
ЧОМУ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН НЕ ПРОДАЄ 😒

Інтернет-магазин працює, але показники продажів залишають бажати кращого. Така ситуація є досить поширеним явищем. Розглянемо основні причини нижче:
- На сайті недостатньо відвідувачів
Переконайтеся, що всі основні канали трафіку задіяні. Використовуйте всі доступні інструменти залучення користувачів :
⭐SEO-оптимізація впливає на формування пошукової видачі та залучення цільової аудиторії, що бажає придбати товар або дізнатися про нього якнайбільше з пошукових систем (Детальніше тут https://webdevandseo.com.ua/seo/);
⭐SMM-просування залучає найбільш активну та відкриту для інформації аудиторію через соціальні мережі;
⭐Контент-маркетинг за допомогою різних типів контенту впливає на користувачів, зароджуючи інтерес до товару та магазину, створюючи репутацію та бажання здійснити покупку саме у вас;
⭐Контекстна реклама дає додаткову можливість залучити користувачів пошукових систем за допомогою платних об’яв;
⭐Маркетплейси та агрегатори допомагають покупцям вибрати найцікавішу пропозицію, яка має бути вашою.
- Погане юзабіліті
Іншими словами, сайт незручний для здійснення покупок. Користувачі не купують товари в інтернет-магазині, тому що це зробити складно чи неможливо.
Хороший сайт:
⭐зовні привабливий та зручний для вивчення інформації:
-дизайн відповідає тематиці та характеру продукції;
-блоки логічно та рівномірно розташовані;
-тексти структуровані та читальні;
-фото та відео високої якості;
⭐добре оптимізований технічно:
-швидко завантажується;
-інтернет-магазин адаптований під різні пристрої ;
-підтримується усіма сучасними браузерами;
⭐пророблений функціонально :
-отримати будь-яку необхідну інформацію просто, процес не викликає запитань;
-клікабельні елементи зручно розташовані, їхнє призначення зрозуміле;
-посилання та кнопки працюють;
-всі конверсійні дії можна здійснити.
- Картки товарів не опрацьовані
В інтернет-магазині має бути максимально докладно розказано про товар, адже користувачі не мають можливості особисто потримати його в руках. Якщо в картці товару опис неінформативний, мало фотографій або вони взагалі відсутні, відвідувачі змушені шукати дані у конкурентів. У результаті вони можуть не повернутися.
- Проблема із цінами
Існують 3 «цінові» проблеми, що заважають продавати.
⭐Відсутність ціни
Завжди сприймається негативно і наводить на думку про відсутність товару, інколи ж про нечесність продавця. Тому в картці товару ціна має бути вказана обов’язково.
⭐Чому не купують в інтернет-магазині?
Можливо, користувачі вважають ціну надто високою чи надто низькою. До цієї думки їх зазвичай наводить порівняння із сайтами конкурентів. Перед оцінкою товару обов’язково проаналізуйте аналогічні пропозиції. З цією метою можна використовувати пошуковик або послуги моніторингу цін .
⭐Необґрунтована ціна
Ціна може бути виправдано високою чи низькою щодо конкурентів. Наприклад, товар якісно відрізняється від аналогів або у вартість включено бонуси.
5. Неякісний сервіс
Сайт може відмінно мотивувати користувачів на здійснення конверсії (оформлення замовлення, заявку на зворотний зв’язок, дзвінок менеджеру), але неякісна робота персоналу може стати причиною відмови від покупки. Грубість, несумлінність, безвідповідальне ставлення до роботи також негативно впливають на репутацію компанії.
6. Інтернет-магазин не викликає довіри
Найефективніші «інструменти довіри» інтернет-магазину :
⭐Інформація , її повнота, актуальність та відкритість є головним інструментом довіри. Обов’язково додайте:
-контакти (телефони, соцмережі, месенджери, адреси офісу, складу та ін.);
-реквізити та іншу інформацію правового характеру;
-сторінку «Про нас» з історією магазину, даними про власника та співробітників;
-подробиці про сервіс;
-опис гарантій та можливостей повернення;
-відгуки покупців.
- Маса негативних відгуків
Що робити, якщо немає продажів при тому, що всі перераховані вище причини враховані і виправлені? Перевірте, що вас пишуть. Велика кількість негативних відгуків про магазин завжди відлякує покупців.
Вирішити проблему допоможуть правила ефективної роботи з негативними відгуками:
-регулярно перевіряйте, що про вас пишуть на сайті, в соцмережах, відгуках та будь-яких інших джерелах;
-завжди відповідайте; переводьте діалог у конструктивне русло;
-згладжуйте напруження пристрастей позитивом: дякуйте,
-вибачайтеся, коли це необхідно, і визнайте провину за її наявності;
-вирішуйте проблему, якщо можливо і допустимо.
Висновки: що робити, якщо немає продажів🙄
Продажі завжди вимагають уважної роботи та ретельного підходу до залучення покупців, створення образу надійного та найбільш вигідного продавця. Інтернет-торгівля не є винятком. Припускаючись помилок при створенні та управлінні торговим сайтом, ви втрачаєте потенційних клієнтів та реальні гроші. Але це не означає, що ваш інтернет-магазин не може приносити зиск. Головне – знайти причини, чому покупці обирають конкурентів. Усунувши їх, ви зможете збільшити продажі, успішно розвиваючи свій бізнес.