• UAUA
    • EN EN

WEB DEV & SEO

  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    • Розробка сайту
    • SEO
    • UI/UX Дизайн
    • Реклама
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог
  • UAUA
    • EN EN
  • Home
  • Блог
  • Розробка сайтів
  • Який сайт обрати для свого бізнесу: класифікація сайтів за типом, призначенням і структурою.
Admin
Понеділок, 02 Березня 2020 / Published in Розробка сайтів

Який сайт обрати для свого бізнесу: класифікація сайтів за типом, призначенням і структурою.

На сьогоднішній день існує безліч сайтів, і кожну секунду це число зростає. Щоб краще розбиратися в сучасних тенденціях розвитку інтернет-бізнесу ми зробили для вас просту і зрозумілу класифікацію популярних видів сайтів. Ми чудово розуміємо важливість цієї теми, тому обіцяємо: в цій статті ми постараємося висвітлити її максимально докладно і неупереджено.

“Якщо Вашого бізнесу немає в Інтернеті – значить Вас немає в бізнесі.”
Білл Гейтс.

Якщо вам потрібно інструмент для розвитку і просування вашого бізнесу в інтернеті, то в першу чергу бажано розібратися з тим, який саме сайт вам необхідний.

Всі сайти відрізняються своїми функціональними можливостями, призначенням та іншими технічними, і не тільки, характеристиками.
Звичайно, будь-яка класифікація в деякій мірі умовна, так як сайти, здавалося б, різних видів часто можуть мати деяку схожість. Більш того, на практиці нерідко можна зустріти комбіновані веб сайти.
Але все ж знати ключові відмінності, переваги та недоліки кожного типу дуже корисно, особливо якщо ви збираєтеся замовити собі сайт. Чітко розуміти, чого саме ви хочете – це, можна сказати, вже пів справи.

Тому ми дуже постаралися і виділили ключові показники сучасних сайтів, за якими їх можна відрізнити один від одного. Ми розбили сайти на типи за їх призначенням та структурою.

Отже, давайте розглянемо основні види сайтів підприємств в інтернеті. Увага! Ми робимо не просто огляд різних видів сайтів. Ні, таких статей і так вистачає в інтернеті. Ми ж робимо те, що реально буде корисно тим, хто бажає замовити сайт для своєї компанії. Тому наша класифікація заснована на бізнесі, тобто ми розкладемо сайти по поличках на основі виконуваних ними завдань саме для компаній і організацій.

САЙТ-ВІЗИТКА

Сайт-візитка – це, можна сказати, родоначальник інтернету. Саме цей тип сайтів стояв на зорі зародження світової мережі. Звичайно, зараз такі візитні сторінки візуально змінилися, стали кращими і якіснішими. Але сама суть залишилася колишньою.

Що таке сайт-візитка? Це всього кілька сторінок: відомості про компанію, інформація про товари, що продаються / послуги, що надаються, контактні дані. Може бути ще кілька розділів типу Акції, Новини тощо. Представлена ​​інформація – статична, тобто на сайті-візитка не передбачається активної взаємодії користувача з сайтом. З усього взаємодії з клієнтом – лише форма зворотного зв’язку для відправки email прямо з сайту.

Переваги:

  • низька вартість створення.
  • швидкий запуск.
  • можлива модернізація до більш просунутих видів веб сайтів (але таку можливість слід оговорювати завчасно).

Недоліки:

  • практично неможливе просування через зміст маленького обсягу.
  • спрощений функціонал.
  • спрощений дизайн.
  • клієнт не затримується: прийшов – глянув – пішов.

Приклад розробленого нами сайту-візитки: https://school.leona.tech/

КОРПОРАТИВНИЙ САЙТ

Під корпоративним сайтом розуміється багатофункціональний сайт організації, призначення якого – як донесення інформації до клієнта, так і безпосередньо переслідування комерційних цілей. Тобто це сайт, який працює на ваш бізнес.

Якщо порівнювати з попереднім типом веб сайтів – візиткою, то виходить наступна аналогія. Там ви вручили маленьку візитку і розпрощалися з надією, що про вас коли-небудь згадають. Тут же ви відразу даруєте максимально повний обсяг інформації, мало не книгу, в який є все для вирішення потреб клієнта. Це не просто папірець-візитка, це вже повноцінний офіс з усіма його перевагами.

Як людину зустрічають по зовнішньому вигляду, так і компанію зустрічають по її сайту. Як правило, клієнт завжди, нехай навіть несвідомо, бачить / відчуває серйозність в намірах (або ж її відсутність). Корпоративний сайт – це відмінний спосіб показати серйозне ставлення до справи.

Більш того, створюючи корпоративний тип сайту, ви даруєте клієнту те, що йому конкретно потрібно. Клієнт відчуває себе особливим, коли бачить, скільки потрібної і корисної інформації спеціально для нього створено та розміщено. Приємний дизайн, зручне управління, достовірна і регулярно оновлювана інформація – ось характерні риси, які вигідно виділяють корпоративний сайт на тлі візиток.

Переваги:

  • централізоване сховище докладної інформації про компанію, товари і послуги.
  • велика кількість довідкової інформації для підтримки користувача.
  • різні сервіси допомоги для вибору товарів і послуг.
  • можливість взаємодії співробітників організації між собою через внутрішні сервіси.
  • активне залучення клієнтів за рахунок клієнто-орієнтованості.

Явних недоліків у корпоративного типу сайту не спостерігається.

Приклад розроблених нами корпоративних сайтів: https://qartrock.com/ , https://galprofbud.com.ua/ , https://leona.tech/ , https://webdevandseo.com.ua/

САЙТ-СЕРВІС

Сервіс, як правило, сконцентрований на вирішенні якоїсь однієї або декількох однотипних потреб клієнта.

Кращим прикладом будуть онлайн-консультанти. Напевно, кожен з нас зустрічав на сучасних сайтах випливаючі вікна зі зверненням менеджерів або пропозицією ввести свій номер, щоб нам швидко передзвонили і проконсультували. Так ось, такі онлайн-помічники і є прикладом сервісу – видом сайтів, які надають послуги щодо задоволення конкретної потреби користувача.

Ті ж хмарні хостинги (Dropbox), відеохостинги (Youtube), різні сервіси для онлайн-конвертації файлів і т.д. – є яскравим прикладом гарного і корисного сервісу.

Сервісів в інтернеті існує величезна кількість, кожен день з’являються нові. Для того, щоб створити свій успішний сервіс, потрібно всього лише зрозуміти, чого не вистачає людям. Здогадайтеся, як вирішити чиюсь проблему, станьте корисним для людей – і вас сервіс неодмінно чекає успіх. Звичайно, за умови, що він буде розроблений і введений в експлуатацію професіоналами. Так як класну ідею без грамотної технічної реалізації найчастіше очікує провал.

Приклад розроблених нами сервіс-сайтів: https://service.velobikelviv.com/, https://rental.velobikelviv.com/

САЙТ-КАТАЛОГ

Під каталогом розуміється сайт з “вітриною” з товарів, але без можливості додати їх в корзину і оформити замовлення. Купівля товарів з каталогу проводиться через e-mail, телефон або інші способи зв’язку з власником ресурсу.

Варто зауважити, що на даний момент часу сайт-каталог – це не найкраще рішення для бізнесу, але винятком є ​​каталоги з дорогими товарами, такими як спецтехніка, автомобілі, ювелірка і т.д.). Такі види бізнесу ідеально прилаштовані під сайт-каталог.

Приклад розроблених нами сайтів-каталогів: https://sunblinds.lviv.ua/, https://oringojewelry.com/

ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН

Інтернет-магазин – це найпопулярніший метод комерції в інтернеті. Всі товари на вітрині, купити їх можна в пару кліків мишкою – що може бути простіше і зручніше?

Обсяги інтернет-комерції ростуть рік за роком, і найприємніше – в Україні це зростання продовжиться ще надовго.

Основне завдання онлайн-магазину – це представлення широкого асортименту і можливості купити товар або послугу безпосередньо на сайті. Чим більше ми полегшуємо клієнту життя, тим більше клієнтів у нас стає. Закон будь-якого бізнесу!

Переваги:

  • можливість покупки за кілька кліків мишкою.
  • широке охоплення аудиторії (немає географічної прив’язки).
  • необмежена кількість товарів на вітрині.
  • цілодобова доступність.
  • можливість порівняння і оцінки товарів.
  • низькі ціни за рахунок зниження витрат в порівнянні з оффлайн-магазином.

Недолік ми можемо виділити всього один: товар не можна порухати :D. На щастя, зараз довіра покупців до інтернет-магазинів зросла, і вони вже без всяких сумнівів роблять покупки в інтернеті. Більш того, багато магазинів гарантують покупцям безкоштовний огляд або примірку перед покупкою. Тобто клієнт може спершу переконатися, що йому доставили те, що йому потрібно, і тільки після цього оплатити замовлення.

