюстрації і дизайн персонажів з роками встановили невірні стандарти краси і того, що насправді важливо. Мигдалеподібні очі, світла шкіра, певні типи статури – ми виросли на мультфільмах, які лише підтверджують ці упередження,  – каже Амрит. – Виправити це – наш обов’язок як творців і художників. Ми повинні усвідомлено підходити до того, як представляти подібні стандарти. Я завжди намагаюся робити свої ілюстрації різноманітними, щоб кожен міг себе в них впізнати ».

Функціональність, а також інклюзивний і доступний дизайн

ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ – ГОЛОВНА СТОРІНКА BLUE RECEIPT

Функціональність завжди залишається ключовим аспектом веб-дизайну. Однак нарівні з швидким завантаженням сторінок, інтерфейсом, зручним для мобільних пристроїв, підвищена увага до інклюзивності та доступності породило потребу в такому веб-дизайні, який враховує потреби людей з обмеженими можливостями і робить сайти доступними і функціональними для всіх.

ДОСТУПНІСТЬ – СТОРІНКА САЙТУ BLUE RECEIPT

На щастя, такий веб-дизайн вже використовують багато брендів і компанії, такі як електронна платформа для торгівлі Blue Receipt і бренд котячого корму Cat Person. Функціональний, доступний і зручний сайт, де будь-який відвідувач може легко розібратися, тепер необхідний, щоб забезпечити ефективне онлайн-взаємодія.

ДОСТУПНІСТЬ – СТОРІНКА САЙТУ CAT PERSON

Більш зрозумілий, інклюзивний дизайн важливий не тільки для хорошого клієнтського сервісу, це також збільшує конверсію, просуває ваш сайт і дає більшу аудиторію.

Ось кілька способів зробити ваш сайт більш доступним:

  • зробіть сильний кольоровий контраст між текстом і фоном;
  • додайте індикатори фокуса, наприклад, прямокутний контур, який з’являється навколо посилань при використанні навігації з клавіатури;
  • застосовуйте лейбли і підказки в полях форми, а не плейсхолдери з малозрозумілими коментарями;
  • задійте функціональні ALT-теги (альтернативні тексти) для зображень;
  • використовуйте легкий для розуміння контент без сленгу.

«В цілому, я бачу, як реально виріс рівень, з’явилося багато добре опрацьованих, функціональних і доступних сайтів, і це чудово,  – говорить Шон. – Я прийшов до такої думки, коли помітив, що на сайтах стали використовувати більш контрастні кольори, велику типографіку, автентичний контент, великі кнопки і м’які вигнуті елементи інтерфейсу. Я вірю, що це все відбувається завдяки тому, що росте розуміння і визнання тієї цінності, яку може привнести в бізнес відмінний дизайн ».

Моушн-дизайн і інтерактивність

МОУШН-ДИЗАЙН – ГОЛОВНА СТОРІНКА GRIDSPACE

Відео-контент сьогодні привертає інтернет-користувачів більше, ніж інші форми, не дивно, що це стало одним з популярних трендів в веб-дизайні. Моушн-дизайн і анімацію використовують всі: від батькових сайтів, таких як Alter Mind і Gridspace, до великих сервісів з пошуку роботи, таких як SEEK. Це простий спосіб зробити звичайну веб-сторінку більш цікавою.

Аналогічним чином багато брендів і компанії, такі як YouTube Rewind, почали додавати на сайти більше інтерактивних елементів (вікторини, ігри, квізи і опитування). Відмінний приклад такого підходу – бренд Estee Lauder. На сайті компанії є інтерактивна аркадна гра під назвою «THE ANRCADE», це футуристичний квест, де користувачі заробляють «окуляри молодості», а бренд таким чином просуває свій крем Advanced Night Repair.

ІНТЕРАКТИВНІСТЬ – ГРА ANRCADE БРЕНДУ ESTEE LAUDER

Інтерактивність – це не тільки веселе доповнення до онлайн-досвіду, але і відмінний спосіб привернути ваших відвідувачів, а також дізнатися про них більше. Однак тут важливо зберегти баланс, щоб інтерактивні елементи Моушн-дизайну не переважували і не відволікали користувача від основної мети, заради якої він відвідав ваш сайт.

