Органічний пошук – це безкоштовні результати пошуку з пошукової системи. Рекламодавці не можуть купувати ці результати чи впливати на них. Саме ці результати пошукова система вважає найбільш релевантними до пошукового запиту користувача.
Які типи органічних результатів пошуку?
У Google більшість звичайних результатів пошуку виглядають так:
Вони відомі як результати “з синім посиланням”.
Багато років тому всі органічні результати пошуку Google виглядали саме так. Сьогодні існує більше варіантів, і ви будете часто бачити різні нові “типи” результатів.
Давайте обговоримо деякі з них.
Блоки з відповідями
Блоки з відповідями – це невеликі блоки, які коротко відповідають запитання користувача. Вони з’являються у верхній частині органічних результатів пошуку Google або поряд з ними, а фрагмент витягується з одного з результатів, що ранжуються в топі.
Відеокаруселі
Відеокаруселі містять відео, пов’язані з пошуковим запитом. Уся карусель посідає одну позицію в органічних результатах.
Головні новини
У блоках головних новин відображається нещодавно опублікований контент на певну тему. Зазвичай вони з’являються в органічних результатах на теми, актуальні для новин.
Люди також шукають (PAA)
У блоках “Люди також шукають” (PAA) відображаються спільні питання, які зазвичай зазвичай шукають. Відповідь на кожне запитання подається у вигляді короткого уривка, взятого з відповідної сторінки в Інтернеті.
Чому органічний пошук важливий?
Ранжування в органічному пошуку за релевантними ключовими словами приваблює безкоштовний трафік на ваш сайт.
Враховуючи, що вам потрібно створювати та робити контент для ранжування в органічних результатах пошуку, трафік з органічного пошуку ніколи не буває по-справжньому безкоштовним. Але, як і в нашому випадку, часто це найбільш економічний спосіб залучення якісного цільового трафіку на сайт.
Органічний пошук також важливий для всіх, хто публікує відео на YouTube, оскільки Google часто ранжує YouTube відео у своїх відеокаруселях і блоках з відповідями.
Ранжування відео в блоці з відповідями також відомому як рекомендований відеофрагмент.
Іншими словами, ранжування ваших відео в Google часто може принести багато переглядів.
Як ранжуватися вище в органічних результатах пошуку
Вищі позиції ранжирування в органічному пошуку зазвичай призводять до зростання органічного трафіку на ваш сайт.
Ніхто точно не знає, як Google ранжує веб-сторінки, але ми знаємо деякі з найважливіших факторів, які грають у цьому роль.
Ось лише п’ять із них:
- Зворотні посилання
- Релевантність
- HTTPS
- Оптимізація для мобільних пристроїв
- Свіжість
Зворотні посилання
Один із способів, за допомогою якого пошукові системи визначають, які сайти є «кращими», — це аналіз зворотних посилань. Якщо є стаття з великою кількістю зворотних посилань, люди, швидше за все, думають, що вона є дуже хорошою. З іншого боку, новий контент, ймовірно, не матиме зворотних посилань, тому менш ймовірно, що він потрапить в топ результатів пошуку.
Крім зворотних посилань є багато інших факторів, які впливають на визначення рейтингу вашого сайту, тим не менш, вони є одним з найбільш важливих елементів. Проблема в тому, що процес отримання високоякісних зворотних посилань може зайняти деякий час, що змушує багатьох людей намагатися грати в систему, використовуючи «чорні» методи просування.
Релевантність
Google має безліч способів визначення релевантності сторінки. Найпростіший сигнал – чи містить ваша сторінка “ті самі ключові слова, як і пошуковий запит”. Але одна лише згадка ключових слів не допоможе вам ранжуватися вище в органічному пошуку, якщо ваша сторінка не відповідає інтенту — пошуковому наміру, тобто причині, через яку користувач надсилає запит у пошук.
HTTPS
HTTPS шифрує всі дані, що передаються між користувачем і сервером, для підвищення безпеки. Це менш важливий фактор ранжування Google з 2014 року.
Як дізнатися, чи використовує ваш сайт HTTPS?
Просто подивіться на адресну панель браузера. Якщо біля імені веб-сайту є значок замка, з’єднання захищене:
Оптимізація для мобільних пристроїв
Оптимізація для мобільних пристроїв стала одним із факторів ранжирування для пошуку на мобільних пристроях у 2015 році . Тепер, коли Google майже завершив перехід на індексацію, орієнтовану на мобільні пристрої, це також є фактором ранжування для більшості сайтів та пошуку на комп’ютерах.
Свіжість
Свіжість — чудовий чинник ранжирування, оскільки це сигнал, що залежить від запиту. Це означає, що для одних ключових слів вона має більше значення, ніж для інших, і це повертає нас до пошукового наміру.
Візьміть ключове слово “тренди веб-дизайну”. Усі результати опубліковані нещодавно.
Це тому, що для цього слова важлива свіжість. Нові тренди з’являються постійно, тому навряд чи користувачів зацікавить огляд з 2021 року.
Тепер подивимося на результати запиту “як відмити килим”:
Незважаючи на те, що деякі з них були опубліковані нещодавно, одні з найкращих органічних результатів пошуку були опубліковані у 2019 та 2021 роках. Все тому, що свіжість результатів тут не має значення. Процес відмиття килиму сьогодні незмінний роками.
Як отримати більше кліків за допомогою органічного пошуку?
Високі позиції ранжування в Google – це основна частина формули пошукового трафіку, але ви можете залучити більше кліків, склавши привабливі теги title та meta description , а також URL-адреси .
Це три речі, які відображаються в результатах пошуку Google:
Практичні рекомендації щодо використання тегів title
- Довжина не повинна перевищувати 50-60 символів. Довгі теги title обрізаються у пошуковій видачі.
- Використовуйте регістр пропозиції або, якщо ваша сторінка англійською мовою, регістр заголовка. У жодному разі не використовуйте лише великі літери.
- Вживіть своє ключове слово. Але лише тоді, коли це доречно.
- Погодьте з інтентом . Виберіть спосіб подачі, який відповідає користувачу.
- Увімкніть переваги вашого контенту. Розкажіть користувачам, чому ваш контент є унікальним (наприклад, замість “Як приготувати яблучний пиріг” напишіть “Як приготувати яблучний пиріг за 20 хвилин ”).
- Не використовуйте клікбейт. Будьте чесні і не перестарайтеся.
Практичні рекомендації щодо використання meta description
- Розкрийте заголовок. Увімкніть деталі, для яких у вас не було місця у заголовку.
- Погодьте з інтентом. Слідкуйте за тим, що цікавить користувачів.
- Використовуйте активну заставу. Звертайтеся до користувача безпосередньо.
- Довжина не повинна перевищувати 120 символів. Вміст meta description також обрізається.
- Вживіть своє ключове слово. Але знову ж таки, тільки якщо це доречно.
Практичні рекомендації щодо написання URL-адрес
- Пишіть описово. Дайте зрозуміти про що ця сторінка.
- Зробіть його завжди актуальним. Видаліть з адреси непотрібні дати та числа.
- Уникайте повторення ключових слів. Це виглядає як спам.
Висновок
Якщо ви хочете, щоб ваш сайт відвідувало більше людей з місяця на місяць, потрібно знати, як ви можете впливати на органічні результати пошуку та як покращити свої позиції ранжування у пошуку Google.