В цілому – за інтернет-магазинами майбутнє. На сьогодні це найзручніший (можна купити, не встаючи з дивана) і простий (замовлення товару в середньому займає 5 хвилин) спосіб щось придбати.

Приклад розроблених нами інтернет-магазинів: https://queenpolewear.com/ , https://bikestuff.com.ua/ , https://teplyk.com/ , https://velobikelviv.com/ , https://ekp.com.ua/

ЛЕНДИНГ

Лендинг або Лендинг-пейдж (landing page) – це односторінковий тип сайту для захоплення уваги клієнта для подальшого виконання ним цільової дії. Мінімум будь-чого відволікаючого: на лендингу розміщується тільки ключова інформація, яка здатна зацікавити і спонукати зробити покупку товару або замовити послуги.

Що являє собою правильний лендинг?

По-перше, це простий і зручний дизайн. Завдяки своїй легкості лендинг швидко завантажується і не викликає зайвих питань.

По-друге, лендинг несе ключову інформацію про те, чому клієнт повинен зробити покупку або зробити іншу цільову дію (наприклад, підписатися на розсилку). Переваги, акції з обмеженням за часом, високоякісні фотографії, заклик до дії – ось головні пункти, з яких складається така сторінка.

Зараз відбувається справжній розквіт лендингів. І цьому є причини. Головною перевагою цього різновиду сайтів є підвищена конверсія за рахунок вузьконаправленості (конкретний товар / послуга для конкретної аудиторії). Нічого зайвого – ось секрет успіху сторінки лендингу.

На відміну від величезної вітрини інтернет-магазину, відвідувач лендингу бачить тільки щось одне. Коли у нас немає широкого вибору, то найчастіше ми цьому навіть раді – не потрібно витрачати сили і час на порівняння і вибір.

Недоліком лендингу є якраз його перевага у вигляді вузьконаправленості. Це як двосічний меч. Якщо у вас з’явиться другий (третій, десятий, тисячний) товар / послуга, то виходу тут два. Перший – це вкотре робити під нього новий лендинг. Другий – створити інтернет-магазин, де буде широкий асортимент товарів.

Деякі власники інтернет-магазинів одночасно користуються і лендингом. І це цілком виправдано. Наприклад, у них з’являється у продажі якийсь дуже ходовий товар. Він добре продається в магазині, але якщо додатково організувати лендинг конкретно під цей товар, то продажі підуть ще краще. Така тактика одночасного наступу на всіх фронтах набуває все більшого поширення в інтернет-комерції. А чому ні? Адже це ефективно і не вимагає особливих витрат.

Приклад розроблених нами лендингів: http://spellrise.com/ , https://sunset.lviv.ua/ , https://ktproduction.media/ , http://franch.sculptortela.com.ua/

ПРОМО-САЙТИ

Промо-сайти – це вид сайтів для проведення конкурсів, акцій, розіграшів призів або презентації чогось нового (наприклад, нова модель автомобіля). Як правило, такі сайти потрібні великому бізнесу. У такого бізнесу вже є основний сайт або сайти, завдання яких – це продажі, формування позитивного іміджу, підтримка клієнтів. А ось всякі розважальні конкурси виносяться на окремий домен, щоб не захаращувати основний ресурс. І це вірно.

Звичайно, заради тижневої акції промо-сайти ніхто не робить. Їх роблять під довготривалі конкурси та розіграші. Довготривалі – це найчастіше означає від декількох тижнів до декількох місяців.

БЛОГ

Блог може бути як окремим, так і поєднаним з основним інтернет-ресурсом компанії. Це не засіб спілкування, а трибуна організації, з якою вона доносить потрібну для клієнтів інформацію.

Створення блогу набагато актуальніше, ніж створення форуму, і ось чому.

Переваги:

  • корисна інформація для клієнта.
  • сайт стає живим: видно, що він розвивається.
  • відмінний засіб для просування сайту в інтернеті.

Якісні регулярні оновлення – ось запорука успіху блогу.

Якщо клієнт заходить і бачить самотню статтю, написану два роки тому, то він зробить висновок, що така розруха не тільки в блозі, а й в самій компанії. Навряд чи він скористається послугами цієї організації – враження вже зіпсовано.