ІНТЕРАКТИВНІСТЬ – СТОРІНКА ПОШУКУ YOUTUBE REWIND

«У міру того, як технології розвиваються, стає все простіше застосовувати Моушн-дизайн, і це допомагає створювати приголомшливі враження (при правильному використанні),  – говорить Шон. – Я бачу, що це добре виходить, коли є перехід між контентом і взаємодією з елементами ».

3D і геометричний дизайн

Геометричні патерни і елементи часто використовуються в сучасному веб-дизайні, включаючи класичні плоскі форми, такі як багатокутники, прямокутники, трикутники і ромби. Однак цей тренд еволюціонував і тепер включає в себе більш сучасні елементи, такі як тривимірні форми, плаваючі об’єкти і видимі лінії сітки.

ГЕОМЕТРИЧНИЙ ДИЗАЙН – ГОЛОВНА СТОРІНКА THE IMAGINEERS

Тривимірні форми і плаваючі об’єкти в геометричному дизайні з’являються, завдяки змішанню сюрреалістичних анімацій з реальними об’єктами, таким чином створюється зачаровуючий футуристичний ефект. Цей стиль часто використовується в рекламних роликах для демонстрації нових продуктів, які в цьому випадку обертаються, немов підвішені в повітрі. Щоб ваш сайт залучав відвідувачів, можна додати ще один шар або вимір. Один з таких прикладів – сайт The Artery, який поєднує геометричні елементи з мінімалістичним простими лініями модульної сітки.

ТРИВИМІРНІ ПЛАВАЮЧІ ОБ’ЄКТИ – ДИЗАЙН СТОРІНКИ THE ARTERY

Використання простих ліній сітки, меж та інших структурних елементів також стало трендом в області веб-дизайну. Наприклад, цю тенденцію можна оцінити на сайтах Rail Road Ladies, Monograph Comms і The Imagineers.

ГЕОМЕТРИЧНИЙ ДИЗАЙН У THE RAILROAD LADIES

«Я помітив, що в веб-дизайні знову починають використовувати геометричні елементи і сітку. І мені, як людині, яка любить структуру і порядок, це по-справжньому подобається » , – каже Шон.

Як видно з даного матеріалу – в 2021 році нас чекає багато цікавих трендів в дизайні, деякі з них активно використовуються і набирають популярність вже зараз.

Tagged under: Варто уваги

What you can read next

Програми лояльності клієнтів для інтернет-магазину
Авторське право на зображення: звідки брати картинки, щоб не порушити закон.
Для чого потрібен сайт в 2021 році.

Останні записи

  • Органічний пошук – це безкоштовні результати пошуку, які пошукова система вважає найбільш релевантними до пошукового запиту користувача ᐉ Детальніше в статті #

    Що таке органічний пошук

    Органічний пошук – це безкоштовні результати по...
  • З 16 липня всі сайти та інтерфейси програм в Україні мають бути українською мовою, — це черговий етап імплементації «мовного закону», який ухвалили у 2019 році #

    З 16 липня всі українські сайти мають бути державною мовою

    З 16 липня всі сайти та інтерфейси програм в Ук...
  • Грайливості в дизайні можна досягти, вільно експериментуючи з формою, кольором і типом, а також шляхом введення дитячих тем у свою роботу #

    Що таке грайливість у дизайні?

    Грайливості в дизайні можна досягти, вільно екс...
  • Один із ефективних способів залучити постійних клієнтів – програми лояльності ⭐ Які бувають програми лояльності ⭐ Яка вигода для вашого бізнесу #

    Програми лояльності клієнтів для інтернет-магазину

    Один із ефективних способів залучити постійних ...
  • Як вибрати ключовий колір для сайту ⭐ Що означають кольори? ⭐ Найкращі кольори для вашого бізнесу | WebDev&SEO #

    Як підібрати кольори для сайту?

    💭Як вибрати ключовий колір? -Червоний, ...

Категорії

  • SEO просування сайтів
  • Без категорії
  • Веб-дизайн
  • Новини в ІТ
  • Розробка сайтів

Ми завжди
на зв'язку!

Ми завжди на зв'язку!

Зателефонувати
DigitalOcean Referral Badge
Розробка та просування сайтів - WEB DEV & SEO
Розробка та просування сайтів
WEB DEV & SEO
TOP
  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    ▼
    • Розробка сайту
    • SEO
    • UI/UX Дизайн
    • Реклама
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог