WEB DEV & SEO

  • Головна
  • Портфоліо
  • Розробка сайту
  • SEO
  • Контакти
  • Про нас
  • Відгуки
  • Блог
  • UAUA
    • EN EN
  • Home
  • Блог
  • SEO просування сайтів
  • Чого очікувати від SEO в 2020 році.
Admin
Четвер, 12 Березня 2020 / Published in SEO просування сайтів

Чого очікувати від SEO в 2020 році.

Представляємо важливі SEO-тренди, які допоможуть визначити в цьому році, наскільки ваш сайт відповідає запитам ринку і користувачів. Всі 9 пунктів – не короткострокові заходи і вимоги, а тенденції, за якими ми спостерігаємо в щоденній роботі і які не можна ігнорувати.

Адаптивність до мобільних пристроїв
Тренд набирає обертів з кожним роком, оскільки число користувачів смартфонів і запитів з мобільних пристроїв постійно зростає. Нам з вами доведеться пристосовуватися, оптимізовуючи сайт під мобільні пристрої. У форматі «на бігу» важливі швидкість доступу до сторінки, можливість масштабування тексту, відсутність важких рекламних блоків і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.

Турбо-сторінки AMP
AMP – це технологія прискорених мобільних сторінок, яка розробляється незалежними розробниками і активно просувається компанією Google в своєму пошуковику.
Суть в тому, що на сайті використовуються спеціальні теги, кількість і функціонал яких строго обмежені. Завдання розробника полягає в тому, щоб зібрати солянку з доступних схем, які вирішать проблему замовника.
Google знаходить ці спеціальні теги і кешує інформацію в них. Після цього, коли користувач шукає щось в Гуглі, браузер на тлі підвантажує інформацію з CDN Гугла, в спеціальний iframe і при переході по посиланню відкриває вже завантажену сторінку в спеціальному вікні.
Сторінки з AMP ранжуються вище інших запитів в пошуку за рахунок того, що відповідають вимогам до швидкого завантаження і адаптовані під мобільні пристрої. По суті всі подібні сторінки є статичними або умовно-динамічними, так як припускають використання відправки форм, а також iframe.

Результат пошуку зображень за запитом amp страницы

Блокування змішаного контенту
Ще один важливий тренд задав Google. Браузер Google Chrome, за різними статистичними даними, став найпопулярнішим в світі. Продовжуючи просувати HTTPS, в 2019 році компанія анонсувала ряд заходів щодо обмеження можливостей сайтів, у яких немає TLS-сертифікатів. У липні подібні сайти стали позначатися як небезпечні, а в кінці року Google почав блокувати змішаний контент, джерелом якого є ці сторінки.
Такі серйозні рішення зазвичай не приймаються в ізоляції від професійного співтовариства, тому в 2020 році за авторитетними Google і Chrome, швидше за все, підуть інші великі компанії.

Результат пошуку зображень за запитом смешаний контент

Укрупнення сайтів у видачі
У видачі продовжують передувати великі сайти з великим обсягом трафіку. Google більш лояльний в цьому відношенні. В процесі оптимізації сайту важливо враховувати призначений для користувача інтент. Проаналізуйте, яка аудиторія до вас приходить і навіщо, на які запити ви відповідаєте краще, ніж конкуренти. Призначені для користувача фактори і поведінка відвідувачів на сайті відображають реальні можливості вирішення пошукових задач і являються сигналами для пошукових систем. Щоб поліпшити позиції сайту у видачі, потрібно також працювати над брендового складовою. Маркетингові офлайн-заходи безпосередньо впливають на SEO.

Розширення асортименту
З розуміння призначеного для користувача інтенту випливає наступний важливий тренд для комерційних ресурсів – розширення асортименту. Чим більше запитів можна задовольнити в одному магазині, тим він привабливіший для користувачів.

Локальне SEO і геотаргетинг
Пошуковики все частіше пропонують користувачам включати визначення місця розташування для підвищення точності результатів, тому сайту важливо мати чітку географічну прив’язку. Геотаргетинг особливо важливий, якщо бізнес фізично «прив’язаний» до певного місця (наприклад, ресторан або фітнес-клуб). Навіть якщо ваш заклад поки не набрав популярність, пошуковик за своїми алгоритмами цілком може визначити його як найбільш підходящий варіант для користувача і вивести на перші місця видачі.
Важливо відстежувати, наскільки заповнена картка компанії в профілі Google. Слідкуйте за своєчасним оновленням інформації про компанію, завантажуйте більше якісних фотографій, реагуйте на відгуки користувачів, додайте фільтр для швидкого пошуку товарів і лаконічні описи для спрощення пошуку. Незважаючи на обмеження пошуковими системами місця під органічну видачу, сайт з високою якістю контенту займе позицію в ТОПі або близько до нього.