Зовсім інша справа, коли компанія регулярно пише в своєму блозі. Клієнт зазначає активну діяльність і робить висновок – організація жива і розвивається. Більш того, з блогу відвідувач отримує корисну інформацію. Завдяки цьому авторитет компанії і експертність її співробітників в очах клієнта зростає. Судіть самі: кому ви будете довіряти більше – тому, кого бачите в перший раз або того, хто вам уже допоміг?

Так що блог для будь-якої поважаючої себе компанії – це безсумнівно потрібна і корисна річ. Головне – він повинен регулярно наповнюватися корисною інформацією, а не лежати мертвим вантажем.

Приклад розробленого нами сайту під блог: https://votus.com.ua/ , а також посилання на сторінку “Блог” на нашому сайті: https://webdevandseo.com.ua/blog/

ВИСНОВОК

Що ж вибрати при такому розмаїтті видів сайтів?

Вибір типу сайту насправді набагато простіший, ніж здається. Все залежить від функціонального призначення. Тобто спочатку необхідно визначитися з метою сайту, а вже потім з його типом, структурою і функціями.

Ви хочете торгувати або пропонувати послуги? Інтернет-магазин і / або лендинг до ваших послуг. Також можна глянути в сторону каталогу. Але, як ми вже відзначали, каталог набагато менш зручний в порівнянні з повноцінним інтернет-магазином, за винятком деяких видів бізнесу.

Сайт покликаний інформувати ваших клієнтів? Корпоративний сайт – ваш вибір. За бажанням до цих типів сайтів можна прикрутити блог – це корисний інструмент в сфері підтримки та інформування користувачів.

Чи збираєтеся надавати якусь конкретну послугу через інтернет? Сервіс буде відмінним рішенням в цьому випадку. Хорошим рішенням буде суміщення лендинга і сайту-сервісу (лендинг – для гарної конверсії, ну а сам сервіс буде в окремому електронному кабінеті користувача). Зручно і ефективно.

Варто зауважити, що класифікація сайтів – це річ умовна. Як правило, більшість інтернет-ресурсів мають в собі ознаки різних видів сайтів. Грамотне поєднання функціоналу, структури і дизайну вашого інтернет-представництва – ось що дійсно важливо.

Tagged under: Важливо, Варто уваги

What you can read next

Брендинг компанії в Інтернеті. Як стати брендом, який впізнають. Найдорожчі бренди України.
Як перевести інтернет-магазин з Prom.ua на іншу платформу.
Як оптимізувати відео для сайту.

Останні записи

  • Органічний пошук – це безкоштовні результати пошуку, які пошукова система вважає найбільш релевантними до пошукового запиту користувача ᐉ Детальніше в статті #

    Що таке органічний пошук

    Органічний пошук – це безкоштовні результати по...
  • З 16 липня всі сайти та інтерфейси програм в Україні мають бути українською мовою, — це черговий етап імплементації «мовного закону», який ухвалили у 2019 році #

    З 16 липня всі українські сайти мають бути державною мовою

    З 16 липня всі сайти та інтерфейси програм в Ук...
  • Грайливості в дизайні можна досягти, вільно експериментуючи з формою, кольором і типом, а також шляхом введення дитячих тем у свою роботу #

    Що таке грайливість у дизайні?

    Грайливості в дизайні можна досягти, вільно екс...
  • Один із ефективних способів залучити постійних клієнтів – програми лояльності ⭐ Які бувають програми лояльності ⭐ Яка вигода для вашого бізнесу #

    Програми лояльності клієнтів для інтернет-магазину

    Один із ефективних способів залучити постійних ...
  • Як вибрати ключовий колір для сайту ⭐ Що означають кольори? ⭐ Найкращі кольори для вашого бізнесу | WebDev&SEO #

    Як підібрати кольори для сайту?

    💭Як вибрати ключовий колір? -Червоний, ...

Категорії

  • SEO просування сайтів
  • Без категорії
  • Веб-дизайн
  • Новини в ІТ
  • Розробка сайтів

Ми завжди
на зв'язку!

Ми завжди на зв'язку!

Зателефонувати
DigitalOcean Referral Badge
Розробка та просування сайтів - WEB DEV & SEO
Розробка та просування сайтів
WEB DEV & SEO
TOP
  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    ▼
    • Розробка сайту
    • SEO
    • UI/UX Дизайн
    • Реклама
  • Відгуки
  • Контакти
  • Про нас
  • Блог