У сучасному світі, де люди користуються Інтернетом щодня, найважливіше мати власний веб-сайт. Давайте розглянемо декілька причин, чому Ви повинні мати якісний та унікальний веб-сайт.
1. Ваша присутність в будь-якому куточку світу.
Все більше людей шукають послуги та продукти в режимі онлайн. Звички людей змінюються. Люди переїжджають у нову зону і дуже часто покладаються виключно на Інтернет, щоб дізнатися про нове місце, дізнатись до кого йти, де придбати продукти чи замовити послуги.
Багато людей знаходять своє житло та роботу через Інтернет. Більшість людей очікують, що будь-який бізнес, який ведеться професійно, має свій веб-сайт. З добре розробленим сайтом Ваш малий бізнес стає справжнім гравцем, як у мережі, так і поза нею.
Додайте свою веб-адресу до своїх стаціонарних, візитних карток та інших рекламних оголошень, і ви отримаєте відвідувачів, які точно знають, куди звертатися за відповідями на їхні запитання та куди відправляти своїх друзів для якісного обслуговування.
Чим більше людей знає про Вас та Вашу компанію, тим більше шансів на залучення нових клієнтів. “Більше” – це взагалі гарна річ під час ведення бізнесу, якщо ви не говорите про витрати 🙂
2. Більше реклами за менше грошей
На веб-сайті Ви можете мати яскраві банери, які працюють цілодобово 7 днів на тиждень! Ви можете представити себе та свої послуги своїм клієнтам, використовуючи багато описових сторінок, зображень, інтерактивних елементів тощо. Це має тенденцію до довіри людей, що, в свою чергу, робить Ваш бізнес більш шансовим для придбання Ваших товарів та послуг.
3. Розширюйте поточну рекламну кампанію
Включіть свою веб-адресу в свою поточну рекламну кампанію, і люди звернуться до Вашого веб-сайту для отримання додаткової інформації. Збір додаткової інформації часто є першою відповіддю на вдало проведену рекламну кампанію. З адресою Вашого веб-сайту, вказаною у Вашій об’яві, до Вас будуть звертатись люди, щоб отримати інформацію про Ваші послуги.
4. Економте час з відповідями на запитання в Інтернеті
Ви витрачаєте час, відповідаючи на однакові запитання для кожного свого клієнта? За допомогою веб-сайту Ви можете розмістити відповіді на ці часто задані питання в Інтернеті та запропонувати Вашим клієнтам відвідати сторінки для невеличкого самообслуговування. Також Ви можете надсилати електронною поштою посилання на сторінки із відповідями. Ваші клієнти оцінять швидку відповідь на всі їхні запитання без зайвих дзвінків та діалогів.
5. Ознайомте своїх клієнтів без зайвих дзвінків
Першим кроком будь-якого продажу є ознайомлення клієнта з тим, що Ви продаєте. У цей день все більше людей шукають всі відповіді в Інтернеті, щоб отримати інформацію, необхідну для прийняття рішень щодо покупки. Людям легше оглянути Ваш товар чи послугу на одній з сторінок Вашого сайту, ніж їхати у фізичний магазин.
Включіть цікаві статті, які розповідають потенційним клієнтам про Ваші послуги. Коли вони зателефонують Вам, щоб обговорити послуги, які їм сподобались на Вашому сайті, вважайте, що половина продажу вже зроблена.
6. Створіть нову базу клієнтів
За допомогою веб-сайту Ви зможете охопити цілком новий сегмент потенційних клієнтів, який, можливо, пропустив ваші поточні рекламні кампанії. Хороший, інформативний веб-сайт приверне багато людей, які, можливо, не чули про Вас з інших джерел.
7. Встановіть відносини зі своїми клієнтами
Люди, як правило, воліють вести бізнес з людьми, яких «знають». На своєму сайті Ви дасте людям можливість познайомитися з Вашим бізнесом (а можливо, і Вами) та відчувати себе комфортніше. Як тільки це буде зроблено, люди з більшою ймовірністю захочуть вести бізнес з Вами порівняно з іншою, подібною компанією, про яку вони нічого не знають.
Фото або профіль Вас або Ваших партнерів зробить Вас більш реальним для клієнта і змусить останнього з більшою ймовірністю зв’язатися і спілкуватися з Вами. Опублікуйте декілька інформаційних відеороликів та активізуйтеся у соціальних мережах, і Ви перейдете на цілком новий рівень.
8. Легкий доступ до Вашого каталогу чи бюлетня/візитки.
Традиційний друкований інформаційний бюлетень чи каталог може бути дорогою та трудомісткою рекламною акцією. Завдяки друку, доставки та витраченого часу, витрати можуть швидко збільшитися. На веб-сайті люди зможуть отримати Ваш бюлетень чи каталог, просто надіславши Вам свою електронну адресу. У відповідь Ви можете надіслати електронний лист з інформацією своєю електронною розсилкою усім людям у Вашій базі даних автоматично! Вам не потрібно платити за друк або поштові витрати за ці інформаційні бюлетені. Постійний контакт з потенційними особами – це перевірена тактика, яка безпосередньо призводить до збільшення кількості запитів та продажів!