Робота з відгуками
Отримання зворотного зв’язку і обробка відгуків важливі не тільки для збереження репутації серед клієнтів, але і для отримання хорошого рейтингу у пошукових систем. Потрібно відстежувати відгуки на зовнішніх майданчиках і реагувати на них, а також надавати користувачам можливість висловити свою думку прямо на сайті. Пошуковим системам в цьому випадку важлива репутація сайту серед користувачів. Крім поліпшення якості сніппета у видачі, ви також допоможете відвідувачам швидше визначитися з вибором.

Представляємо важливі SEO-тренди, які допоможуть досягнути більшого результату та отримати багато органічного трафіку.ТОП-9 трендів SEO 2020 #

Використання відеоконтенту
Сучасні користувачі все частіше вважають що краще тексту є лаконічний спосіб отримання інформації в форматі – відео. Це один з головних трендів UI / UX дизайну, заснований на успішних маркетингових дослідженнях. При додаванні релевантного відеоконтенту на сайті трафік зростає, поліпшуються призначені для користувача фактори. Природно, до таких сайтів пошуковики проявляють більшу довіру і ранжують їх вище.

Важливість аналітичного підходу
Щоб грамотно оптимізувати сайт, недостатньо опиратися на свій практичний досвід або копіювати успішних конкурентів. Чим більший ресурс, тим важливіше аналітичний підхід і ретельне тестування нововведень перед впровадженням. По максимуму використовуйте дані і можливості пошукових систем: додавайте і відстежуйте важливі групи слів, оптимізуйте сніппети, відстежуйте CTR.

Підсумки
Основний напрямок SEO-трендів в 2020 році можна виділити вже зараз – це боротьба органічної видачі з агрегаторами і сервісами. Тому дуже важливі максимальне опрацювання семантичного ядра сайту, вивчення аналітики і конкурентів, робота з відгуками користувачів і відповіді на їх популярні питання, пошук нових точок входу, збір голосового трафіку, робота з чатами. Необхідна також обробка інфозапитів: навіть в інформаційному сегменті завжди знайдеться трафік, який потім можна конвертувати в продаж.


Tagged under: Варто уваги

What you can read next

Оптимізація сайту на WordPress для Google PageSpeed.
Гарантії в SEO.
На перший результат видачі Google припадає лише 28% кліків.

Останні записи

  • SEO для зображень - рекомендації щодо оптимізації зображень для отримання трафіку. 12 порад від Google аналітика Джона Мюллера #

    SEO для зображень – 12 рекомендацій від Google.

    Джон Мюллер з Google дав рекомендації щодо опти...
  • 5 основних міфів про заробітки на партнерках ✔️ Як заробити гроші на партнерських програмах ✔️ Скільки потрібно вкласти ✔️ #

    5 міфів про заробіток на партнерських програмах.

    Міф 1. Великий відсоток в партнерських програма...
  • Що таке robots.txt ✔️ Для чого він потрібен ✔️ Синтаксис robots.txt ✔️ Як створити та перевірити robot.txt ✔️ | WebDev&SEO #

    Що таке robots.txt, і навіщо він потрібен сайту.

    Файл robots.txt зберігається в форматі тексту н...
  • Найкращі ✔️ email сервіси розсилок та ✔️ конструктори email шаблонів. ТОП безкоштовних сервісів для масової email розсилки | WebDev&SEO #

    Кращі конструктори e-mail шаблонів і сервіси розсилок.

    Розсилки електронних листів потенційним клієнта...
  • Добірка від засновника Microsoft Білла Гейтса. В кінці кожного року в своєму блозі він ділиться книгами, які справили на нього враження #

    5 книг від експерта: Білл Гейтс (Microsoft). Добірка за 2020 рік.

    Сьогоднішня добірка від засновника Microsoft&nb...

Категорії

  • SEO просування сайтів
  • Новини в ІТ
  • Розробка сайтів

Сторінки сайту

  • SEO
  • Блог
  • Головна
  • Контакти
  • Кошик
  • Портфоліо
  • Про нас
  • Розробка сайту

Завжди на зв'язку

Зателефонувати
Розробка та просування сайтів - WEB DEV & SEO
TOP
  • Головна
  • Портфоліо
  • Розробка сайту
  • SEO
  • Контакти
  • Про нас
  • Відгуки
  • Блог